Hmmmm, als dit doorgaat komt de Snavel nooit meer op de weg. Zeker niet met zijspan.
Voor de Schwenker II aan de BMW ben ik niet zo bang, dat komt wel goed.
De MAG heeft goed werk gedaan tegen de APK, samen met de zusterclubs.Zonder gekheid,
Dat is geen goed nieuws.
Alweer een regeltje erbij wat gebaseerd is op verkeerde argumenten.
het wordt tijd dat er een aantal van die regelneven weg bezuiningd gaan worden.
We zullen zien hoe het ingevuld gaat worden.
(En natuurlijk is het hoog tijd dat alle zijspanrijders lid worden van de MAG want dat is de enige organisatie in NL die hier tegen in het geweer komt!)
De MAG heeft goed werk gedaan tegen de APK, samen met de zusterclubs.
Ik ben blij dat ik me aangesloten heb bij deze club.
De APK staat nog niet helemaal vast. Doordat er een hele kleine meerderheid was moeten ze nog veel compromissen sluiten.
Daarnaast ben ik niet bang voor de keuring. Remmen goed, banden goed, verlichting goed, klaar. Het kost alleen weer geld en heel veel tijd. Ook de Snavel komt lachend door de keuring.
In het oorspronkelijke voorstel stond dat de keurder geen onderhoud mag doen. Dat vond ik wel een goeie, dat waarbord onafhankelijkheid. Als ik tijd vind zal ik de stukken van gisteren eens doorlezen, kijken waar ze nu eigenlijk over gestemd hebben.
Ik ben al een tijdje lid van de Belgische MAG. Helaas zijn daar ook maar weinig leden en is er veel geruzie onder de stafleden. Ik heb een beter gevoel bij de Nederlandse MAG, maar blijkbaar hebben die ook niet zoveel invloed gehad op de keuring.
België is helemaal een achterlijk land geworden op gebied van motorfietsen.
Kijk ook maar eens wat ze onze sport aandoen en dat met een aantal wereldkampioenen
While institutional views (Council, IMCO, TRAN) had been in constant agreement up to now with motorcycle safety experts (such as Rune Elvik[1]), or Member States well-known for their safety outcomes (e.g. The Netherlands, Sweden, France), Socialist and Green MEPs headed by Isabelle Durant (Greens/Belgium) and Saïd el Khadraoui (Socialists/Belgium) stuck to their “position of principle” and managed to overturn, by a tiny majority, the compromise amendment negotiated and adopted in the Transport Committee.
With their amendment calling for “improved safety for motorcyclists” backed up with flawed Commission statistics provided by the periodic testing industry, MEP Durant and el Khadraoui are not only opposing their own government position, they also turned themselves into ‘motorcycle safety experts’, without EU motorcycling knowledge or any PTW safety expertise. Furthermore, neither of them agreed to meet with FEMA.
Ja, of bij de ene garage keuren, en de andere mag repareren. Maar aparte keuringsstations zou mijn voorkeur naar uitgaan. Net als in België en Duitsland.Wat dan zou betekenen dat er aparte keurings-stations komen oid?
Ja, of bij de ene garage keuren, en de andere mag repareren.
Maar aparte keuringsstations zou mijn voorkeur naar uitgaan. Net als in België en Duitsland.
Dat Nederlandse systeem werkt alleen maar corruptie in de hand. Banden verkopen omdat ze onder de advieslimiet zitten. Of koel, en remvloeistof bijvullen.
Ze hebben momenteel ook een mooie aanbieding. Als je nu de contributie van 2014 betaalt, dan ben je in 2013 gratis lid (blijf toch een Zeeuw hé)
Mooi,
Dat is één, wie volgt?
ik denk dat er alleen nog maar schwenkers zijn als dit doorgaat.
Solo naar de APK en als je thuis bent de "zijkoffer" er weer aan
mvr peuk zit de halve dag al nieuwe leden voor de mag in te schrijven,zoals het er nu uitziet komt ze pas vanavond weer eens beneden.
wat betreft apk en zijspannen wordt ook zeker door de mag goed in de gaten gehouden.
zowel de 1e en 2e kamer zijn er tegen,hoe het verder gaat is nu nog niet duidelijk.
de wijze van keuren is ook nog niet duidelijk.
een vrijwilliger,en mvr peuk ook.