Yesssss 1e Knee down

Moebius_Sandman

Die hard MF'er
12 dec 2002
841
0
Amsterdam
[edit] sorry..topic gepost in adrenaline modus.... zal me vort wenden tot het KD-topic
[/edit]

Vandaag op de Baars mijn eerste Kneedown mogen maken....!!!

Zie ook dit geblaat van een klein kind :+

En heugelijk feit is dat het op foto staat...die foto's komen later...
Nu een kiekje van de arme slider...

38598


en nog eentje :]

38599
 
Laatst bewerkt:
Ik dacht dat jij op je duc allang kneedownede op de baars??????

Geen strategisch tijdstip gekozen moebius!!! binnenkort is het er alweer te koud voor :(

Wel ff schrikken he, de eerste keer.


mijn eerste keer was een jaar of 2 geleden op een industrieterrein.
met een kilometertje of 40 een haakse bocht om (achteraf gezien kun je beter beginnen met lange draaiers, dan kun je tenminste rustig het punt zoeken dat je slider de grond raakt.) In die korte trage haakse bochten moet je hem heel snel plat leggen en weer omhoog komen

i.i.g nog veel plezier ermee. vanaf nu wordt het heel veel makkelijker
 
Ik dacht dat jij op je duc allang kneedownede op de baars??????

Geen strategisch tijdstip gekozen moebius!!! binnenkort is het er alweer te koud voor :(

Wel ff schrikken he, de eerste keer.

Nee nee nee maar denk dat ik er dus wel al een heletijd dichtbij zat....was namelijk vandaag daaar ook nie echt op aan het mikken joh....dus da's dubbel schrik ja.... en ach... t word wel weer warmer ook nog en er komt nog 2 weekjes dolomieten aan...da's ook fijn sturen....
Nog maar even genieten van t goeie weer dus deze dagen..... *D
 
Gefeliciteerd hoor!
[tut-hola modus]
Lynx ging gisteravond nog even naar het einde vd A4, paar rondjes pakken, even oefenen, en ging in een zeker bochtje toch wel schuin. Van schrik toch maar weer snel overeind gekomen[tut-hola modus]
Lynx moet nog veel leren...
 
Gefeliciteerd Mobius!!!
Leuk is dat he ;) , en voila weer een verslaving erbij :P

En voor de zeikerds, er staat duidelijk in de titel dat hij zijn 1ste knee down heeft gemaakt, dus lees het dan niet :P


Biker-mouse, die ook wil knee downen ;)
 
Ik was een dag na jou (gisteren) aan de beurt.... lekker hè! Commentaar van anderen goed toegepast (andere lijn rijden, naast hangen) en het ging meteen goed. Vanaf die bocht ging het iedere keer goed! Zie foto's in het Baars topic.
 
Tja, ik kan natuurlijk niet achterblijven en zal je ook nog even op het forum feliciteren :} met je 1e KD. Tuurlijk wil ik wel graag dat je ookal doe je KD's je wel heel blijft...geen vingers breekt enzo. Helemaal nu we bijna onderweg zijn naar de Dolomieten... :] met je ST4 ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan