WSBK Slowchat seizoen 2018

Hoe kijk jij?

  • Live, midden in de nacht

    Stemmen: 11 33,3%
  • Later, maar zeker dit weekend

    Stemmen: 16 48,5%
  • Veel later, wanneer het me uitkomt

    Stemmen: 4 12,1%
  • Niet, ik lees het hier wel

    Stemmen: 2 6,1%

  • Totaal aantal stemmers
    33
Melandri heeft aangegeven te zullen stoppen als hij geen kampioenschapswaardig materiaal kan vinden. Dus ofwel hij stopt volledig of hij gaat nog een jaar naar Amerika o.i.d., maar veldvulling in het WSBK ziet hij niet zitten.

Sykes en Reiterberger voor BMW, cool! Hopelijk daarmee ook weer wat extra ondersteuning van de Duitsers. En in het SMR team zelfs. Gaat het Stock 1000 team van Reiterberger terug de IDM in?

Hopelijk vinden zowel Laverty als Savadori een zitje. Als er een Aprilia team opstaat, dan zit Savadori vast gebakken. Laverty vindt hopelijk ook snel iets.
 
Melandri heeft aangegeven te zullen stoppen als hij geen kampioenschapswaardig materiaal kan vinden. Dus ofwel hij stopt volledig of hij gaat nog een jaar naar Amerika o.i.d., maar veldvulling in het WSBK ziet hij niet zitten.
Aan Kevin dus de taak om Marco te overtuigen van de progressie. _O-
 
Melandri heeft aangegeven te zullen stoppen als hij geen kampioenschapswaardig materiaal kan vinden. Dus ofwel hij stopt volledig of hij gaat nog een jaar naar Amerika o.i.d., maar veldvulling in het WSBK ziet hij niet zitten.

Sykes en Reiterberger voor BMW, cool! Hopelijk daarmee ook weer wat extra ondersteuning van de Duitsers. En in het SMR team zelfs. Gaat het Stock 1000 team van Reiterberger terug de IDM in?

Hopelijk vinden zowel Laverty als Savadori een zitje. Als er een Aprilia team opstaat, dan zit Savadori vast gebakken. Laverty vindt hopelijk ook snel iets.
Anders Savadori maar op de Honda, als aprilia niets voor hem regelt.
 
Wat een laatste race in de WSS weer zeg! En waarom had ik een voorgevoel dat Cluzel onderuit zou gaan?
 
Mooie race en ik gun het Cortese*O*
Die Cluzel altijd irritant mannetje gevonden sinds hij ging roepen dat hij de snelste was toen MvdM kampioen werd. Ook nu heeft ie weer gefaald...
Wel jammer dat race 2 vh WSBK gecancelled is, gaat het toch een beetje als een nachtkaars uit-O-
 
Mooie anti-climax van het seizoen zeg. WSS is door gegaan. En WSBK wordt afgelast wegens regen. Nu maar weer wachten op P.I. 2019. En wat was het een goed seizoen voor "onze" Michael :} :t
 
WorldSBK

Voortaan een B race op zaterdag en een A race op zondag, en een race in Qatar. Op zich een interessante ontwikkeling! Voegt extra waarde toe aan de zaterdag.
 
Klinkt nog best vet ook eigenlijk, een Q1 in race-trim. En zeg nou zelf, hoe beter die jonkies te motiveren dan met "Als je wint mag je nog een keer"?
 
Zag hem ergens op fb laatst ook voorbij komen, werden nog meer hartslagen doorgegeven. Abnormaal wat een conditie die kerels moeten hebben, denk dat heel veel mensen dat vergeten.
Ja, als het op verjaardagen of op het werk over sport gaat dan mag je geen motorsport opnoemen.
Dat is immers geen echte sport. _O-
 
Als dat waar is dan is dat een enorm mes in de rug van Ten Kate.
Jaren hebben ze bij Ten Kate voor niets om HRC ondersteuning gevraagd, en nu zou Honda bereid zijn om Althea / Moriwaki wél volledige HRC ondersteuning te geven.
Het ziet er zeer slecht uit voor het voortbestaan van het Ten Kate WSBK team '(
 
Als dat waar is dan is dat een enorm mes in de rug van Ten Kate.
Jaren hebben ze bij Ten Kate voor niets om HRC ondersteuning gevraagd, en nu zou Honda bereid zijn om Althea / Moriwaki wél volledige HRC ondersteuning te geven.
Het ziet er zeer slecht uit voor het voortbestaan van het Ten Kate WSBK team '(

Ik heb een duitse en engelse link geplaatst maar heb daarnaast nog ongeveer 4 spaanstalige links gevonden en gelezen met hetzelfde verhaal in de afgelopen 3 dagen .

Ik vermoed dat als ik alles gelezen heb dat honda de supersport bij Ten Kate wil laten en de suberbikes bij Althea en Moriwaki maar ik hoop dat ik het mis heb !
 
Met wat ik zo hoor en lees heeft ten kate volgend seizoen niets meer uit te zoeken maar zullen ze bij althea moeten solliciteren voor een honda zitje
Dat zou heftig nieuws zijn, en zou ik erg jammer vinden als jarenlange loyaliteit zo opzij geschoven wordt.

Sowieso vind ik het allemaal nog heel summier wat er qua nieuws voor volgend jaar bekend is. Deelnemersveld is nog lang niet bekend, kalender voor volgend jaar is nog niet bekend (alhoewel daar met Jerez en Kyalami positieve signalen lijken te zijn), en de FIM zou zelfstandig een nieuwe Stock 1000 klasse aan het opzetten zijn als onderdeel van de Alpe Adria Cup (bron: speedweek).

Is überhaupt al bekend wanneer reeds bevestigde teams kunnen gaan testen?
 
Als het allgemaal zo is,e daar begint het wel op te lijken, heeft ten Kate zich goed laten nemen en nog wel zonder voorspel!

Konden ze mij met dat supersport verhaal ook de boom in en denk zelfs dat ik zou stoppen met het dealerschap en gewoon kawa ging verkopen.

Zal eens kijken of ik iets te horen kan krijgen van mensen uit het wereldje maar ben bang van niet
 
Als het allgemaal zo is,e daar begint het wel op te lijken, heeft ten Kate zich goed laten nemen en nog wel zonder voorspel!

Konden ze mij met dat supersport verhaal ook de boom in en denk zelfs dat ik zou stoppen met het dealerschap en gewoon kawa ging verkopen.

Zal eens kijken of ik iets te horen kan krijgen van mensen uit het wereldje maar ben bang van niet
Als het allgemaal zo is,e daar begint het wel op te lijken, heeft ten Kate zich goed laten nemen en nog wel zonder voorspel!

Konden ze mij met dat supersport verhaal ook de boom in en denk zelfs dat ik zou stoppen met het dealerschap en gewoon kawa ging verkopen.

Zal eens kijken of ik iets te horen kan krijgen van mensen uit het wereldje maar ben bang van niet

Weet aardig zeker dat ze het inmiddels te horen gekregen hebben in nieuwleusen en dat ze daar behoorlijk in zak en as zitten omtrent hun toekomst.
 
Mocht dit verhaal waar zijn, dan snel overstappen naar Aprillia.
Die hebben nog geen team voor volgend jaar, geven fabrieksondersteuning en zijn een stuk sneller dan Honda.

We weten natuurlijk niet de ins en outs van het verhaal, maar zou het vreemd vinden wanneer Honda zomaar hun enige serieuze en trouwe klantenteam aan de kant schuift.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan