zelf oefenen

Waarom kunnen onze motoren harder dan de toegestane snelheid?
Waarom zitten er sloten op de deuren van 24uurs winkels?
Als olijfolie van olijven wordt gemaakt, hoe zit dat dan met babyolie?
Waarom zitten er sloten op de kluisjes in de kleedruimte van het politiekantoor??
 
Amerikaans onderzoek?

Meeste mensen werken in een straal van 15 km rond hun huis en komen daar dus niet uit.


:^

Als je 90% van de tijd in een straal van 15 km om je huis bent is het ook wel logisch dat daar het meeste gebeurt.


das trouwens van dezelfde onderzoekers die hebben geconcludeerd dat mensen met een breedband internetverbinding meer kans hebben op een virus dan mensen die via de telefoon inbellen. :Z
 
Groot gelijk dat je iemand op het verkeerde pad wil zetten. Stuur hem dan gelijk ook een, door jou, ondertekende verklaring dat hij door jouw "goede raad" zonder rijbewijs de baan is opgegaan en dat jij de verantwoordelijkheid neemt voor zijn gedrag!!
Hoe je hebt het lef niet...? (sorry, ik dacht dat je meer in je had...)


in jou tijd mocht je gewoon met een "L rondrijden dus doe niet zo grappig. Wordt zendeling en ga ergens anders zieltjes winnen...

:Z geen brommer maar Scania-forum.... :?
 
Amerikaans onderzoek!

van 100 ongelukken waar rode en witte auto's bij betrokken waren bleek dat er 66 rood en 34 wit waren.

Voor de Amerikanen een reden om te concluderen dat je twee keer zo veel kans maakt een ongeluk te krijgen in een rode auto

:) :+
 
in jou tijd mocht je gewoon met een "L rondrijden dus doe niet zo grappig. Wordt zendeling en ga ergens anders zieltjes winnen...

:Z geen brommer maar Scania-forum.... :?

En dan? Wij hadden ons ook aan de regels te houden en een jaar met die L te rijden.
Nu mag je in belgie onder begeleiding leren rijden, was in mijn tijd ook niet. Mijn zuster heeft haar rijbewijs nog zo gekregen, waar wil je naartoe?
Nu zijn er andere regels, die heb "ik" niet gemaakt, en daar hebben we ons ook aan te houden, of je dat nu leuk vindt of niet.
Over 10 jaar zijn er misschien weer nieuwe regels, betreffende het rijbewijs, is het dan jouw schuld?

ps: Wat heeft scania met dit alles te maken, moet het soms een motormerk zijn, is het dan beter? Het kan echter ook zijn dat het aan argumenten ontbreekt en dat een nick dan maar het slachtoffer is, ik weet het niet :Z
 
Amerikaans onderzoek!

van 100 ongelukken waar rode en witte auto's bij betrokken waren bleek dat er 66 rood en 34 wit waren.

Voor de Amerikanen een reden om te concluderen dat je twee keer zo veel kans maakt een ongeluk te krijgen in een rode auto

:) :+

wit valt meer op in het verkeer dan rood...gek hé dat ze die conclusie dan trekken....
 
Als ik door jou van de weg gereden wordt zonder je papiertje omdat je de motor toch niet zo goed onder controle had als je wel dacht, ondanks die MFsticker (...), dan sta ik niet voor mezelf in.

Als je het papiertje wel al had, zou ik natuurlijk ook balen, maar dan was ik tenminste niet aangereden door een eikel zonder rijbewijs. :X
 
Al met al.... Voorlopig ben ik blij dat ik die beslissing niet meer hoef te nemen... Het roze zit veilig in de binnenzak.

Mijn volgende taak is mijn zoon veilig door zijn verkeerscarriere loodsen...
Regels bijbrengen, veel leren, mazen zoeken, banden leren lezen, enz...

Die achies leren ze hem wel bij zijn lessen.

Jullie rijden allemaal maar 50, 70 en 100, met rijbewijs, verzekering, juiste verlichting, nieuwe banden, schoon vizier, verse vering en demping, geheel in het leer...

Ik blijf lekker de mazen opzoeken en geniet van mijn en andermans vrijheid, iemand die zonder rijbewijs wegrijdt met mijn motor wuif ik trots en lachend uit.
 
Laatst bewerkt:
Je ziet heel veel, aan wat de straat aan sporen achterlaat op je banden.
't is een heel lang verhaal.....
 
Laatst bewerkt:
Je ziet heel veel, aan wat de straat aan sporen achterlaat op je banden.
't is een heel lang verhaal.....

nou wordt het interessant. Kun je dat verder uitleggen? Ik zie wel es van die rare zijdelingse krassen enzo staan en het schijnt dat dat komt van het wegglijden van het achterwiel in bochten enzo. Nog meer dingen die een goed motorrijder hoort te weten over banden? (of open even een nieuw topic over deze materie)

En nee, dat hebben ze me niet geleerd bij rijlessen, het enige wat ik heb geleerd is om te slagen voor m'n rbw. M'n kennis over motors hoop ik hier op te doen met een beetje hulp van m'n MF vriendjes en vriendinnetjes :)
 
Topics openen doe ik niet meer. (zie mijn handtekening.) en dit is nog het enige topic waar ik in reageer.
Ik maak wel een html-letje ergens...
 
Op zondag 29 juni 2003 08:57 schreef rob RD het volgende:
Mijn volgende taak is mijn zoon veilig door zijn verkeerscarriere loodsen...
Regels bijbrengen, veel leren, mazen zoeken, banden leren lezen, enz...
Die achies leren ze hem wel bij zijn lessen.
Iemand die zonder rijbewijs wegrijdt met mijn motor wuif ik trots en lachend uit.
Waarom denk je dat jouw zoon les zou gaan nemen? Moet je niet doen, zonde van de centen. Hij heeft véél meer aan jou lessen en levenservaring... dat is meer waard dan een roze briefje.
 
Topics openen doe ik niet meer. (zie mijn handtekening.) en dit is nog het enige topic waar ik in reageer.
Waarom??? Heb je jezelf gebanned?

PS. over dat banden lezen, dat klopt wel.. in de racerij doen ze niet anders, daar om de optimale afstelling te bereiken, maar op straat kan je er ook vanalles aan zien hoor.
 
Ik ben het zat hier, Samen met enkele zeldzame anderen als vrijbuiters tussen de moraalridders... :r Op MF ben ik niet thuis
Hier mocht ik nog even mijn mening verkondigen...Dit was toevallig koren op mijn molen. Ook weer als éénling, Oke, met Max..., die denkt zoals ik doe.
 
Ik ben het zat hier, Samen met enkele zeldzame anderen als vrijbuiters tussen de moraalridders... :r Op MF ben ik niet thuis
Hier mocht ik nog even mijn mening verkondigen...Dit was toevallig koren op mijn molen. Ook weer als éénling, Oke, met Max..., die denkt zoals ik doe.

Jammer dat je er zo over denkt, het is het mooist als mensen de dingen niet te persoonlijk opvatten, het is per slot van rekening het ventileren van meningen, die zullen tot in het eind der tijden altijd wel verschillen, betekent niet dat ons gezamelijk biertje er minder om zou smaken.
Ik hoop evenwel niet dat je in je eeuwige zoektocht je te onderscheiden van de rest, je je gezond verstand uit het oog verliest. Je gezond verstand verliezen heeft weinig te maken met braaf zijn namelijk.... :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan