WSBK seizoensafsluiter Qatar 28 - 30 nov 2016

Wat behaald Michael van der Mark in Qatar

  • 2x 1e

    Stemmen: 0 0,0%
  • 1x 1e

    Stemmen: 1 5,3%
  • 2x een podium

    Stemmen: 1 5,3%
  • 1x een podium

    Stemmen: 5 26,3%
  • 2x top 5

    Stemmen: 9 47,4%
  • 2x top 10

    Stemmen: 3 15,8%

  • Totaal aantal stemmers
    19
Ze gaan een schumacher- barrichello doen :Y

:Y Jij zegt, wat ik dacht. Weet nog steeds niet wat ik ervan moet denken. Was destijds met de F1 laaiend toen het gebeurde om zo een kampioenschap te bepalen. Maar ja al die belangen die mee spelen hè.
 
Maar de timing was wel mooi: WSKB klaar om 20:03u, schakel over naar F1 en zie precies de start :)
 
Rea laat Sykes voorbij voor het team, maar Sykes moest wel van ver komen... Hij is er vast blij mee, maar ergens vind ik het wel een heel klein beetje sneu voor Tom dat-ie er gebruik van maken moet. Tof van Rea, zowel voor het team als voor Tom! :Y

Tof van Rea inderdaad! :Y :}
Sneu voor Tom? Wat dacht je van Davies en Ducati? ;)
 
Zo zeg wat was Rea aan het jagen :}

:Y Zo'n respect voor die gast nog steeds! Maar op dit moment staat er geen maat voor de snelheid van Davies. Ben dan ook heel benieuwd naar PI in februari 2017 en volgend seizoen in het algemeen.
 
Zo zeg wat was Rea aan het jagen :}

Deed me aan zijn honda periode denken,toen moest ie. :P
Vind ik zijn mooiste/spectaculairste tijd. :Y
Op de kawa gaat het allemaal meestal te makkelijk en vind ik zijn rijden een stuk minder spectaculair :')
 
Laatst bewerkt:
:Y Jij zegt, wat ik dacht. Weet nog steeds niet wat ik ervan moet denken. Was destijds met de F1 laaiend toen het gebeurde om zo een kampioenschap te bepalen. Maar ja al die belangen die mee spelen hè.

Er gebeurde wel meer bij ferrari aan vuile spelletjes.
Je weet vast nog wel dat schumi een stop and go kreeg en hij die in de laatste ronde in de pits,maar over de finish lijn deed -O- en zo de wedstrijd won |( .


Maar ja ,wat hem later overkomen is,gun je niemand :/
 
Laatst bewerkt:
Er gebeurde wel meer bij ferrari aan vuile spelletjes.
Je weet vast nog wel dat schumi een stop and go kreeg en hij die in de laatste ronde in de pits,maar over de finish lijn deed -O- en zo de wedstrijd won |( .


Maar ja ,wat hem later overkomen is,gun je niemand :/

Ja dat herinner ik me nog goed. In die tijd verloor ik mijn interesse in de F1 door onder andere deze voorvallen :X
 
Laatst bewerkt:
Klopt. En laten we eerlijk zijn Sykes wordt toch gewoon openlijk te kakken gezet. Had toch iets eleganter geweest als tie achter Sykes was blijven hangen.

Sykes is blijkbaar gek op zulke cadeautjes, was hetzelfde met Baz, alleen die schonk hem de punten niet, het is maar waar je blij mee bent.

Flinke anticlimax op een schitterend gereden race van Rea
 
Laatst bewerkt:
Er gebeurde wel meer bij ferrari aan vuile spelletjes.
Je weet vast nog wel dat schumi een stop and go kreeg en hij die in de laatste ronde in de pits,maar over de finish lijn deed -O- en zo de wedstrijd won |( .


Maar ja ,wat hem later overkomen is,gun je niemand :/

Dat was alleen maar heel erg slim.
 
En hoppa,alle koppelingen eruit *O*

Ik zie geen olie in de opvangbak van de kawa van rea,droge platen koppeling?

Mag toch niet :?
Ik heb ook wel eens een koppeling van een ZX-10R vervangen, het is niet dat de olie er uit spuit.. :+

Klopt. En laten we eerlijk zijn Sykes wordt toch gewoon openlijk te kakken gezet. Had toch iets eleganter geweest als tie achter Sykes was blijven hangen.
"Als" Sykes even aan de kant was gegaan en niet zo moeilijk deed, had Rae nog bij Davies kunnen komen, en dan was Sykes nog steeds tweede in het WSBK. :P Of Johnny had zoveel moeite gedaan bij Davies dat hij er af was gegaan. Ook dan nog steeds tweede. :+

tom-sykes-and-jonathan-rea-got-very-close-in-race-one-photo-by-tim-keeton.jpg
 
Ik heb ook wel eens een koppeling van een ZX-10R vervangen, het is niet dat de olie er uit spuit.. :+
[~[url="http://img.photobucket.com/albums/v623/patrick281/ZX-10R/oud/DSC_0245.jpg"]afbeelding~][/URL]"Als" Sykes even aan de kant was gegaan en niet zo moeilijk deed, had Rae nog bij Davies kunnen komen, en dan was Sykes nog steeds tweede in het WSBK. :P Of Johnny had zoveel moeite gedaan bij Davies dat hij er af was gegaan. Ook dan nog steeds tweede. :+

[afbeelding]

Volkomen recht op een bok of wat schuin naar rechts links hellend? :)
 
Laatst bewerkt:
Hoe kijken we terug op het seizoen van de World Superbikes en nevenklasses?

Dan kun je bijvoorbeeld denken aan:
- de verplaatsing van race 1 naar de zaterdag
(voor mij een tegenvaller)

- de uitzendingen van Eurosport
(blijft toch ver achter bij de MotoGP)

- de circuits die zijn aangedaan
(Imola en Lausitz vond ik erg saai, Qatar geen waardige afsluiter qua publiek)

- verwachtingen omtrent het deelnemersveld

- ...
 
Hoe kijken we terug op het seizoen van de World Superbikes en nevenklasses?

Dan kun je bijvoorbeeld denken aan:
- de verplaatsing van race 1 naar de zaterdag
(voor mij een tegenvaller)

- de uitzendingen van Eurosport
(blijft toch ver achter bij de MotoGP)

- de circuits die zijn aangedaan
(Imola en Lausitz vond ik erg saai, Qatar geen waardige afsluiter qua publiek)

- verwachtingen omtrent het deelnemersveld

- ...

-Race 1 naar zaterdag heeft mij er toe doen besluiten om in April lekker thuis te blijven. Heb het afgelopen april een kans gegeven, maar vond het behoorlijk tegenvallen.
-Nee niet weer een discussie over Eurosport. Alsjeblieft zeg.
-Over de circuits is eigenlijk wel genoeg bekend. Zal in februari wel weer melden dat Philip Island toch echt een heel mooi circuit is :+
-Vind het een schande dat Guintoli volgend jaar geen zitje meer heeft. En dat Melandri op de Ducati mag.
 
Hoe kijken we terug op het seizoen van de World Superbikes en nevenklasses?

Dan kun je bijvoorbeeld denken aan:
- de verplaatsing van race 1 naar de zaterdag
(voor mij een tegenvaller)

- de uitzendingen van Eurosport
(blijft toch ver achter bij de MotoGP)

- de circuits die zijn aangedaan
(Imola en Lausitz vond ik erg saai, Qatar geen waardige afsluiter qua publiek)

- verwachtingen omtrent het deelnemersveld

- ...

- als tv kijker vind ik het prima, 2 dagen motorsportplezier achter elkaar :t
- ben al lang blij dat het weer op een open kanaal is :t Voor degene die het te slecht vinden zijn er genoeg alternatieven.
- heel groot voordeel van circuits als Qatar is dat de uitzendingen 's avonds zijn, publiek ben ik op tv niet zo heel benieuwd naar.
- volgend jaar meer fabrieksteams, dus hopelijk ligt alles dichter bij elkaar. Idd zeer jammer voor Quintoli dat hij weg moet, hopelijk zien we hem op zijn minst terug in de BSB. Melandri ben ik geen fan van, maar goed dat hij er weer bij is, mits hij kan presteren.
 
Laatst bewerkt:
- als tv kijker vind ik het prima, 2 dagen motorsportplezier achter elkaar :t
- ben al lang blij dat het weer op een open kanaal is :t Voor degene die het te slecht vinden zijn er genoeg alternatieven.
- heel groot voordeel van circuits als Qatar is dat de uitzendingen 's avonds zijn, publiek ben ik op tv niet zo heel benieuwd naar.
- volgend jaar meer fabrieksteams, dus hopelijk ligt alles dichter bij elkaar. Idd zeer jammer voor Quintoli dat hij weg moet, hopelijk zien we hem op zijn minst terug in de BSB. Melandri ben ik geen fan van, maar goed dat hij er weer bij is, mits hij kan presteren.

- Als je geen sociaal leven en hobbies hebt is 2 dagen idd super :+

- volgens mij heeft het wsbk nooit alleen achter een abbo gezeten :?

- Als er op assen nog maar 1000 mensen erop af komen sta je toch raar te kijken,het publiek is een afspiegeling voor het bestaansrecht,en,mijn inziens, is dat bij het wsbk dalende :')
 
Laatst bewerkt:
Race op zaterdag/zondag vind ik een slechte keuze, ook als tv kijker, maar nu een voldongen feit.
Eurosport, ze zenden zo'n beetje alles uit, niet altijd live, maar dat blijft lastig er schijnen namelijk ook andere sporten te zijn :? ;)
Vind het jammer dat Paul Denning gekozen heeft voor Lowes ipv Guintoli, gaat ie volgens mij nog spijt van krijgen, Lowes A is al net crash king als Lowes S. Hopelijk kan Guintoli bij een ander team terecht in WSBK, mooist zou een ander Yamaha team zijn, misschien moet Vesa Kallio ook een R1 inzetten.
Melandri vind ik prima, jammer voor Giugliano maar de heeft genoeg kansen gehad.
Nieuwe Blade verwacht ik niet veel van volgend jaar.
 
- Als je geen sociaal leven en hobbies hebt is 2 dagen idd super :+

- volgens mij heeft het wsbk nooit alleen achter een abbo gezeten :?

- Als er op assen nog maar 1000 mensen erop af komen sta je toch raar te kijken,het publiek is een afspiegeling voor het bestaansrecht,en,mijn inziens, is dat bij het wsbk dalende :')

- motorsport is een van mijn vele hobby's, ik kijk daar graag naar. Kan ook op zaterdag normaal gesproken mijn werk wel even onderbreken om naar de wedstrijd te kijken, op zondag ben ik vaak weg, dus deze spreiding komt mij wel goed uit.
- eurosport 2 heb ik niet in mijn basispakket
- Als de aantallen via internet/tv groot genoeg zijn zal dorna er niet wakker van liggen als er ter plaatse minder mensen zijn. Voor de rijders en lokale organisatie zijn bezoekersaantallen natuurlijk wel belangrijk, ook om het evenement financieel mogelijk te maken, in Qatar zal dat niet zo spelen.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan