WSBK Slowchat seizoen

Wie wordt er WSBK 2022 kampioen?

  • Toprak Razgatlioglu

    Stemmen: 24 26,1%
  • Johnathan Rea

    Stemmen: 13 14,1%
  • Alvaro Bautista

    Stemmen: 43 46,7%
  • Michael van der Mark

    Stemmen: 4 4,3%
  • Scott Redding

    Stemmen: 2 2,2%
  • Andrea Locatelli

    Stemmen: 2 2,2%
  • Michael Rinaldi

    Stemmen: 0 0,0%
  • Xavi Vierge

    Stemmen: 0 0,0%
  • Iker Lecuona

    Stemmen: 0 0,0%
  • Iemand anders

    Stemmen: 4 4,3%

  • Totaal aantal stemmers
    92
Status
Niet open voor verdere reacties.
Daar heb je wel een punt.... het is maar de eerste test, maar niet veel goeds inderdaad:N
Mag MvdM zich zorgen gaan maken?.....geen enkele BMW in de top 10.
Geld is leuk, maar steeds een beetje meehobbelen is dat niet
inderdaad. ik denk dat Van der Mark dit jaar ook wel een paar goede races moet rijden anders is het waarschijnlijk exit. En een ander zitje vinden is dan denk ik wel lastig op basis van behaalde resultaten
 
MvdM traint vaak slechter dan de uiteindelijke wedstrijduitslagen ,maar hij zal komend jaar structureel verder naar voren moeten starten wil hij serieus mee doen voor de titel. Deze 2 dagen helpen dan nog niet echt
 
Ze willen juist de standaard systemen. 8)7
Wat doe je met shiftcam op een circuit. :?
Je gebruikt alleen de laatste 4-5.000 toeren. :?
 
Laatst bewerkt:
Ja hallo het is jullie schuld :W, jullie S1000RR/M1000RR straatrijders die zo nodig zo'n shiftcam systeem nodig hebben....en daarom is MvdM straks geen wereldkampioen, allemaal door JULLIE:P
Het scheelt echt wel een keer schakelen inderdaad.
Maar ik zou het best ruilen voor een WK van Michael. ;)
 
Ja hallo het is jullie schuld :W, jullie S1000RR/M1000RR straatrijders die zo nodig zo'n shiftcam systeem nodig hebben....en daarom is MvdM straks geen wereldkampioen, allemaal door JULLIE:P
Tis gewoon een kud motord :P :+

Dan liever een honda:t.
 
Ze willen juist de standaard systemen. 8)7
Wat doe je met shiftcam op een circuit. :?
Je gebruikt alleen de laatste 4-5.000 toeren. :?
Ik weet dat er weinig overeenkomsten zijn tussen een World Superbike en de straatversies, maar is het blok juist niet het enige wat nog enigszins in de buurt moet komen van het origineel? Dat zou die shiftcam verklaren namelijk.
 
Tjonge jonge.. in de gp is vinales altijd veruit de snelste met testen, hebben we daar al iets van geleerd ?

VDM heeft afgelopen seizoen praktisch niet gereden en Bmw is gewoon compleet de weg kwijt.
 
Ik weet dat er weinig overeenkomsten zijn tussen een World Superbike en de straatversies, maar is het blok juist niet het enige wat nog enigszins in de buurt moet komen van het origineel? Dat zou die shiftcam verklaren namelijk.
Dan hoeven ze zich ook niet druk te maken om electronica die er niet mee overweg kan. :)
 
Dan hoeven ze zich ook niet druk te maken om electronica die er niet mee overweg kan. :)
Ik heb me laten vertellen dat BMW ook een lastige cultuur heeft. Binnen het team wordt de oorzaak vaak buiten de motorfiets gezocht en ze willen alles zelf doen. Dat ze die Kalex swingarm gingen gebruiken was echt uniek.
 
Laatst bewerkt:
Tjonge jonge.. in de gp is vinales altijd veruit de snelste met testen, hebben we daar al iets van geleerd ?

