XR600 of DR600? Of?

24 nov 2009
74
0
Amsterdam
Beste motorforummers,

Ik rij al een tijdje op een CBR600f en een CX500 maar eigenlijk wil ik al een crossmotor voor op de weg sinds de dag dat ik mijn Honda MT-5 verkocht.
Nu wil ik wel een dikke 1pitter hebben met genoeg vermogen om leuk te kunnen spelen. Omdat het een derde motor wordt mag hij niet teveel kosten.
Zelf vind ik de XR600 de mooiste, de DR600 is ook niet verkeerd.
Heeft iemand nog andere tips, wellicht een ander type wat ik over het hoofd heb gezien?

Alvast dank!

Groeten
 
KLX650 :9 .....niet duur, wel leuk :Y

p1000337p.jpg
 
xr600 zijn er een hoop te koop. vaak zijn ze helemaal aferagd en versleuteld. k zelf 4 jaar zo,n ding gehad en daar heb ik meer aan gesleuteld dan op gereden. vorige eigenaren hadden een hoop verkloot aan dat ding. als je voor een xr 600 wil gaan lees eens goed het how to topic door
 
XT350 (pb bij interesse)
DR650 (pb bij interesse)

Of nog leuker: DrBig, 800 cc's ééncilinder :)
 
KTM LC4 620 is niet zo duur meer, en meen 55pk en 55nm veel power en toeren draaien.

Kan je wel een DR800 nemen maar dat gekke ding weegt 200kg en heeft netzoveel vermogen, KTM weegt zon 120/140kg
 
als je leuk wilt spelen, is het gewicht belangrijker dan het vermogen :Y
 
Ik heb nu een geinige DR600 gevonden die ik voor weinig mee kan nemen. Ik heb voor morgen een afspraak staan, maar nu zegt de verkoper dat hij 2 bougies laatst heeft vervan gen. Maar dit is toch een éénpitter? Of heeft hij 2 bougies per cil?

Ook staat er in de aanhef DR650 terwijl het naar mijn idee een DR600 is. De verkoper zegt dat hij hiervan op de hoogte is, maar dat op het kenteken DR650 staat. Zijn die frames onderling verwisselbaar of is er iets anders aan de hand?

Gr
 
Klopt dat sommige DR's 2 bougies hebben, heeft mijn XF650 ook (zelfde blok volgens mij, alleen iets anders afgesteld)
 
Terug
Bovenaan Onderaan