Zelfbouw elektrisch verwarmde jas

Status
Niet open voor verdere reacties.
deze dus

full
 
Laatst bewerkt:
straks staat je haar rect omhoog door je helm heen ,voorals als je straks gaat zweten .... succes _O-
 
Nou, gisteren de siliconenkabel gemonteerd en alle draadjes aangesloten. Was ook nog een priegelwerk. Vandaag voor het eerst prik erop gezet. Hij doet het perfect. Heel gelijkmatige warmte en geen onprettig hete draden.

Lekker hoor :)
 
Een paar fototjes nog.

De jas, helemaal af:

jacket_completed.jpg


De siliconenkabel. Deze loopt nu op de plek waar eerst het 'trektouwtje' zat:

cable_exit.jpg


Hij doet het prima :) Binnenkort een extra 'stopcontact' op de motor monteren, da's wel handig.
 
Lijkt me humor als je met zon verwarmde jas (zonder motorjas) over de snelweg rijd..Trekt die dat trouwens?


iedereen:...tjezus wat een bikkel _O- _O-
 
Dat trekt-ie niet. Dat fleece is vrij luchtig. Jammer, zou wel een mooie grap zijn. En maar dampen bij stilstaan voor het stoplicht in de regen })
 
Je moet er voor zorgen dat je kostbare gereedschap warm en droog hangt, toch? O-)
 
Zo, het is weer koud, en de action heeft nog steeds niet de electrisch verwarmde autostoelhoezen om zelf een warm vest te maken..

Wie weet een alternatieve bron hiervoor?
 
Zo, het is weer koud, en de action heeft nog steeds niet de electrisch verwarmde autostoelhoezen om zelf een warm vest te maken..

Wie weet een alternatieve bron hiervoor?

Bij de lidl hadden ze die laatst (zondag geweest). Ik ga mijn vest ook weer te voorschijn halen denk ik, brr!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan