Zolder 2003

>> Waar is wat te doen

Ikke heb ook zeker belangstelling, wil daar nog es een keer rijden. Zo'n niveau 2 cursus ofzo zal het wel worden...
 
Dus niet meer lullen maar een datum prikken zou ik zeggen!!!
Activiteiten MF pak de draad op!!
Mijn voorkeur gaat uit naar MEI!
 
misschien een vaguh vraag, maar wanneer en hoe moe je je inschrijven ??

en waar kan ik nog meer info winnuh van dat circuits rijden op zolder??
voornamelijk van Niveau 1, bedoel ik....

Of kan ik dat op jou site vinden porky ?
 
Ik ga volgend jaar zeker een paar keer op Zolder rijden! Vind het erg leuk daar: aardige, relaxte lui en een gemoedelijk sfeertje, daar kunnen ze op Assen nog wat van leren!
 
Vreemd,ik vond het toch wel een sportief karakter hebben.
Het is geen vrijetijds rit.
De organisator heeft nu dus het verkeerde adres gekregen :(
Het past hier toch beter... :) Dit forum is niet alleen voor vrijetijdsritten, NVVM circuitdagen enzo wordt hier ook altijd gepost (hoewel dat misschien ook wel weer vrijetijdsritten zijn :P ;) ).

En het adres van dit topic blijft gelijk hoor!
 
Nee niet bij mij,maar mail anders de organisator even.
staat hier ergens boven.
motorsportschool@hetnet.nl
En Rev,
of je maakt hem "sticky",er is waarschijnlijk veel animo voor.
Geen MFCD,maar uitsmeren over meerdere dagen.
Er is tenslotte een beperkt aantal deelnemers per keer.
Ik wil in 2003 wel digifoto's maken van de cursussen,tijdens de les.
Op het circuit moet iemand anders maar met mijn camera shooten.LCB?
Ik wil alleen nog een grotere telelens aanschaffen,maar is 1000Euro :(
Camera is Olympus E-10,dus is wel aardige kwaliteit.
In overleg kan er vast wel een MFCD gemaakt worden,max.200man/vrouw.
 
De kosten zijn meestal ±100,-Euro en 5-7 heats rijden...laatste uur vrij.
Geloof me,je bent verrot.Sommige gaan eerder naar huis,he Kjeld..haha.
Dus ga alvast joggen ofzo......
 
YES !

Mijn kalender is alweer goed gevuld zie ik in de .XLS ! Ik ben zeker van de partij ! Volgende week verhuis ik naar Heusden-Zolder en dan ligt het circuit op een peut gas van mij thuis vandaan ! :}

Degenen die mee gaan rijden kunnen dan eventueel eerst spek met eieren komen eten ?

Keep me posted !
 
Nu komen we ergens. Nou nog ff een datum prikken (of data) en we kunnen daadwerkelijk wat plannen.

Het MF-activiteitenteam leest mee, I presume???

Bij deze schrijf ik me al vast in :)
 
Aanrader!
Heb ik vorig jaar gedaan, schitterende dag gehad en veel geleerd.
Niet continu je rondjes rijden achter een voorrijder, maar min of meer 'vrij' rijden waarbij instructeurs je volgen en indien nodig voor je gaan rijden, tips geven en assisteren bij je setup.
Echt heel veel aan gehad, 'k zit nu een beetje te twijfelen tussen nog een nivo 2 cursus of gewoon vrij rijden volgend jaar.

Ik was er die dag ook (om te kijken), een vriend van me deed toen die niveau 2 cursus. Frank (gele Duc 748 in zelfde groep als jij) was er ook erg enthousiast over. Vandaar dat ik ook wel wil.
 
YES !

Mijn kalender is alweer goed gevuld zie ik in de .XLS ! Ik ben zeker van de partij ! Volgende week verhuis ik naar Heusden-Zolder en dan ligt het circuit op een peut gas van mij thuis vandaan ! :}

Degenen die mee gaan rijden kunnen dan eventueel eerst spek met eieren komen eten ?

Keep me posted !

Whoohooo, daar hou ik je aan :}

mzzl
 
Zo nu we toch aan het bestellen zij nbij ibuzz

Doe mij dan maar:

[*] een entrecote met veel jus ;)

[*]wat belgische frietjus,
[*] salade,
[*]wat groente
[*]en een lekker Kabouter-biertje

Tot dan ;)
 
Zo nu we toch aan het bestellen zij nbij ibuzz

Doe mij dan maar:

[*] een entrecote met veel jus ;)

[*]wat belgische frietjus,
[*] salade,
[*]wat groente
[*]en een lekker Kabouter-biertje

Tot dan ;)

Tjonge-jonge je begint met pannetje spek en eieren en je eindigt zo met een "Comme chez soi" à la carte !!

Enneuh... dat Kabouter-biertje (Paulus of Plop ?) zal vervangen worden door een Palm of Duveltje, ook goed ?
 
Yooo manne,

ik ben van plan om een ER5 te kopen.
Nu vroeg ik mij af, of zo een circuit-dag voor een beginnende rijder op een ER5 ook interresant kan zijn?
Is natuurlijk geen snelheidsmonster zoals sommige onder jullie bezitten.
Leek mij (maja, wie ben ik ? :? ) persoonlijk wel eens nuttig om een beetje bochten te leren nemen.

mvg

Tazmaniac
 
Laatst bewerkt:
Hoi,
Ik wil ook voor het eerst op circuit gaan rijden volgend jaar! :9 Heb dan wel geen pure racer en nog niet zo race/circuit-ervaren, maar een eind hoop ik wel mee kunnen komen met me fiets...

Zal wel als dweil over zo'n circuit gaan voor de eerste keer denk ik
:} for u experienced racers :}
 
Da hoef nie hoor.....porky gaat dan toch ook? })
Ik vraag me af,waar meer vlees op zit :X
henkw.jpg
 
vraagjes:
- verschil tussen Vrij rijden en Continental Vrij rijden?
- Assen vrij rijden staat 2x op de kalender, ik dacht dat het alleen een schema was voor ZOlder?
- Niv. 2. + vrij rijden... bedoel je vrij rijden na afloop van de niv. 2 cursus, of bedoel je dat er die dag ook vrij rijden is?
- Hint voor surprise day??? Is dit zo'n goedkopere dag omdat je dan niet op de paddock kan?
- prijs vrij rijden hetzelfde als dit jaar?

Enne... is dat Mile Pajic op die foto?
 
Ik was er die dag ook (om te kijken), een vriend van me deed toen die niveau 2 cursus. Frank (gele Duc 748 in zelfde groep als jij) was er ook erg enthousiast over. Vandaar dat ik ook wel wil.
Weet ik nog, kwam me steeds voorbij.
Bedankt dat je me d'r effe aan herinnert. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan