Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

XJR topic #9

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bij twijfel ,gewoon doen (ook al heeft m'n vrouw hier bedenkingen bij)
 
hier een nieuwe xjr1300 eigenaar .
heb de motor met schade gekocht en ben nu een beetje zoekende welke kant ik op wil met de motor.

mijn veerpoten zijn krom dus makkelijkst is misschien nieuwe kopen.
nu zag ik ook veel upside down vorken voorbij komen .
kan ik elke pakken of moet ik nog bepaalde hebben qua lengte
hoe zit het met de lagers want dan zullen er ook andere lagers bij moeten ?

verder vind ik het mooi om clipons te gaan gebruiken en meer naar de ouderwetse stijl te gaan .
maar het moet wel goed zitten voor rug en nek ( ben zelf 1,95m )

graag jullie mening en hulp in deze .
 
Ik ben ook 1.95 en heb er clipons op gezet, en tja vergeleken met mn v-strom is het wel afzien. Maar dat was juist het idee, ik wou wat meer moeten werken. Rug en nek heb ik nog geen last van gehad, maar ik heb er ook nooit meer dan 2 uur achter elkaar op gereden.

Verder ga je er qua USD volgens mij niet aan ontkomen om ook je T-stuk en kroonplaat (en dus ook lagers) te vervangen. In theorie kan je er natuurlijk elke lengte inzetten. Maar of het prettig rijd is een 2e...
 
Openings Post weer aangepast (voor zover ik plaatjes en namen kon terugvinden )

 
Vandaag bij Eagle (Rob) langs geweest Deze paste niet bij hem
Gaat dus de verkoop in ,van oor tot oor 23 cm breed en 18 cm rond gat voor de koplamp

 
Mooi kuipje, helaas niet te passen op een RP019....de tellers waren ook te hoog (of het ruitje te laag)
 
Laatst bewerkt:
Mooi hoor. En dat geluid blijft heerlijk. Maar voorlopig wat ik al zei toch maar even de carbon exemplaren laten zitten. Zal binnenkort nieuwe foto maken, vind ze zelf wel mooi staan.

Kuipje is ook netjes, ik heb er meer voor betaald.

En Willem, ik zal morgen schuurtje induiken om te kijken of ik beschadigde originele demper nog heb voor endcap.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.