ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!

Super Blackbird doet in z'n bandenwinkeltje te Purmerend ook Hyperpro. Maar dan is het dus wel dat een geen ander merk veertjes.
 
Nou is dit niet de mooiste ZRX die jullie ooit hebben gezien? :+
IMG_20190901_172035537_HDR.jpg
 
Nou, qua licht houdt 't niet echt over. Als ik 's avonds wil rijden dan moet ik maar ff met de V-Strom. Maar hij staat iig best aardig gericht.
Er zit ook geen halogeen in 't ding. Denk dat 't stiekem een bromfiets koplamp is.

1567366276007.png


Dus als 'naakt' rijden bevalt maar even heel rap een knappe koplamp scoren. :P
 
Muzzy systeem, is niet verkeerd...... ik zou nog graag eens een mat zwarte Kerker willen hebben, maar ja die prijzen pppppffffff


Zoiets? Deze mag weg, het liefste inclusief ZRX eigenlijk...


zoek een bagagerek voor de zrx iemand iets liggen ?
op markplaats staat er 1 maar meneer reageert traag

Een bagagerek of een rek voor een topkoffer? Ik heb nog een topkoffer met rek liggen voor de ZRX. Het rek mag weg, ik twijfel nog over de koffer, dat hangt af van de prijs.

Stuur maar een PB bij interesse anders.
 
Ik vond 't vandaag écht heel goed te doen, ook bij 150 op de tellert... en daar kom ik niet vaak aan op m'n woon-werk rit. Voor plezierritten is 't al helemaal niet zo'n punt om wat meer in de wind te zitten (want die doe je toch niet met kutweer en als je moe wordt ga je ergens koffie drinken).

Ik denk dat ik maar even ga kijken naar wat oplossingen om er een mooie lamp op te zetten. Even kijken of ik zo'n stekker kan begaan zodat ik eventueel (misschien 's winters) de kuip er weer op kan zetten. :)
 
Poei da's lelijk :+

Let wel dat als je naar een ronde koplamp wilt je waarschijnlijk ook andere tellers moet toepassen (R of N), wellicht kan je ali tellers scoren en het binnenwerk overzetten, hoewel ik niet weet wat de kwaliteit daarvan is.

Qua meets... tja altijd lastig. Ik heb helaas ook niet altijd tijd, maar dat hoeft ook niet toch? Als ik kan ben ik er zeker bij, dat geld voor allemaal toch? Alleen is een forumopbouw niet ideaal gezien berichten gauw 'ondersneeuwen' en dus maar een kleine groep mensen bereiken, maar ik zie daar nog geen echte oplossing voor anders dan iedereen een pb te sturen, ook een beetje omslachtig. Dan is een vleesboek of een whatsapp groep weer beter, maar daar ben ik niet zo van :+
 
I know. Het kán wel met de S-tellers maar die is open aan de onderkant, dus niet zo mooi en misschien wat gevoelig voor slecht weer. :)
@Pimmie, op jouw foto lijkt 't erop dat de S-teller er nog op zit. Hoe is die bevestigd?
 
De meet bij mij was geweldig leuk ,tenminste dat vond ik O-)
Alleen de voorrijder was k*t :Z
Beter heeft m n stoep er nooit uit gezien

DSC_0009.JPG
 
Laatst bewerkt door een moderator:
I know. Het kán wel met de S-tellers maar die is open aan de onderkant, dus niet zo mooi en misschien wat gevoelig voor slecht weer. :)
@Pimmie, op jouw foto lijkt 't erop dat de S-teller er nog op zit. Hoe is die bevestigd?
Gewoon ff zo n soort monster koplamp kuipje erbij scoren , rij je ook niet mee voor l*l
 
Eerste hit op 'monster koplamp'...


Die bedoel ik niet , deze ook niet , maar wel grappig

 
Terug
Bovenaan Onderaan