WSBK Slowchat seizoen 2019

Waar eindigd Michael van der Mark aan het eind van het seizoen?

  • 1e wereldkampioen

  • 2e vice wereldkampioen

  • 3e

  • 4e

  • 5e

  • Overig


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
Status
Niet open voor verdere reacties.
Tsja, werd gereden op het scherpst van de snede. Iedereen reed op het randje vanaf ronde 1 leek het wel.
 
Net de race gekeken en wat voor race! Mes tussen de tanden vanaf de start, heerlijk om te zien. Helaas eindigde het wmb in een grote deceptie, extra zuur omdat Rea ineens alle snelheid kwijt was.

Wel mooi voor Toprak natuurlijk.

morgen 2 nieuwe kansen :9~
 
Stond boodschappen te doen in de Jumbo toen ik mij bedacht dat er geracet werd, en ik op mijn telefoon toch even de race aanzette, precies op het moment dat Van der Mark onderuit ging. Mensen om mij heen schrokken van een luide "f*CK!!!" _O-

Toch de race maar even afgekeken en gaaf voor Razgatlioglu zeg!! Eindelijk weer eens een gevecht om de winst in de laatste ronde!

En dat natuurlijk net nadat ze je voor de zoveelste keer vroegen of je die zegeltjes wilt voor die k.d auto van Max Verstappen _O-
 
Net de race gekeken en wat voor race! Mes tussen de tanden vanaf de start, heerlijk om te zien. Helaas eindigde het wmb in een grote deceptie, extra zuur omdat Rea ineens alle snelheid kwijt was.

Wel mooi voor Toprak natuurlijk.

morgen 2 nieuwe kansen :9~

Heb de herhaling gezien na 17:00u. En :^ wat een gave race zeg. Zo willen we er meer zien. Wat een mooie race van vdM. Voor hem duurde het 3 rondes te lang. Wat moet hij gebaald hebben. Morgen revanche Mickey!!
 
Mickey GOOOOO !!!!!!
Hoe laat morgen eerste race

1569700012896.png
 
Was een heel erg mooie race. Wel erg jammer van VDM. Sykes ook lekker op de BMW. Ben benieuwd wat die met Laverty gaan doen. En Camier ook best oke met die brommer. Die hebben ze ook gemist bij Honda denk ik.
 
Kicke race met veel actie, dat onderonsje tussen Rea en Van de Mark👍
Helaas😏
Ik zeg revanche 😉
 
Was een heel erg mooie race. Wel erg jammer van VDM. Sykes ook lekker op de BMW. Ben benieuwd wat die met Laverty gaan doen. En Camier ook best oke met die brommer. Die hebben ze ook gemist bij Honda denk ik.
Camier naast Bautista👌👍
 
Red Flag in Supersport na big crash in eerste bocht😲...Bau, Calero en Fuligni. Race herstart om 12.40 uur.
Krummenacher eerste ronde met high sider eruit...spannend voor puntentotaal.
Niet te geloven... Carrituculo ook onderuit aan de leiding stapt weer op en volgende ronde weer onderuit!
Hartog eruit. Sikkelerus 17de.
Lijkt wel British Superbike close racing.
Woow spannende race.🙈
 
Laatst bewerkt:
Ik volg het WSS niet meer zo intensief als in de tijd dat vdM er reed. Maar zit het nu te kijken en man, man, man wat een climax weer aan het einde van het seizoen. Er blijven daar mensen rijden die echt kunnen knallen maar de druk op het moment supreme niet aan kunnen, wat het dan wel weer spannend en leuk maakt :t
 
Is de WSS weer niet terug te zien via de Eurosportplayer? :(

Expres niet gaan kijken live met de gedachten smiddags lekker rustig alles achter elkaar te gaan kijken.

Alles de superpole en race zie ik staan.
Ik kan hier zo slecht tegen :(

**Edit

Rea *O**O**O*
 
Laatst bewerkt:
Knap van Mahias ook dat het ook lukt op een Kawasaki, bepaalt geen pannenkoek dus.

VDM gestreden voor wat ie waard was, maar Rea is toch wel klasse apart. Als hij niet wint, dan is het wel podium.
 
Helaas geen win voor onze held in de WSBK dit weekend. Jammer jammer.
Wel 3 erg leuke races gezien, dat is ook wel eens ander geweest.

Had niet in de gaten dat Rea weer kampioen kon worden dit weekend...wie gaat hem het leven lastig maken in 2020?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan