Zachte oordoppen Poll Deel2

Welke gebruik jij? en tevreden?

  • Eartech - Heel tevreden

    Stemmen: 0 0,0%
  • Eartech - Tevreden

    Stemmen: 0 0,0%
  • Variphone - Heel tevreden

    Stemmen: 0 0,0%
  • Variphone - Tevreden

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    0
Status
Niet open voor verdere reacties.

Hanzzzz

MF veteraan
3 dec 2002
5.497
181
Soest
Moet er toch maar eens van komen op maat gemaakte gehoorbescherming. Maar ja ik wil natuurlijk wel de beste en wellicht anderen ook.

Het lezen van oude topics (ja sommigen doen dat ) hierover heeft me al een ding geleerd. Voor de meesten geld zachter is comfortabeler. Dus alleen een poll over zachte.

Aanzien de poll maximaal tien opties ondersteund komt is er een eerste deel met de andere merken. O-)
Zachte oordoppen Poll Deel1

Als er een merk niet bij zit even melden dan voeg ik um toe in deel 3 ;(
 
Niet echt overzichtelijk zo, maar inderdaad zie ik ook geen handige mogelijkheid hoe dit op te lossen. Verdelen in twee polls (Merk en Hoe tevreden) is ook niet handig, want dan zijn de merken niet gekoppeld aan de 'tevreden' resultaten...
 
Driedubbel topic over oordoppen :?

Nou ja zeg -O-

Waarom niet gewoon 1 topic, waarin je netjes in de startpost turft wat er in het topic voorbij komt?

Er zijn naar schatting 60 merken zachte oordoppen op maat,
zou dus 6 topics worden. Tenzij iemand nóg een merk vindt...

Zoiets toevoegen kan ook:

online poll - Google zoeken
 
Laatst bewerkt:
Driedubbel topic over oordoppen :?

Nou ja zeg -O-

Waarom niet gewoon 1 topic, waarin je netjes in de startpost turft wat er in het topic voorbij komt?

Er zijn naar schatting 60 merken zachte oordoppen op maat,
zou dus 6 topics worden. Tenzij iemand nóg een merk vindt...
Neh, 60x3 polls, want van elk merk wil 'ie weten of je er 'erg tevreden', 'tevreden' of 'ontevreden' bent. En dan beseft 'ie niet dat hij een optie mist, nl 'nog nooit geprobeerd -> geen mening'.
Ik denk dat het het handigst is wanneer 'ie 60 draden opent, 1 voor elk merk met een poll: erg tevreden - tevreden - ontevreden - geen mening. |(
 
Neh, 60x3 polls, want van elk merk wil 'ie weten of je er 'erg tevreden', 'tevreden' of 'ontevreden' bent. En dan beseft 'ie niet dat hij een optie mist, nl 'nog nooit geprobeerd -> geen mening'.
Ik denk dat het het handigst is wanneer 'ie 60 draden opent, 1 voor elk merk met een poll: erg tevreden - tevreden - ontevreden - geen mening. |(

Ahum ik dacht dat ik zo'n beetje alle merken wel had. Staat jou merk er niet bij?

Vind je het heel schokkerend als ik (en ik denk ook anderen) niet geinteresseerd ben(zijn) in hoeveel mensen geen mening hebben en of het nooit geprobeerd hebben.
 
1 topic lijkt me wel genoeg, je "probleem" kun je oplossen door handmatig te tellen, zoals MotoMarz zegt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan