WSBK seizoensafsluiter Qatar 28 - 30 nov 2016

Wat behaald Michael van der Mark in Qatar

  • 2x 1e

    Stemmen: 0 0,0%
  • 1x 1e

    Stemmen: 1 5,3%
  • 2x een podium

    Stemmen: 1 5,3%
  • 1x een podium

    Stemmen: 5 26,3%
  • 2x top 5

    Stemmen: 9 47,4%
  • 2x top 10

    Stemmen: 3 15,8%

  • Totaal aantal stemmers
    19

V Rossi 46

MF veteraan
29 mrt 2012
12.139
11.233
Tavullia
Laatste raceweekend voor Michael van der Mark op de Honda in de verlichte zandbak in Qatar.
Rea op koers naar de titel.
Wie wordt er 2e Sykes of de man in vorm Davies?
Kan Micheal zijn 4e plaats vast houden?
full


Vrijdag
WorldSSP - FP1 15:30 16:30
WorldSBK - FP1 16:45 17:45
WorldSSP - FP2 18:45 19:45
WorldSBK - FP2 20:00 21:00

Zaterdag
WorldSBK - FP3 14:30 14:45
WorldSSP - FP3 15:00 15:15
WorldSBK - SP1 16:30 16:45
WorldSBK - SP2 16:55 17:10
WorldSSP - SP1 17:30 17:45
WorldSSP - SP2 17:55 18:10
WorldSBK - Race 1 19:00

Zondag
WorldSSP - WUP 15:00 15:15
WorldSBK - WUP 15:30 15:45
WorldSSP - Race 17:15
WorldSBK - Race 2 19:00
 
Laatst bewerkt:
Ik vind het bijzonder dat de World Superbikes niet al veel eerder beslist zijn in het voordeel van Rea. Ben wel benieuwd hoe Michael's weekend gaat lopen, hoewel ik niet al te veel hoop heb op iets bijzonders. Podium zou tof zijn, maar dat betekent over het algemeen eerder een of ander falen van Sykes/Rea/Davies dan de kunde van een andere coureur. Best of the rest, yes please! :Y :X
 
Ik vind het bijzonder dat de World Superbikes niet al veel eerder beslist zijn in het voordeel van Rea. Ben wel benieuwd hoe Michael's weekend gaat lopen, hoewel ik niet al te veel hoop heb op iets bijzonders. Podium zou tof zijn, maar dat betekent over het algemeen eerder een of ander falen van Sykes/Rea/Davies dan de kunde van een andere coureur. Best of the rest, yes please! :Y :X

Rea begon het seizoen heel dominant.
Paar keer een "nul"-score en het gaat hard.
Ik vind Sykes toch net niet qua overwinningen, wel 19 podia in 24 races.
Davies net als Rea 9 overwinningen.
Michael was vorig jaar 4e en 5e.
Eerlijk is eerlijk de (Fabrieks)Panigale en (Fabrieks)ZX-10R zijn op dit moment toch de beste fietsen.
 
Zolang als VdM Hayden maar voorblijft in het kampioenschap vind ik alles best.

En dan op naar 2017, meer ontwikkelingstijd voor de R1 en dus hopelijk de eerste overwinning in het WSBK voor VdM.
 
Ja inderdaad de laatste race van Michael bij Ten Kate Honda. En daarmee beseffend dat we hiermee toch wel een hele bijzondere periode afsluiten. Een Nederlands talent zoals we in jaren niet gezien hebben, rijdend voor een Nederlands team dat ook al jaren meedraait in de top van de World Superbikes. Ik zal deze combinatie gaan missen en nog vaak terug denken aan enkele mooie momenten :Y
 
Ja inderdaad de laatste race van Michael bij Ten Kate Honda. En daarmee beseffend dat we hiermee toch wel een hele bijzondere periode afsluiten. Een Nederlands talent zoals we in jaren niet gezien hebben, rijdend voor een Nederlands team dat ook al jaren meedraait in de top van de World Superbikes. Ik zal deze combinatie gaan missen en nog vaak terug denken aan enkele mooie momenten :Y

Eensch
 
Inderdaad meerdere jaren voor kippenvel gezorgd op Assen.. Dus hulde voor VdMark en de Honda en op naar een toffe laatste race!
 
Rea begon het seizoen heel dominant.
Paar keer een "nul"-score en het gaat hard.
Waarvan minimaal twee keer de versnellingsbak.
Hij heeft er in wedstrijden ook wel vaker last van gehad, Sykes helemaal niet. :?
 
Ja inderdaad de laatste race van Michael bij Ten Kate Honda. En daarmee beseffend dat we hiermee toch wel een hele bijzondere periode afsluiten. Een Nederlands talent zoals we in jaren niet gezien hebben, rijdend voor een Nederlands team dat ook al jaren meedraait in de top van de World Superbikes. Ik zal deze combinatie gaan missen en nog vaak terug denken aan enkele mooie momenten :Y

:^
 
Worldsbk.com en de Eurosport Player. Beiden betaalde diensten, uiteraard.

Ik snap wat dat betreft niet dat eurosport er voor gekozen heeft om de laatste race van het WSBK-seizoen niet uit te zenden.
 
Laatst bewerkt:
Worldsbk.com en de Eurosport Player. Beiden betaalde diensten, uiteraard.

Ow Mark daar wou ik je wat over vragen , ik heb Motogp.com abbo en waarom kan ik op de laptop wel live timing zien en niet op m´n telefoon , gisteren zitten kloten .....Wilco z´n broer kan het wel zien op de telefoon , dus ik doe of heb iets niet goed gedaan . B|
 
Zo zit er weer klaar voor. Interessant gesprek bij het Britse ES2 met Shakey Byrne over komend seizoen met Melandri op de Ducati. En voor nu: Go Mickey, Go Rea, Goooooo!
 
Laatst bewerkt:
Voor het 2e jaar in successie is Jonathan Rea Wereldkampioen World Superbikes!

*O* *O* *O* *O* *O* *O* :} :} :} :} :} :}

Het is hem zo gegund :Y
 
En voor volgend jaar zet ik mijn geld in op Chaz Davies.
 
Saaie race. Ook slechte race van VDM. Maar goed, een Yamaha op het podium is bemoedigend.
Davies inderdaad favoriet voor volgend jaar.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan