Zolder 2003

Deze dagen hebben NIETS te maken met de z.a.c./k.n.m.v.
Dus mensen die een C-licentie willen halen,kunnen dit alleen verkrijgen door een T.O.M.S.-cursus te volgen of een soortgelijk iets bij de C.R.T.!
De T.O.M.S. is de eenvoudigste en snelste manier,iedereen slaagt!
Deze zal waarschijnlijk in Maart/April plaatsvinden.
Daarna krijg je een certificaat waarmee je bij de D.N.R.T. een licentie kunt aanvragen.
DUS: de Niveau 1+2 cursus geeft GEEN recht op een licentie,alleen veel circuitkennis en rijvaardigheid!
Bij verdere vragen kun je mij mailen,waarna ik hem doorstuur naar desbetreffende personen.
 
vraagjes:
- verschil tussen Vrij rijden en Continental Vrij rijden?
Sorry weet ik niet ,xls nog niet nagelezen

- Assen vrij rijden staat 2x op de kalender, ik dacht dat het alleen een schema was voor ZOlder?
Ehhh,meen je dat nou?

- Niv. 2. + vrij rijden... bedoel je vrij rijden na afloop van de niv. 2 cursus, of bedoel je dat er die dag ook vrij rijden is?

Die dag wordt gedeelt met vrijrijders,dus om de beurt.
Aan het eind van Niveau 2 kun je ook 1 uur vrijrijden!!!!

- Hint voor surprise day??? Is dit zo'n goedkopere dag omdat je dan niet op de paddock kan?
Geen idee :?

- prijs vrij rijden hetzelfde als dit jaar?
Weet ik ook niet,zal weinig schelen varieert tussen de 80 en 110 dacht ik.

Enne... is dat Mile Pajic op die foto?
Nee joh,da's Huub Vermeulen!
Zo grijs en lang is Mile niet!
 
Zijn er MF'ers die kontakt hebben opgenomen met Peter?
Ik ben n.l. benieuwd of er animo voor is om in 2003 wat meer te leren i.p.v. vangrails e.d. te kussen.
 
Zijn er MF'ers die kontakt hebben opgenomen met Peter?
Ik ben n.l. benieuwd of er animo voor is om in 2003 wat meer te leren i.p.v. vangrails e.d. te kussen.

Ja, ik heb hem een mailtje gestuurd. Wil zowiezo 1x op Zolder en 1x op Assen rijden. Hopelijk krijgen we in Assen meer circuittijd als met de CRT.

Ik ga wel vrij rijden (hoe zit het met de groepsindeling: beginner, gevorderd en ervaren?)
 
Ja, ik heb hem een mailtje gestuurd. Wil zowiezo 1x op Zolder en 1x op Assen rijden. Hopelijk krijgen we in Assen meer circuittijd als met de CRT.

Ik ga wel vrij rijden (hoe zit het met de groepsindeling: beginner, gevorderd en ervaren?)
Assen :} Lijkt me helemaal te gek,als het waar is.....
Groepsindeling blijft i.d.d. hetzelfde!
Heb je al een reactie van Peter gehad?
Ik zal deze winter Peter eens thuis opzoeken met een aantal voorrijders.
 
Assen :} Lijkt me helemaal te gek,als het waar is.....
Groepsindeling blijft i.d.d. hetzelfde!
Heb je al een reactie van Peter gehad?
Ik zal deze winter Peter eens thuis opzoeken met een aantal voorrijders.

Nog niet, maar in dit topic stond dat je pas in de loop van december bericht zou krijgen.

Dus we zijn het erover eens dat CRT zuigt?
 
CRT=Henk de Vries=............
Ik ben wel benieuwd wat die dagen op Assen gaan kosten,met die HdV aan het roer van Assen!
Als het rond de 100-110Euro is,zou ik maar snel reserveren.
De kans is erg groot dat er veel licentiehouders gebruik van maken als training!
Zeker met een beperking(waarschijnlijk) van 200 man/vrouw!
 
Voor de duidelijkheid, Assen:
vrijdag 16 Mei 2003 en
maandag 21 Juli 2003.
Geen cursus,alleen vrijrijden.
Ik zou van tevoren eerst een cursus op Zolder volgen b.v. Niveau 2.
Maar ook hier 3 groepen,van beginners tot Pro's.
 
CRT=Henk de Vries=............
Ik ben wel benieuwd wat die dagen op Assen gaan kosten,met die HdV aan het roer van Assen!
Als het rond de 100-110Euro is,zou ik maar snel reserveren.
De kans is erg groot dat er veel licentiehouders gebruik van maken als training!
Zeker met een beperking(waarschijnlijk) van 200 man/vrouw!
Peter den Heijer writes:
Zolder: 115 euro
Assen: 150 euro
Beide ronde de 7 sessie's

Kosten van Assen zijn hoger, omdat de huur van het circuit hoger is.
 
Idd.voor 140Euro rijden we normaal 3 sessies incl.transponder,dus voor die 10 extra blijft het een koopje op dat prachtige circuit.
Enne..laptimer hebben we al :+
Nou, ik nog niet hoor!

Ik heb trouwens een paar maanden terug voor EUR 145 óók 7 sessies op Assen gereden (150 min), was geen CRT, wél vrij rijden. :}
 
:? Waar ligt Zolder? Ik neem aan dat het een circuit is. (duh..)
Lijkt me wel lachen. Ik heb nog nooit op een circuit gereden dus ik hou me zeker aanbevolen. Sterker nog, als het op een datum is waar ik kan wil ik zeker mee!!!
 
Idd.voor 140Euro rijden we normaal 3 sessies incl.transponder,dus voor die 10 extra blijft het een koopje op dat prachtige circuit.
Enne..laptimer hebben we al :+

Pork

Zodra er wat definitiefs bekend is omtrend vrij rijden op assen en zolder hoor ik dat graag van je want ik wil dit jaar heel veel leren en dus rijden op de banen (vooral zolder en assen) :} . Als jij bijv. voorrijder bent ergens wil ik er ook wel bij zijn zeg maar ;)


ik heb die peter wel gemaild maar niets meer van gehoord (1 x reactie gehad maar verder geen info)
 
Op dinsdag 26 november 2002 10:37 schreef markuses het volgende:ik heb die peter wel gemaild maar niets meer van gehoord (1 x reactie gehad maar verder geen info)
Wat was die reactie dan?
Ik weet niets van prijzen,die weet hij alleen!
Ik zal hem binnenkort wel bellen.
Hij had ook problemen met inloggen hier,maar ik heb hem toch gezien :?
 
Zijn er MF'ers die kontakt hebben opgenomen met Peter?
Ik ben n.l. benieuwd of er animo voor is om in 2003 wat meer te leren i.p.v. vangrails e.d. te kussen.
Ik heb hem ook gemailed, zou info thuisgestuurd krijgen maar dat heb ik op dit moment nog steeds niet. Wil zeker in 2003 eens op Zolder rijden. :]
 
Volgens mij hebben jullie ook nog niks ontvangen dus?
Hmm, bij mij hetzelfde... Ik wil in principe wel met mannetje of 10 komen misschien... Allemaal Soes-rijders :)
 
Dat wordt gezellig dan,hebben ze ervaring?

Nee, dit wordt eerste keer voor ons soesjes op circuit dus niveau 1. Ondanks dat er al aantal kunnen knee-downen enzo toch eerste keer circuit dus niveau 1 lijkt mij?? ( het zijn allemaal gsx f-jes trouwens )
 
Terug
Bovenaan Onderaan