Zou jij dit doen?????????

Ik heb net een taxatie rapport opgestuurd naar deze handelaar van mn szr, ik heb €1200 gevraagd. Nu ben ik benieuwd wat hun recatie hierop gaat zijn. Ik zal zowiezo wel laten weten wat hun hun antwoord hierop is geweest *D
 
Laatst bewerkt:
.
Dat zijn gewoon van die inkopers die je motor van je kopen voor veel minder dan de eigenlijke waarde. (sjaggeraartjes :P)
Als je wanhopig bent en je snel van je motor af moet is dit dus een goede oplossing.

.

Hier komt dus de emotionele waarde om de hoek kijken, en niet de handelswaarde....
Je hebt hier zelf de keuze of je hun (als ze al geintereseerd zijn) bod accepteerd.
Er bestaat een vaste formule in de waardevermindering van je motor, daar kunnen nog een aanttal variabelen op los gelaten worden, maar die waarde is de reele waarde. Weet je hoeveel motoren er staan her en der die nooit of nauwelijks bereden worden, en op een gegeven moment moeten ze er van af, en juist hier slaan ze vaak hun slag.
Tel daar bij dat de verkopers vaak een zoekopdracht van een klant hebben, en alles wat zij hoeven doen is de juiste motor op het juiste moment afwachten, en daar hoeven ze niets voor te doen, want jij meld je vanzelf, en geloof me op je gemak zoeken naar eenauto of motor is altijd voordeliger dan met haast.
Dus eigenlijk is hier niets mis mee, de keus is geheel aan jezelf
 
Terug
Bovenaan Onderaan