VDM heeft afgelopen seizoen praktisch niet gereden en Bmw is gewoon compleet de weg kwijt.
Ik heb vernomen dat Kawa ook wat achteruit boert :P :+
 
Al jaren ;) en natuurlijk constant gestraft omdat de fiets en rijder te goed waren..
Maar daardoor hebben we dit jaar wel diverse geweldige wedstrijden gezien.

Ik ben geen voorstander van het straffen van degene die het snelste zijn, maar wanneer elk jaar dezelfde rijder/motor, met kop en schouders boven de rest uitsteekt, wordt het kijken er ook niet leuker op....
 
Ik verwacht er maar niet teveel van, van de BMW's. En eigenlijk is dat wel een afgang voor zo'n trotse fabriek. Zijn nu toch alweer sinds 2019 als fabrieksteam aanwezig en het lukt maar niet om definitief de aansluiting te vinden.
 
Ik verwacht er maar niet teveel van, van de BMW's. En eigenlijk is dat wel een afgang voor zo'n trotse fabriek. Zijn nu toch alweer sinds 2019 als fabrieksteam aanwezig en het lukt maar niet om definitief de aansluiting te vinden.
BMW mist heden zeker een seconde.
De rijders die er op mogen rijden zijn niet de minste.
Maar het zijn testen, raceomstandigheden komt er meer voor kijken maar :X ...ff afwachten.
Het is lastig om de top te bereiken en te blijven.
KTM Motogp zie ik ook niet gebeuren om veel races te winnen en kampioen te worden,oja Aprillia :?:N
 
Denk dat ze zich dat bij BMW ook afvragen.........Wie ist das doch möglich?

De eerste poging met de S1000 bracht ook niet het gehoopte succes, misschien kunnen ze het gewoon niet :P
Viel toch wel mee? Melandri 3e in de eindstand met een stuk of 5,6 overwinningen dacht ik.
EN vd Mark heeft in 2022 best wat pech gehad, die heeft effe tijd nodig om op stoom te komen
 
Viel toch wel mee? Melandri 3e in de eindstand met een stuk of 5,6 overwinningen dacht ik.
EN vd Mark heeft in 2022 best wat pech gehad, die heeft effe tijd nodig om op stoom te komen
Klopt, maar zou jij daarmee tevreden zijn als BMW zijnde, was dat het doel? Ze starten destijds tegelijk met Aprilia met hun RSV4 projekt en daarbij vergeleken zijn prestaties van BMW toch magertjes.
Natuurlijk is dit een test en zal er vooruitgang geboekt worden, maar dat doet rest ook.
 
Maar daardoor hebben we dit jaar wel diverse geweldige wedstrijden gezien.

Ik ben geen voorstander van het straffen van degene die het snelste zijn, maar wanneer elk jaar dezelfde rijder/motor, met kop en schouders boven de rest uitsteekt, wordt het kijken er ook niet leuker op....
Zeker waar hoor !
Voor komend seizoen mogen ze wat mij betreft de 6de versnelling uit die duc van Bautista trekken, word het alleen maar mooier van
 
Zeker waar hoor !
Voor komend seizoen mogen ze wat mij betreft de 6de versnelling uit die duc van Bautista trekken, word het alleen maar mooier van
Dat ze eerst eens beginnen met het toeren plafond weg te laten. Nu blaast die ducati op het rechte stuk iedereen voorbij alsof ze stil staan. Kawasaki benadelen ze daarin serieus. Mag nog eens niet de toeren draaien die het straat model kan draaien. En dan heb je ducati die meer toeren mag draaien dan het straat model in zijn eerste 5 versnellingen.
 
Dat ze eerst eens beginnen met het toeren plafond weg te laten. Nu blaast die ducati op het rechte stuk iedereen voorbij alsof ze stil staan. Kawasaki benadelen ze daarin serieus. Mag nog eens niet de toeren draaien die het straat model kan draaien. En dan heb je ducati die meer toeren mag draaien dan het straat model in zijn eerste 5 versnellingen.
Nou idd...
Laat die motoren maar blazen, gewoon zelfde RPM als de straatmotor zou ik denken dat een goede regel is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan