Zou jij dit doen?????????

crf

Rookie
21 jun 2007
7
0
Dit kwam ik tegen op marktplaats,,,,

www.VerkoopUwMotor.nl

Ik weet het niet hoor of daar meer over bekend is maar je moet al je gegevens invullen.

Je motor en je adres en noem maar op, zijn er mensen die dit kennen en wat vind jij hier van?

Het lijkt wel een databank van wat waar staat.

Ik zou dit dus nooit doen!!!

Grrrrrr

Ger................
 
De dingen die je verplicht moet invullen staan normaal ook op marktplaats.

ik zou het niet doenomdat je alleen lage biedingen krijgt
 
Laatst bewerkt:
Whois Record

Domain name:
verkoopuwmotor.nl

Status: active

Registrant:
HAR009955-TIDIG
Harry Motorshop
Schuttershofweg 15
4538AA TERNEUZEN
Netherlands

Committed to ADR: yes

Administrative contact:
VER039291-TIDIG
H. Vermeirssen
+31 (0)115612721
Whois Privacy and Spam Prevention by DomainTools.com

Registrar:
TiDi Graphics
Plein 27
4543BJ ZAAMSLAG
Netherlands

Technical contact(s):
DIE004818-TIDIG
J. Dierkx
+31 (0)115648444
Whois Privacy and Spam Prevention by DomainTools.com

GRA007414-TIDIG
TiDi Graphics
+31 (0)115648444
Whois Privacy and Spam Prevention by DomainTools.com

Domain nameservers:
ns1.tidi.nl
ns2.tidi.nl

Date registered: 17-02-2005
Record last updated: 25-04-2007

Record maintained by: NL Domain Registry

Whois. Zou het niet vertrouwen, maar goed. Ik ben nogal sceptisch aangelegd.
 
Ik ken deze wel, heb ook eens een offerte gevraagd. Maar helaas: men had geen interesse in de oude rammelbak die ik toen had staan.

Netje mailtje gehad met logo van het bedrijf ed.

Toch is het wel oppassen met dit soort dingen.
 
staat er ook

Heeft de moto schade of schade gehad :

Moto |( lekker proffesioneel
 
Ik zie het probleem niet... :)

Je hoeft niet je adres op te geven, wel je woonplaats. Telefoonnummer geef je jouw mobiele nummer op en de rest kan je probleemloos invullen... lijkt me... :X ;)

De enige reden dat ik het niet zal doen is het feit dat ze geen drol voor je bike geven. Ze verwachten wanhopige mensen die snel geld nodig hebben, dus ze geven minder dan je er bij inruil voor zou krijgen... en dat vind ik al te laag... ;)
 
Ik moet zeggen het idee is best leuk...
Voor mensen wat de ballen verstand hebben van motoren en de verkoop ervan is het misschien wel handig. Als ze een redelijke prijs willen betalen zou het makkelijker zijn dan een advertentie op marktplaats zetten en talloze mails en telefoontjes krijgen en dan nog niets verkopen...
Als je de motor voor hetzelfde bedrag kunt verkopen als via marktplaats, zou ik het handig vinden.
Persoonlijk zou ik het niet doen, maar ik kan me indenken dat er mensen zijn die het wel zoude doen.
 
De enige reden dat ik het niet zal doen is het feit dat ze geen drol voor je bike geven. Ze verwachten wanhopige mensen die snel geld nodig hebben, dus ze geven minder dan je er bij inruil voor zou krijgen... en dat vind ik al te laag... ;)

Slim en legaal geld verdienen noem ik dat :Y
 
ik vertrouw het sowieso niet, maar moet er wat opvallends te zien zijn in al die gegevens die je opgaf?
ik ben beetje n computer leek :+

Nee, niet echt.

Gegevens hebben niet zoveel te maken met computers. Eerste is het adres van de eigenaar van de website (Harry Motorshop) en de rest zijn gegevens over degene die het geregistreerd hebben en dergelijke.
 
Met dit soort bedrijven is dus niets mis mee. Met auto's doen ze dit bijvoorbeeld al jaren.
Dat zijn gewoon van die inkopers die je motor van je kopen voor veel minder dan de eigenlijke waarde. (sjaggeraartjes :P)
Als je wanhopig bent en je snel van je motor af moet is dit dus een goede oplossing.

Nou zeg ik niet meteen dat deze te vertrouwen is he, maar de manier waarop wordt al veel langer gebruikt en is in het algemeen niets mis mee.
 
Er is al een keer eerder een topic geweest van deze toko.

Was van een motorzaakje in Zeeland ergens, en de boden die ze gaven waren niet al te hoog.

Eigenlijk gewoon dus een handelaar die op die manier goedkoop motoren probeert in te kopen.
 
Ach op zich lijkt me er niets mis mee, ik geef graag mensen het voordeel van de twijfel.
verwacht echter geen hoofdprijs voor je motor, want ze zitten eigenlijk gewoon te wachten op iemand die dus daadwerkelijk in (geld)nood zit en maken daar gewoon dankbaar gebruik van.
 
Klopt, zoals Razadull de whois al opgaf, is het van www.harrysmotorshop.nl

Meestal geven ze erg weinig voor je auto of motor. Zinloos om in te vullen.
 
Als Harry's motorshop de eigenaar van de website is dan is het wel een eerlijk handel.
De zaak heeft een nieuwe eigenaar, en is nog steeds top.
Is ook niet voor niets Honda exclusief dealer :)
Het heet nu motortotaal en hun website is motortotaal.com

Gewoon nette zaak, goede service.
Alleen die andere site waar het hier om gaat ken ik van hun niet
 
staat er ook

Heeft de moto schade of schade gehad :

Moto |( lekker proffesioneel
nooit in Belgie geweest zeker, Terneuzen ligt dicht bij Zelzate (Belgie) en daar heet een motor gewoon een moto.
Zeeuws-vlaamingen heten ook wel reserve belgen :+
 
Die site bestaat ook in een Belgische (en identiek uitziende variant). Ik heb er ooit eens een offerte gevraagd voor mijn oude GSX600F, en kreeg netjes het antwoord dat ze niet geïnteresseerd waren in de motor.
 
JA...... ik heb het gedaan
keurig geregeld
netjes de lijst in vullen zes fototjes erbij
linksvoor rechtsvoor linksmidden rechtmidden linksachter rechtsachter
werd al na 1,5 uur gebeld dat de man geintresseerd was prijs gemaakt (ooknetjes)
volgende dag was het geld gestort
papieren volgens afspraak opgestuurd
dag later had ik een vrijwaring en een afspraak wanneer de fiets op gehaald werd
eigenaar van de site is Anbergen-motoren in Slagharen
dus zou ik het doen :Y
kan me voorstellen dat als ie inderdaad niet geintresseerd is dat ie dan netjes een mailtje stuurd

[me="w84me"]wilde wel gauw van zijn oude motor af idd maar hij gaf niet veel minder dan dat ik vroeg[/me]
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan