WSBK seizoensafsluiter Qatar 28 - 30 nov 2016

Wat behaald Michael van der Mark in Qatar

  • 2x 1e

    Stemmen: 0 0,0%
  • 1x 1e

    Stemmen: 1 5,3%
  • 2x een podium

    Stemmen: 1 5,3%
  • 1x een podium

    Stemmen: 5 26,3%
  • 2x top 5

    Stemmen: 9 47,4%
  • 2x top 10

    Stemmen: 3 15,8%

  • Totaal aantal stemmers
    19
nee was echt race 1 ,gèèn supersport
supersport nu bezig en superbike om 18.15
 
Laatst bewerkt:
Wat een mooie strijd tussen Kyle en Kenan zeg! :}
Waarom hebben ze Kyle laten gaan bij Ten Kate vorig jaar? Kyle lacht het hardst :)
 
Ze zijn aardig van de leg. Overgang tussen zomer en wintertijd denk ik.

Zowel in het tijdschema hier op pagina 1, als in het schema geplaatst in het MotoGP topic van dit weekend, staat race 2 gepland om 19:00u vandaag.
 
En voor volgend jaar zet ik mijn geld in op Chaz Davies.

Wat :o ,geen Johnny Rea meer ;(
En wat betreft Magic Michael?

XS-400 - GSX-600F - GSX-R 600 K4 geel - Fazer FZ8 - Tricker - *RG500 2-stroke powerrrr*
Motogp helden: NR34, #46, Supersic #58 Forever, #64 Bo Bendsneyder
WSBK: #60 Michael van der Mark, #65 Jonathan Rea #7 Chaz Davies


:+
 
Laatst bewerkt:
Wat :o ,geen Johnny Rea meer ;(
En wat betreft Magic Michael?

XS-400 - GSX-600F - GSX-R 600 K4 geel - Fazer FZ8 - Tricker - *RG500 2-stroke powerrrr*
Motogp helden: NR34, #46, Supersic #58 Forever, #64 Bo Bendsneyder
WSBK: #60 Michael van der Mark, #65 Jonathan Rea #7 Chaz Davies


:+

Waar schrijf ik dat ik Rea en vdM afgeschreven heb? Er is een verschil tussen je favorieten en de kansen die de verschillende coureurs hebben. Als vdM bij Ducati had kunnen tekenen, had ik mijn geld best op vdM durven te zetten. Zoals Davies de 2e helft van dit seizoen rond rijdt, acht ik de kans groot, dat hij volgend seizoen voor het kampioenschap mee kan rijden. Of Kawa moet in de winter nog een inhaalslag maken. Maar we gaan het mee maken.
 
Laatst bewerkt:
Waar schrijf ik dat ik Rea en vdM afgeschreven heb? Er is een verschil tussen je favorieten en de kansen die de verschillende coureurs hebben. Als vdM bij Ducati had kunnen tekenen, had ik best mijn geld best op vdM durven te zetten. Zoals Davies de 2e helft van dit seizoen rond rijdt, acht ik de kans groot, dat hij volgend seizoen voor het kampioenschap mee kan rijden. Of Kawa moet in de winter nog een inhaalslag maken. Maar we gaan het mee maken.

Ik denk dat de yamaha nog flink doorontwikkeld gaat worden,en nog eens flink kan verrassen vanuit de,nu nog, underdog positie :)
Bij kawasaki is de rek er ver uit
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat de yamaha nog flink doorontwikkeld gaat worden,en nog eens flink kan verrassen vanuit de,nu nog, underdog positie :)
Bij kawasaki is de rek er ver uit

Ik hoop het zo! En denk ook echt wel dat ze stappen gaan maken. Zie plek van Guintoli van gisteren. Dat geeft moed. Maar of dat genoeg is om voor het kampioenschap te strijden? Daar zou ik dus mijn geld niet op in durven te zetten ;)
 
Overigens een schande dat Guintoli geen zitje heeft voor volgend seizoen!
 
Johnny gaat het deze race anders aanpakken :Y

Moet ook wel als je de laatste 6 races bent afgedroogd door ene Davies O-)
 
En hoppa,alle koppelingen eruit *O*

Ik zie geen olie in de opvangbak van de kawa van rea,droge platen koppeling?

Mag toch niet :?
 
Laatst bewerkt:
Rea laat Sykes voorbij voor het team, maar Sykes moest wel van ver komen... Hij is er vast blij mee, maar ergens vind ik het wel een heel klein beetje sneu voor Tom dat-ie er gebruik van maken moet. Tof van Rea, zowel voor het team als voor Tom! :Y
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan