Zou een fluohesje op de motor veel uitmaken? deel 2

fluohesje helpt bevorderen van extra zichtbaarheid op de mot

  • natuurlijk, das logisch toch!

    Stemmen: 100 33,3%
  • ehm, alleen als ie goed zichtbaar is voor anderen..

    Stemmen: 13 4,3%
  • hangt van de kleur fluo af.

    Stemmen: 3 1,0%
  • 's nachts geloof ik er niet in, overdags wel.

    Stemmen: 8 2,7%
  • overdags geloof ik er niet in, 's nachts wel.

    Stemmen: 23 7,7%
  • alleen met reflectiestrepen, anders niet!

    Stemmen: 16 5,3%
  • het helpt helemaal niet om extra gezien te worden

    Stemmen: 94 31,3%
  • misschien alleen als ik zelf geen verlichting voer?

    Stemmen: 4 1,3%
  • geen mening

    Stemmen: 5 1,7%
  • boeit me helemaal niet..

    Stemmen: 34 11,3%

  • Totaal aantal stemmers
    300
Zo'n foto post je hier toch niet? Stel dat er iemand uit de politiek hier meeleest, of een ambtenaar van een ministerie, dan stellen ze voor je het weet de fluo-overall verplicht. Dan zijn we nog verder van huis.


Fluo helm, fluo pak, strepen op je motor en overal het verkeer stilzetten (Je bent dan toch vermomd als Baksteen) Loopt het verkeer zo in de soep, dat het snel weer verboden wordt. *O*
 
Zo'n foto post je hier toch niet? Stel dat er iemand uit de politiek hier meeleest, of een ambtenaar van een ministerie, dan stellen ze voor je het weet de fluo-overall verplicht. Dan zijn we nog verder van huis.


shit!

snorrie, O-)
 
Heb jij tijd om achter het stuur van je auto foto's te maken ? Goed bezig :X


file, snelheid 5kp/h.



zie je al die rode lampen niet links, :]

[voor ons reed een convooi met 5 motoragenten en 3 dikke sleeen]
meneer durfde er niet voorbij. _O-
 
Fluo helm, fluo pak, strepen op je motor en overal het verkeer stilzetten (Je bent dan toch vermomd als Baksteen) Loopt het verkeer zo in de soep, dat het snel weer verboden wordt.

Nee, want als het verkeer stilstaat, dan gebeuren er geen ongelukken, en dat is goed voor de statistiek.
 
Behalve als je doppen in je oren hebt, dan helpen db-killerloze uitlaten ook niet. Overdag een contrasterende kleur en s'avonds reflectiestrepen, niet voor de motorrijders maar voor de andere weggebruikers zodat we ze op tijd zien!

Een verplichte stuurdemper in auto's, zodat ze niet zo achterlijk ineens van baan kunnen wisselen. Dat zou echt veel schelen.
 
Brrrrr...moet er niet aan denken! Het Dane -pak met lampjes werd verboden en dan zou dit wel mogen????
 
Fluo hesje, overal, helm laarzen, handschoenen..

Als de mede weggebruiker niet kijkt maakt het allemaal niets uit..

Nooit gehoord van "eigen verantwoordelijkheid".
 
Nee, want als het verkeer stilstaat, dan gebeuren er geen ongelukken, en dat is goed voor de statistiek.


Dan gebeuren er juist extra ongelukken doordat koekblikkers door het lint gaan.
Ze zijn dan alleen van een andere categorie.
 
Maar als je nu je kerstverlichting rond je met pak draait met een 12v stekker dan ben je toch zichtbaarder niet?
 
vanmiddag tijdens heel kort motorritje van 15km twee trapfietsers in t geel gezien.
1x fietser helemaal geel (jas + broek), wellicht een ambulancebroeder onderweg naar huis.
1x fietser met geel hesje.

(of is dit meer voor het grote WIVOM topic?)

ook aantal kms en stoplichten samen opgereden met een BMW R1200RT.
wat is dat ding soepel: ik schakel de bandit af en toe, maar die beemer blijkbaar nooit. Zelfs niet bji wegrijden stoplicht?? En toch kan ik mn onmogelijk bijhouden. Respect.

oja, Geen MF sticker, heeft ook niet zichtbaar gegroet. Ik was lucht voor m.
(on topic: ik had geen hesje aan, ook niet de fluo-regenjas, hij droeg ook geen hesje)
 
Terug
Bovenaan Onderaan