YAMAHA TDM850 Flat tracker

yellowrider

MF veteraan
26 nov 2010
2.876
2.059
Tis weer winter en dus een project. Eigenaar Fazer Classicracer had nog een TDM. O maak daar maar een Flat tracker van😉.

Het is een Yamaha dus komt vast goed😅.
3.jpg

Zo zag ie er uit bij aanschaf destijds.
Maar nu:
20221227_114532.jpg

En uiteindelijk is dit het voorbeeld waar ik naar toe wil werken:
FB_IMG_1669991830772.jpg

Ondertussen lopen er meedere projecten.
Dus in dit topic zal komende tijd geen grote vorderingen te zien zijn vrees ik😄.
Zal ook een topic aanmaken vd Triumph waar ik mee bezig ben.
 
Ben TDM liefhebber. Vaak genoeg gezien dat een verbouwing van een TDM op z'n zachts gezegd niet mooi wordt. Het werk van Yellowrider kennende heb ik hier alle vertrouwen in. Dus volgmodus aan.
 
Ik ben weer benieuwd naar je kunsten en volg graag weer mee! :}
 
Gaaf! Uitdagend model om te verbouwen. Ga je het originele frame gebruiken en aanpassen?
 
Gaaf! Uitdagend model om te verbouwen. Ga je het originele frame gebruiken en aanpassen?
Aanpassen vh frame inderdaad.
Zoals bij meerdere projecten van mij, subframe opmaat, demontabel en een brace op de achterbrug, instelbare veer welke aan het hoofdframe bevestigd gaat worden.
Appeltje eitje
 
Haha ja, maar daardoor volgens mij enorm ondergewaardeerd. Je hoort er goede verhalen over in ieder geval.
 
Ik rij er ook met veel plezier op als dagelijkse motor, maar dat frame is me toch een partij lelijk zonder voorkant! Heb ook nog nooit een geslaagde custom gezien, maar ik weet wat Yellowrider kan. Super benieuwd!
 
Terug
Bovenaan Onderaan