Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Of dat puur voor de WSBK is... Er zijn genoeg mensen die, als ze de keuze hebben, toch die met die fijne Öhlins en Brembo's kiezen in plaats van die normale.
Zo gaat het in ieder geval wel bij mij, het is dan geen WSBK motor, maar met een Street Triple R had ik waarschijnlijk net zoveel plezier gehad als nu met de RS. Maar ja, dat was niet het topmodel.
Buiten dat de wedstrijden niet echt spannend meer zijn, is de interesse volgens mij ook minder geworden omdat de interesse in supersportmotoren sowieso niet meer te vergelijken is t.o.v. pakweg 15-20 jaar geleden toen er horden 998, SP1, en GSX-en richting Assen reden.
Vroeger waren het de superbikes die de gewone man kocht voor op de straat. Tegenwoordig koopt bijna niemand nog een supersport.
Klopt, ik zeg ook niet dat ze toen goedkoop waren, maar tegenwoordig koopt de gemiddelde motorrijder liever een vette naked of een BMW 1200 GSVTR SP1 was nieuw ook €16.334,-
998 was nieuw ook €18.224,-
Klopt, ik zeg ook niet dat ze toen goedkoop waren, maar tegenwoordig koopt de gemiddelde motorrijder liever een vette naked of een BMW 1200 GS
Wil alleen maar zeggen dat de speciale full spec. superbikes niet alleen maar verkocht worden om een homologatie voor de WSBK te krijgen, maar net zo goed voor de liefhebber met de goedgevulde portemonnee.
Destijds was het win on sunday, sell on monday.
Word gewoon tijd voor een "naked" competitie in t bij programma ofzo
Met Max 650 cc 4 cil
765 3 cil
880 2 cil
Zoiets ?!
Mooie klasse om de stock 1000 te vervangen, al was het maar voor de toeschouwers
Mn Japans is niet denderendIk zal eens naar japan bellen,die gaan ze vast wel voor jou maken (behalve suzuki)
Klopt, ik zeg ook niet dat ze toen goedkoop waren, maar tegenwoordig koopt de gemiddelde motorrijder liever een vette naked of een BMW 1200 GS
Wil alleen maar zeggen dat de speciale full spec. superbikes niet alleen maar verkocht worden om een homologatie voor de WSBK te krijgen, maar net zo goed voor de liefhebber met de goedgevulde portemonnee.
Destijds was het win on sunday, sell on monday.
Mn Japans is niet denderend
Maar hoe moet ik je reactie opvatten ? Als in dat het niet mogelijk is ?
Mijn gedachte was namelijk dat je dan met vrij veel oudere fietsen ook mee zou kunnen doen
Moderne spul is idd meer dan 600 cc.Mijn mening is dat je dan moet kijken wat voor nakeds er huiden ten dage op de markt aanwezig zijn.
Volgens mij is daar de 600 klasse passe en worden er alleen nog zwaardere 4 cilinders 750/800+ cc gebouwd en verkocht.
Dit samen met 1000 cc 4 cilinders(bv alle jappen,BMW,(aprillia speelt vals 1100 cc)) 3 cilinders triumph 1050 en 1200 cc twee cilinders (bv KTM,Moto Morini en ducati)
Zo krijg je een goede en representatieve afspiegeling van het sportieve naked motorbestand in de wereld.
Moderne spul is idd meer dan 600 cc.
Dan maar iets met 2 klassen doen ? Kun je wat goedkoper instappen met een oude 600 en daarbij eventueel de triumph 3 cil ( 675, of moto 2 765) en nog de dikke twin van bv ktm.
Top segment word dan alles vanaf 750 cc 4 cil.
3 cil boven de 675/765
2cil boven de 880
Lijkt mij wel leuk
Mooi hoor, wedstrijdjeDan doe ik ook mee met mijn 400 cc V4 schuurvondst. (Hij staat er nu een stuk beter bij, heb er alleen nog geen foto van gemaakt).
Mooi ding en zo gek op kawa dat er groen foam in het muziekhok ?? zit
Ik sta er ook van te kijken ! Hoop dat laverty een goeie fiets krijgtSykes to partner Reiterberger at SMR in 2019
Shaun Muir Racing rijdt dit seizoen met Aprilia, Eugene Laverty en Lorenzo Salvadori. Komend seizoen rijden ze met BMW, Tom Sykes en Markus Reitenberger. Een flinke omschakeling, met als verrassendste nieuws (voor mij in elk geval) dat Laverty nu op zoek moet naar een ander zitje.
Zouden ze het budget hebben voor twee goede rijders?Ik denk dat-ie heel snel bij Ten Kate aan zal moeten kloppen. Volgens mij is er nog geen tweede rijder voor komend jaar aangekondigd (Camier blijft, Gagne niet).
Ik denk dat Ten Kate het voor het uitzoeken heeft, en dat Laverty niet zoveel keus heeft...Zouden ze het budget hebben voor twee goede rijders?
De afgelopen jaren was het team vaak samengesteld met een ervaren rijder en een jong 'goedkoop' talent.