Yes! Ik ben officieel een slechte vader!

Gaaf topic. :} De foto's in de beginpost komen mij ook erg bekend voor. :+

P1011502web.jpg


P1011503web.jpg


Mijn zoon is 8 jaar, en mijn ex vindt het helemaal niets, en heeft het ook verboden.
Maar binnenkort gaan we weer een stuk knallen. :+

P1011215web.jpg


Het minibike verhaal heeft ze wel goedgekeurd. :P
 
vast een vreselijk slechte vader...........

dit is een paar maanden VOOR de geboorte...........

full
 
Dan ben ik een vreselijk slechte moeder met 3 kinders die met enige regelmaat in pak achterop mee mogen! Zo'n grijns van zo'n ventje- daar doe je het toch voor? :)

Die 3 van mij zijn een keer een stuk (de hele was voor de jongsten van 8 en 9 te lang) van een NewbieTour meegeweest- dat was helemaal het einde!!!


Waar blijft de rest van de slechte vaders en moeders? :+

jij sleurt 3 kinderen mee achterop je motor en dan vraag je mij hoe ik mijn tent achterop denk te sjorren????
 
dit is vast nog veel slechter; maar ook die solo motor moet er natuurlijk weer een keer komen............

full


dit was trouwens een paar weken voor haar eerste "zelfstandige" rit in de maxi-cosi in het span (met een maandje of 6-7)
 
Ik ben een slechte vader met jarenlange ervaring:


Toen mijn meisje twee was:
zomer1994.jpg


en tien jaar later:
dscf0010.jpg
...



(P.s. de motorkleding ligt op een hoopje bij het achterwiel..... )
 
Heerlijk al die slechte ouders! Ik ben er ook één: Oudste zoon (14) volledig in pak achterop bij pappa, middelste (11) volledig in pak achterop bij mamma, jongste (4) nog niet volledig in motorpak, maar wel met 'supercoole' helm en stevige kleding en schoenen bij pappa in het zijspan.

Een paar anekdotes:

In juli (weten jullie nog hoe héét het toen was?) reed ik met mijn middelste achterop de motor naar het zwembad. Het kind moet al gezwommen hebben voor we er waren, want de wintervoering van zijn pak is niet uitritsbaar. Bij het zwembad aangekomen was mijn pak binnen 1,5 seconde uit, maar meneer liep in vol ornaat, inclusief handschoenen en helm, naar de kassa. Wilde even stoer doen bij zijn vrienden 8-)

Op vakantie merkte ik op dat de motorjas van mijn oudste hem wel èrg goed staat. Het joch begint een mannelijk figuur te krijgen en de protectoren in zijn jas accentueren zijn brede schouders. Moet je niet tegen een puber zeggen, want de jas ging dus niet meer uit! Wel veel leuke meiden rond de tent gehad toen ;)
 
Haha wat verschrikkelijk leuk al die reacties!

Ik heb dit topic natuurlijk zo genoemd met een knipoog naar al die moraalriddertjes (nadruk op tjes) die in topics als deze: kind achterop niet uitgesproken raken over hoe erg het wel niet is als je je kinderen blootsteld aan al die risico's... Hier zag ik er ook een enkele iemand schreef "(...) hopelijk over komt jullie niets. Want zie er dan maar eens mee te leven" Pfff je vraagt je af of je zelf wel op de motor moet stappen als je er zo veel risico in ziet!

Goed te lezen dat er dus nog meer "slechte ouders" zijn!
 
Laatst bewerkt:
Hoe komen jullie aan kindermotorkleding, en hoe hou je het betaalbaar? Speuren naar tweedehands? Of wachten tot de motorbeurs?
 
Hoe komen jullie aan kindermotorkleding, en hoe hou je het betaalbaar? Speuren naar tweedehands? Of wachten tot de motorbeurs?
Ik heb mijn kinderen wijsgemaakt dat er een wet is die zegt dat kinderen pas met 12 jaar achterop mogen. Na het sprookje van Sinterklaas vond ik dat dat wel kon.

En toen ze 12 was.... pastte de oude motorkleding van mama })

Helmpje uit de aanbieding erbij en we konden rijden.

De motorbeurs is ook een goede mogelijkheid. Ik heb daar ooit een XXXL-motorbroek vandaan gehaald die krapper is dan mijn EVO - XL-motorbroek. De broek die ik op de beurs gekocht heb, viel alleen opvallend snel weer uit elkaar....
 
Hoe komen jullie aan kindermotorkleding, en hoe hou je het betaalbaar? Speuren naar tweedehands? Of wachten tot de motorbeurs?
Dit setje van Probiker kost € 89.90. Alleen nog CE protectoren bij kopen.
(rugprotector € 14,95, schouders en knieen elk € 6,95)

P1011489copy.jpg


Een goedgekeurde helm is er al voor € 35,00. :P

P1011496copy.jpg


Qua comform en windruis moet je wel meer euro's trekken. ;)


Voor mijn (stevige) zoon van 8 heb ik gewoon een S besteld. Pics@vorige pagina.
Alleen de broekspijpen moeten nog afgezoomd worden. :Y
 
hee tof! *O*

Maareuh, kinderen groeien heel snel. Ik hoop dat hij het in zijn uitrusing een jaar volhoudt voordat hij eruit zal groeien. Dus jouw geldplantje zal sneller moeten groeien als je zoon.

:)
 
Terug
Bovenaan Onderaan