Yamaha R6 25KW

ZX-6R™

MF veteraan
21 okt 2006
1.116
0
Eindhoven
Facebook
Hallo,

Zoals velen anderen wil ik graag een Yamaha R6 rijden (2003/2004 25KW). Ik weet dat dit legaal mogenlijk is door uit te voeren naar Duitsland enz.

Maar als ik nou een 25KW yamaha R6 aanschaf, Rijd hij dan nog wel fijn ?
Is het wel veilig ? Of kan ik het beter niet doen ?

Alvast bedankt voor jullie hulp.
 
Ik snap dat je een r6 wilt rijden !
Wat ik niet snap is dat je er een boel geld tegenaan gaat gooien om hem uit te voeren en weer opnieuw in te voeren (bpm?) en vervolgens na je 25kw tijdperk hetzelfde truukje nog eens gaat uitvoeren om hem hier weer op volvermogen geregistreerd te krijgen.
Ikzelf zou doorsparen voor een r6 volvermogen en een 25kw fiets op de kop te tikken waarmee je lekker eerst ff je 25kw tijperk mee kan vol raggen.
 
Ik snap dat je een r6 wilt rijden !
Wat ik niet snap is dat je er een boel geld tegenaan gaat gooien om hem uit te voeren en weer opnieuw in te voeren (bpm?) en vervolgens na je 25kw tijdperk hetzelfde truukje nog eens gaat uitvoeren om hem hier weer op volvermogen geregistreerd te krijgen.
Ikzelf zou doorsparen voor een r6 volvermogen en een 25kw fiets op de kop te tikken waarmee je lekker eerst ff je 25kw tijperk mee kan vol raggen.

Absoluut niet doen. Zie je het al voor je? Elke dag rijden op een motor die je eigenlijk niet zo mooi vindt, elke dag ver van je huis parkeren zodat ze de motor niet zien, donker vizier kopen zodat ze je niet herkennen..
Je snapt me wel, als je een R6 op 25kW kan betalen.. doen!
Als je elke dag op een motor kan rijden waarbij de kwijl uit je mondhoeken gaat lopen, dan lijkt me dat best veel waard!
 
ik zou eerst iets doen aan je username :+

maar een 2003 r6 heeft injectie, en dat gaat waarschijnlijk niet lekker lopen op 25kw, 35kw ofzo zou die het beter doen maarja dan ben je weer illegaal bezig
 
Absoluut niet doen. Zie je het al voor je? Elke dag rijden op een motor die je eigenlijk niet zo mooi vindt, elke dag ver van je huis parkeren zodat ze de motor niet zien, donker vizier kopen zodat ze je niet herkennen..

Ehh ... met een korreltje zout nemen waarschijnlijk :+

Je moet doen wat je zelf wilt natuurlijk ...
 
Waarom koop je geen r6 met 25kw papieren maar vrijgesteld?
Ik rij nu zo met een RS250 en ben aan het sparen voor een yamaha r6 2006
en ga daar ook vrijgesteld mee rijden,waarom koop je anders zoiets? :-D
 
als je het niet op je kenteken heb staan, dan kunnen ze moeilijk gaan doen
ik weet het wel, dat ze het wel verzekering, maar als er iets ernstigs gebeurt
dan weet ik het zonet nog nie
 
Check anders die boemlauwe GSX600R 2005-200x. Die boekt ook gewoon flink op 25 KW'tjes hoor. En dat volstrekt legaal. Dus niks geen tories met de wouten. Je weet toch!
 
Terug
Bovenaan Onderaan