EBRScheelt dat er verder weinig opties zijn..
Yamaha s rijden er al genoeg, kawa is vooraan vertegenwoordigd met 2 teams, Ducati heeft ook al genoeg fietsen..
Blijft BMW over en Honda, nu wil ik uit principe al niet dood op een honda gevonden worden dus werd die het sowieso niet
Het word gewoon tijd dat er weer merken bij komen ; Aprilia , KTM , MV bijvoorbeeld.
Precies dat ja! Een paar jaar geleden met veel bombarie ingestapt en volgens mij korte na Assen alweer verdwenen?Alles wat dhr. Buell aanraakt veranderd ingoudstrontof jij mag iets anders bedoelen ?!
Ik lees in het bericht trouwens:
"Geen nieuwe Honda V4 dus, maar voortbordurend op de huidige vier in lijn Firblade. "
Voortbordurend op die 2008 meuk. Ook nog die Japanner Takahashi.
Game over....
Vanuit sportief oogpunt zou ik ook wel nadenken. Eerst maar laten zien die competatieve motor.
Maar vanuit het vertrouwen mbt de organisatie Honda zou ik mij niet zo druk maken.
Wat er gebeurd is kan je vrij uniek of speciaal te noemen. Gebeurd vast niet nog een keer.
Zie hier, de teams zijn afgelopen race al op de hoogste gesteld....
Wist niet eens dat er daadwerkelijk geraced wasPrecies dat ja! Een paar jaar geleden met veel bombarie ingestapt en volgens mij korte na Assen alweer verdwenen?
Nieuwe kroonplaat, aerodynamische hugger en hippe koplampjes. Gegarandeerd een kampioensfiets.
Nieuwe kroonplaat, aerodynamische hugger en hippe koplampjes. Gegarandeerd een kampioensfiets.
Ik vind dit niet vergelijkbaar met de situatie Ten Kate. Niet verder gaan met een team vind ik niets bijzonder. Ze rijden achteraan.Ze flikken het nu al 2 jaar achter elkaar. Hoe vaak wil je er nog in trappen?
Blijft vier-in-lijn;20 jaar lang hebben ze goed samengewerkt toch? Zo vreselijk is Honda niet. Dat de situatie en het gevolg voor Ten Kate alles behalve de schoonheidsprijs verdient is wel duidelijk.
Ik heb zelf het idee dat dit het gevolg is van intern gerommel tussen de verschillende Honda onderdelen (Japan en Europe).
Ik vind de vraag of deze Blade echt niet wordt of weer geupdate veel interessanter.
Ze kunnen leuk spul maken. Kijk maar naar de rc213v-s. Ducati maakt achterlijk (speciaal) spul. Honda kan dat nog beter
Five ‘new’ Fireblades on WorldSBK grid in 2020
Five new Blades could find their way on to the WorldSBK grid in 2020www.bikesportnews.com
Volgens dit artikel houdt Althea wel een Honda voor 2020? Camier zou weggaan bij Honda of niet meer nodig zijn. Al met al nog veel onduidelijkheden dus.
Zarco naar KRT zou gaaf zijn, wel een extra reden om nog eens een weekend WSBK mee te pakken!
De Porsche 911 heeft toch ook een spoiler die omhoog komt bij een bepaalde snelheid?Toen ik de tekst las zag ik een soort fladderende blade voor me.. ecu geregelde Wings.. wat mij betreft meteen die zooi verbannen uit deWSBK en ook de statische Wings en al die shit
Dat vind toch 99.99% van de mensen denk ik, techno freaks daargelaten.Het was potverdrie half grappig bedoeld
Ik zal niet zeggen dat het ze tegen werkt, vind het gewoon niet mooi
Dat vind toch 99.99% van de mensen denk ik, techno freaks daargelaten.
De Ducati 999 vond ik vroeger ook oerlelijk, nu ineens niet meer.
Misschien gaat het wel wennen en zien we over tien jaar niets anders.
Oh nee, dan rijden we langzamer want anders is de accu te snel leeg.