Zijn er oudere motorrijders op dit forum actief?

a'k ut zo bekijk is alles ouder dan 40 dus oud... ;)

denk da je beter kunt uitzoeken wie de oudste nog motorrijdende nederlander is..

enne... de duvel is oud })
 
goh ik dacht dat ik al oud was met mijn 43 op een vfr maar bij deze heren ben ik nog maar een broekie, petje af voor de knakkers.
 
Toch moet je oppassen met die duivel,
Wel eens gehoord van door de duivel op je hielen gezeten worden?
Lijkt mij lastig met schakelen en remmen.
Helaas hoor ik met bj.'47 ook niet meer tot de jongsten, maar de rest van mijn "profiel" en ondertitel zegt genoeg
 
Laatst bewerkt:
Ben van bouwjaar 50 heb mijn rybewys sinds 1968 en rij nog steeds met veel plezier op mijn gsxr750.Je bent zo oud als je je voelt.[ik ga nog regelmatig duidsland in om te kijken of hij nog de opgegeven topsnelheid haalt} *D
 
Zo snel als mogelijk in 1970 m'n A gehaald. Hier een fotootje uit 1980:

[afbeelding]

.
:)

......mijn BMW'tje......vroegah,....grensovergang Italie/oostenrijk....

67ee8e543af3ef8b6964e96fc46defa4
















-O- ....donders!....
'k ben dus nu onvrijwillig "lid" geworden van de ouwelulle-hoek...... |(
 
goh ik dacht dat ik al oud was met mijn 43 op een vfr maar bij deze heren ben ik nog maar een broekie, petje af voor de knakkers.
dat maakt de jongere dames onder ons....dus uhm...rokkies! ;)
Volgens mij zijn de oudere dames allemaal net begonnen met rijden en rijden de oude mannen meestal al heel lang. Is toch niet helemaal hetzelfde.
Tsja, tis nou eenmaal zo dat motor rijden niet echt lekker combineert met een gezin. Voor veel mensen komt die motor dan later, en dat geldt niet alleen voor vrouwen.
20 jaar geleden was het wel minder gebruikelijk dat vrouwen motor reden, het percentage "oudere dames" dat al langer motor rijdt is dan otomatisch lager.
Ik vraag me af hoe dat is met zijspan-rijders...er was er hier een gespot...met het hele gezin op de motor?
 
Laatst bewerkt:

dat maakt de jongere dames onder ons....dus uhm...rokkies!
;)


Tsja, tis nou eenmaal zo dat motor rijden niet echt lekker combineert met een gezin. Voor veel mensen komt die motor dan later, en dat geldt niet alleen voor vrouwen.
20 jaar geleden was het wel minder gebruikelijk dat vrouwen motor reden, het percentage "oudere dames" dat al langer motor rijdt is dan automatisch lager.

Ik vraag me af hoe dat is met zijspan-rijders...er was er hier een gespot...met het hele gezin op de motor?


Klopt!.....deels...
Werken vreet ook vreselijk veel vrije-motor-tijd...... B| ...
'T is omdat't moet.....
Maar het merendeel van de échte motorrijders, zal de motor toch altijd wel bereden blijven hebben vanaf het moment dat'tie dat kon...

Maar er zijn er(vr.) ook voldoende als "ons", ( gelukkig..) die de kriebels krijgen op het moment dat ze horen dat er een motorfiets aankomt rijden,......en je bent op dat moment dan zelf, altijd met héle andere dingen bezig,....
......dús...
Je verdraait altijd je nek ( :X ...sorry Sloop voor deze woordspeling...!.. O-) ..) en op dat moment krijg je de kriebels en is het om het even, wát voor een type motor het is.....boeit je niet,.......hét is een motor, daar gaat het om! :) ...de verslaving!

Donders!...'k zit mezelf de kriebels te tikken...
'K ga zo ff rijden.... :W
 
Nog ff een bijdrage van deze ouwe je weet wel. :P
Op de bovenste wazige foto (lukt me niet hem scherper te krijgen) poseer ik begin 70-er jaren als ongeveer 28 jarige met m'n splinternieuwe Ducati 750 GT. Daaronder een piccie mijn CBF1000A van 1 september 2006.

Ik oud? Nee hoor... :N

full

 
Waarom eigenlijk niet?

Ik heb véle vroegere motorrijders, ( na hun trouwen..e.d...) hun motor aan de kant zien zetten, omdat't "DING" ineens (te) "duur" was.....
En dat lees je zelfs hier op het forum ook nog terug...!
Velen zagen het dus als iets op hun huishoud-budget wat de limiet overschreed.

En er zijn er zat die jarenlang hun 'brikkie' in een hoek gedumpt hebben, omdat ze gewoonweg vanwege hun werk/ gezins-omstandigheden en andere activiteiten het motorrijden op de laatste plaats gezet hebben.


En uiteindelijk werdt't brik verkocht.
8-) ..en dat heeft/had dan weer z'n voordelen... :)




voor mij...
 
Ik heb véle vroegere motorrijders, ( na hun trouwen..e.d...) hun motor aan de kant zien zetten, omdat't "DING" ineens (te) "duur" was.....
En dat lees je zelfs hier op het forum ook nog terug...!
Velen zagen het dus als iets op hun huishoud-budget wat de limiet overschreed.

En er zijn er zat die jarenlang hun 'brikkie' in een hoek gedumpt hebben, omdat ze gewoonweg vanwege hun werk/ gezins-omstandigheden en andere activiteiten het motorrijden op de laatste plaats gezet hebben.


En uiteindelijk werdt't brik verkocht.
8-) ..en dat heeft/had dan weer z'n voordelen... :)




voor mij...

Bij mij was dit min of meer ook zo. Mijn ex hield jammer genoeg niet van motorrijden en dat betekende dat ik na verloop van tijd m'n Honda CB500 Four verkocht B|

Kort na de scheiding had ik alweer een motor onder m'n gat :Y
 
Ik heb véle vroegere motorrijders, ( na hun trouwen..e.d...) hun motor aan de kant zien zetten, omdat't "DING" ineens (te) "duur" was.....
En dat lees je zelfs hier op het forum ook nog terug...!
Velen zagen het dus als iets op hun huishoud-budget wat de limiet overschreed.

En er zijn er zat die jarenlang hun 'brikkie' in een hoek gedumpt hebben, omdat ze gewoonweg vanwege hun werk/ gezins-omstandigheden en andere activiteiten het motorrijden op de laatste plaats gezet hebben.


En uiteindelijk werdt't brik verkocht.
8-) ..en dat heeft/had dan weer z'n voordelen... :)




voor mij...


Die Verhalen zijn er zat darom heb ik toen mijn erste Zoon geboren was een Bakkie aan mijn Jawa gehangen. Later werd het een BMW met Steibbak en de laatste 12 Jaar rijd ik een Honda Goldwing 1100 met EML GT 3 E bak. Die gaat dus ook nooit meer weg.

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan