Hallo allemaal
Ben sinds een paar week in het bezit van een XS400 café racer. De verkoper had het project grotendeels al af maar ik wilde er toch een paar dingen aan vervangen. zoals de verlichting want dat was van die chinese meuk wat al met plakband in elkaar hing. Heb al een mooie verchroomde in huis.Ook liep en starte hij niet al te best en daarom de carbs er maar even afgedraaid. Er was geen schroef of sproeier die nog los of vast wilde en daarom bij een motorsloperij een andere besteld. Deze zou zo omgezet kunnen worden, dus toen hij binnen was er gelijk maar mee aan de gang. Als laatste de brandstofslang erop en de kraan open en daar stroomde de benzine. net zo hard eruit als erin. De lekkage zit bij het buisje wat de twee carburateurs verbind, en het stroomt erg hard. Iemand hier ervaring mee en weet hoe dit afgedicht wordt. ( O-ring ). Wat is dan het beste. repareren of terugsturen?
Gr Pieter
Ben sinds een paar week in het bezit van een XS400 café racer. De verkoper had het project grotendeels al af maar ik wilde er toch een paar dingen aan vervangen. zoals de verlichting want dat was van die chinese meuk wat al met plakband in elkaar hing. Heb al een mooie verchroomde in huis.Ook liep en starte hij niet al te best en daarom de carbs er maar even afgedraaid. Er was geen schroef of sproeier die nog los of vast wilde en daarom bij een motorsloperij een andere besteld. Deze zou zo omgezet kunnen worden, dus toen hij binnen was er gelijk maar mee aan de gang. Als laatste de brandstofslang erop en de kraan open en daar stroomde de benzine. net zo hard eruit als erin. De lekkage zit bij het buisje wat de twee carburateurs verbind, en het stroomt erg hard. Iemand hier ervaring mee en weet hoe dit afgedicht wordt. ( O-ring ). Wat is dan het beste. repareren of terugsturen?
Gr Pieter