Eerf
MF veteraan
Heb wel interesse in een bagagerekje. Wat vraag je daarvoor en heb je een foto?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Duidelijk zelfbouw,ik heb er ook ooit zo één gemaakt.PS ik wil deze krik trouwens ook hebben. Komt hij iemand bekend voor?
Ik heb het niet over dus wil er niet vanaf. Maar heb het toevallig wel los liggen. Ik denk dat het voor een type als jij vrij makkelijk is na te maken. Wil je wat afmetingen e.d.?Ik ben nog op zoek naar een sluiting van de duobuddy. Het gaat om het deel dat aan de buddy zit, en het sluitdeel dat aan het frame zit. Het slotje, (de cilinder dus) heb ik niet nodig.
Ik wil m gaan gebruiken als sluiting van een bagagebakje aan mn zijspan.
Heeft iemand toevallig nog zo'n ding over?
Ik heb een iets andere, ook zelfbouw inderdaad. Super handig.Duidelijk zelfbouw,ik heb er ook ooit zo één gemaakt.
Scheivlak zeker?Vandaag voor het eerst op zandvoort gereden met MCT. Wat een prachtig circuit zeg, erg leerzaam ook. Ongelooflijk mooi met de ondergaande zon vandaag, we hadden echt geluk met het weer.
Zaterdag fotos online, kijken of er wat tussen zit. Toch best bizar om met 150 je knie op de grond te hebben!
Klinkt inderdaad als valse lucht, lekke uitlaat, zoiets. Maar geen specifieke ervaring mee.In de loop van de sessie kreeg ik steeds meer backfire trouwens, harde ploppen en knallen uit de uitlaat bij gas dicht, vooral in hoge toeren. Uitlaatpakkingen nakijken of inlaatrubbers misschien? Iemand bekend mee?
Ik heb er zelf ook al twee, maar ben op zoek naar nummer drie . Maken zal wel lukken, maar ik heb al zat te doenIk heb het niet over dus wil er niet vanaf. Maar heb het toevallig wel los liggen. Ik denk dat het voor een type als jij vrij makkelijk is na te maken. Wil je wat afmetingen e.d.?
Scheivlak zeker?
Klinkt inderdaad als valse lucht, lekke uitlaat, zoiets. Maar geen specifieke ervaring mee.
Ik heb een iets andere, ook zelfbouw inderdaad. Super handig.
Bekijk bijlage 1427846
Ik heb hem niet zelf gemaakt. Zat bij een motor die ik heb gehad.Oh, nou dan zet ik m wel op een krat bier tijdens de voorvorkwissel. Of kan ik er eentje bij jullie bestellen @Lucasfalt of @Tarwetijger ? Als het voor jullie een klein klusje is wellicht...
Zie t wel, na de komende circuitdagen gaat de nieuwe voorvork erin!
Hoi TRX-ers
Ik ben ook weer aan't knutselen gegaan.
Radiale rempomp brembo, en ABM hoge clip-ons.
Die clip-ons zijn echt een aanrader als je wat kleiner bent.
Ook, deed AB-M.de niet moeilijk om de clip-ons aan te passen naar diameter 53,5mm.
(Eerst was het +50€, maar ze hebben de aanpassing gratis gedaan
Super service en zeer mooi en degelijk materiaal, ook snelle levering.
Fotooke
Bekijk bijlage 1428128
Rempomp staat niet op de foto.
Bekijk bijlage 1428130
Grtjes J.
Er lopen twee vacuumslangen vanaf de inlaatrubbers tussen carb en cil.kop. Eentje voor bediening benzinekraan en eentje voor de brandstofpomp. Daar kun je eentje van af takken. Of de aansluiting gebruiken als je een handmatige benzinekraan of elektrische brandstofpomp hebt.Ik heb hier nog een scottolier in de schuur liggen. Die heb ik onder het zitje gemonteerd. Nu moet je deze aansluiten op het vacuümslangetje van de carburateur. Maar welke is dit? Ik heb dit wel eerder bij een TRX gezien, dus het moet kunnen.
Gewoon op de paddockstand en dan dat de ketting de brug net wel net niet kan raken ter hoogte van de kettinggeleider (dat kunststof ding). Dan staat ie voor het idee vrij losjes. Maar gaat dus strakker staan als er iemand op zit; veert in, andere hoek van de achterbrug, pythagoras, etc.En hoe meten jullie de speling van de ketting? Als ik er zelf op ga zitten kan ik niet meer bij de ketting en de speling moet je meten met ingeveerde veer is mij verteld.
Hoi Vieze,Hey Joe! (lol)
Mooi spul. Handig die 4 handvatten ook, je weet maar nooit! Haha.
Ik zie dat jij ook de Koso DS-03 heb geinstalleerd in je cockpit, analoge snelheidsmeter er ook uit gebonjourd voor je voorvork dus..
Past het mooi? Gedoe met aansluiten?
Bijzondere stelmoeren heb je trouwens bovenop je poten. Waar komt die vork vandaan?
tenzij het bij een TRX heel anders georganiseerd is als bij de TDM 4TX 1996/1999 ...
1 vacuumslang aan de brandstofpomp, de andere afgedopt op het blok.
Kort geleden is er op het TDM/TRX forum wat discussie over geweest.
Are you sure?Ik heb een handbediende benzinekraan.
Are you sure?
Dag Chris,@ eerf.
TDM/TRX /// TDM/ motor valt uit bij stationair.
Ik heb een iets andere, ook zelfbouw inderdaad. Super handig.
Bekijk bijlage 1427846