"Zij die gaan slagen groeten u"

Gefeliciteerd *D


Volgens mij ben je trouwens de eerste die op de dag van z'n examen z'n blok uit elkaar haalt, de meeste hebben hem dan juist net in elkaar :P
 
hehe :)

M'n todo-list werd alleen maar langer.. ben een zeikerd wat dat betreft :p
 
apropos; ik zal asap m'n ervaringen van vandaag verwoorden, nu ff geen tijd voor.
 
dank u, dank u.. ;)

Ga m'n papiertje maandagavond of zo halen, dan is $gemeentehuis hier langer open. Vond m'n blok vandaag belangrijker dan een stempel :p
 
dank u, dank u.. ;)

Ga m'n papiertje maandagavond of zo halen, dan is $gemeentehuis hier langer open. Vond m'n blok vandaag belangrijker dan een stempel :p

gefeli nu lekker :]
ik had eerst roze papiertje gehaald en dan gaan sleutellen.
duurt maar kwartiertje of zo.
heb ie ut maar vast. (mijn mening)
 
Veel geciteerd met het behalen van het o zo mooie roze....


enne MAANDAG pas halen?????? |( krijg ie spijt van...

word morgen mooi weer hoor... *D
 
abl.jpg


Daar heb ik wat aan ;)
 
Laatst bewerkt:
dank u, dank u.. ;)

Ga m'n papiertje maandagavond of zo halen, dan is $gemeentehuis hier langer open. Vond m'n blok vandaag belangrijker dan een stempel :p
Maandag pas :? Knappe jongen hoor die zo lang kan wachten :P
En nog gefeliciteerd he ;)
 
Van harte P :}
Zonde dat je tot maandag wacht.....heb net nog gauw ff een stukkie getourd voordat het weer gaat regenen :}
Maar in ieder geval veel veilige kilometers ;)
 
gefeliciteerd met het behalen van je papiertje!! Tja als je toch nog niet kunt rijden, dan kan je hem net zo goed maandag pas ophalen. ;)

enjoy the :]
 
Althans, dat hoop ik..

Anno Domini 2004, den dertigsten Juni zal ik mij moeten verantwoorden tegenover het CBR voor mijn lesdaden. Ik zal de puurheid van mijn rijkunsten moeten tonen, ik zal duidelijk de overige makke schapen in het verkeer overzien, en hierop anticiperen. Ik zal geen grote gaten openlaten zodat de afgezant van het CBR zijn strijdros ertussen kan gooien, ik zal bewust en beheerst strijden om mijn plaats in het verkeer.

Ik zal slagen..

[me]_P_ hoopt op wat last-minute tips van mensen die't afgelopen half jaar zijn geslaagd[/me]
Een nieuwe M-F auteur is opgestaan :} :}

Van harte gefeliciflappert en lekker :] :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan