"Zij die gaan slagen groeten u"

Draait zijn duimpjes in de rondte.. Al bijna een half uur onderweg... Je hebt er iig mooi weer bij gehad..
 
Nu zal ie 't wel weten. Hopelijk weer een gelukkige motorrijder erbij.
wheely.gif
 
oow jee ben telaat om succes te wensen en heb niet geduimd voor je sorry '(

misschien amar goed ook hehe

nou vertel vetel vertel
het is al afgelopen dussss

menneke pakt zijn trommel
roffel roffelroffel :)
 
whooooooooohaaaaaaaaaaaa geslaagd????????? :X

duurt wel lang...........

1* of je bent aan het gassen op je bike omdat je geslaagd bent. *D

2* je bent met stomheid geslagen en probeert er nog steeds achter te komen waarom je gezak bent :X
 
Place your bets now!!! 10 tegen 1 dat ie geslaagd is!

Kan je leuk aan verdienen als Broker in dit forum dacht ik zo.... :+
 
ik krijg nu toch wel mijn twijvels:

het is makkelijker ff een postje te plaatsen als je geslaagd bent en dan (een rondje)gassen , dan een postje te plaatsen dat je gezakt bent: terwijl je hebt gezecht: " ik zal slagen'" '(

laat ons niet langer in spanning, VERTEL!!! *D
 
t'is nu 16.25...geen nieuws van het slagen?

ik vrees het ergste...of ze houden ons in spanning
snel nog een kaarsje branden op een goede afloop.
 
Gefeliciteerd!

[me]Kofferrek heeft alleen de topictitel gelezen en hoopt dat 'íe goed zit met z'n felicitaties 8-) [/me]
 
hegh hegh hegh... * goed idee *

moet binnenkort ook afrijden "deel II, red." en was wel benieuwd naar zijn bevindingen })
 
[capslock modus on]

BESTE MENSEN, IK BEN GESLAAGD! AFGEZIEN VAN M'N UITLAAT BEN IK NU HELEMAAL STREET-LEGAL!!

[/capslock mode off]

Sorry dat't zo lang duurde, ben na't examen meteen begonnen aan het demonteren van m'n motorblok, en dat ging er om 18:45 uit :)
Sta hier dus met smeer aan m'n vingers te tikken, daar ik geen Internet had @motorlocatie. Hartelijk dank aan allen voor jullie support, ik ga nu echt haast maken met't rijklaar maken van m'n brommert, voor de mensen die't nog niet kennen:

prozaq.demon.nl

En nu pas naar de kroeg ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan