Plaats weet ik niet exact trouwens. Moet ik opzoeken
geschiedenis ? pas gekocht of heeft hij wel normaal gedraaid in jouw bezit ?
wat versta jij onder "niet zo lang" en heeft hij ooit goed gedraaid of niet bij jou ?
je moet echt wel duidelijker zijn in je antwoorden
3 jaar stil gestaan?
Lage toeren stotteren?
En geen carburateurs gereinigd?
Denk dat daar de 1e stap ligt
misschien moet je toch maar eerst je carbu's GRONDIG kuisen.
Ik geloof gelijk dat de carburatie gebaat is bij een rondje schoonmaken, maar ik ben ook benieuwd hoe zijn bougies er uit zien.
Ik krijg zo'n flauw vermoeden dat bougie 2, 3 of wellicht allemaal wel eens heel erg zwart zouden kunnen zijn en eigenlijk vervangen zouden moeten worden. Kun je die er eens uit draaien en een plaatje posten van de elektroden??
Die had ik al vervangen , zie afbeelding
Hmm.. niet briljant, maar die zien er beter uit dan verwacht/gevreesd. Hoe lang achtereen had de motor gelopen voor je ze er uit haalde? En had het wisselen enig effect?
In het deksel van de generator. Controleer dat tuig evenEr zit een magneetopnemert bijde linkerkant van de krukas. Die vertelt de cdi wanneer welke bobine getazerd moet worden. Als dat niet tof is raakt de CDI in het warretje