Zou je over zo'n plank kunnen rijden?

Beton gieten ze in bekisting van net zulk multiplex, en een paar kuub beton is echt zwaarder dan jouw fiets.
 
Wat een pion ook die TS...

Gewoon met een wheelie aankomen tot aan je achterband en dan voorrem in knijpen waardoor je achterband omhoog gaat, volhouden tot dat je achterband weer naar beneden kunt laten.
 
Wat een pion ook die TS...

Gewoon met een wheelie aankomen tot aan je achterband en dan voorrem in knijpen waardoor je achterband omhoog gaat, volhouden tot dat je achterband weer naar beneden kunt laten.
:')

Moet jij je niet voorbereiden op een hele verre reis :X
 
Een hand in het voorwiel en de ander in het achter, optillen en in één grote stap over de geul heen tillen.

Bij voorkeur een sprongetje met een aanloop.
 
Die plank houdt het makkelijk, zelf in de bouw gezeten en veel gekkere dingen mee gedaan.
Gewoon er over heen gaan met een vaartje:-) (niet oo de koppeling:p)
 
Eerst even die 2 stevige buurvrouwen vragen er samen met je op te gaan staan.
Buurvrouwen samen ook boven de 200Kg lukt dat geen probleem.
 
Ik ben er laatst met mn 250 kilo wegende adventure ook overheen gereden, alleen zaten er onder die planken niet eens extra latjes.
 
Bij ons in de straat wordt het trottoir opengebroken en een sleuf gegraven om een leiding te vernieuwen. Het ziet er naar uit dat het wel even gaat duren.... Nu staat mijn motor in de garage, dus als ik wil rijden (niet helemaal onwaarschijnlijk met dit soort weer), moet ik dus over die sleuf heen.

Nu liggen er van die planken overheen, zodat je in ieder geval te voet of met de fiets er nog uit kunt komen. Volgens de werkmannen kan ik met de motor ook makkelijk over zo'n plank heen, maar ik twijfel daar behoorlijk aan; kan me niet voorstellen dat zo'n "plankje" een motor van 200 kg + berijder houdt. Wat denken jullie?

[afbeelding]

Je hoeft je geen zorgen te maken over de trap die je op de foto ziet, dit is een paar huizen verderop ;-).

Voor de duidelijkheid nog een vooraanzichtje van de plank...

[afbeelding]

Benieuwd naar jullie mening.



alles doorgelezen maar deze heb ik nog niet gezien;

hoe sneller jij eroverheen rijdt hoe korter het gewicht van die motor op die plank zal liggen, en hem belasten.

je snapt vast wel waar ik heen wil. ;)



op deze manier rijden die gasten ook van ICEtruckers, die rijden met hun truck een minimale snelheid op 't ijs omdat de belasting op 't ijs anders te hoog zou worden.

het gewicht drukt dan te lang op 1 plek. :Y
[en ze mogen ook weer niet té hard rijden maar dat heeft een heel andere oorzaak]





is het nu al vrijdag :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan