ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!

Dit kan je dus vrij simpel aanpassen.:Y
Niet zo moeilijk doen!:Y

_O-

ik doe niet moeilijk ,ik zeg alleen dat t niet 1 op 1 past , is een waarheid als een koe,
om teleurstelling te voorkomen zeg maar:W
 
Het zit.....
 

Bijlagen

  • 20190202_112944.jpg
    20190202_112944.jpg
    1,1 MB · Weergaven: 9
Beugeltje maken/geleider voor de remleidingen,lopen en erg dicht langs het spadbord...en de boutjes ff polijsten...


Mooi :t

Lijkt t nu zo dat je spatbord niet helemaal gelijk zit? ik bedoel voor en achter afstand naar de band middenop,of is dat gezichtsbedrog?
 
Vandaag nieuwe lagers in de velgen gezet , de reclame van de spaken afgehaald , en velgen helemaal ontvet.
Beugel op werkbank gemaakt voor het wiel in te zetten zodat ik gemakkelijk kan gaan werken aan de velgen ivm lak verwijderen en polijsten , wat nu dus de volgende stap is
 
Lekker bezig hoor! Mooie remmetjes ook.

gisteren het achterwiel even losgehaald, kan ik gaan meten voor de nieuwe spacers en vulbussen. Viel me op dat één van de lagers alweer rabbig liep... na 20k beetje teleurstellend (gewoon SKF) maargoed, ze moisten er toch uit want ik heb de maat van de binnenbuis nodig :+

nlfQ2k5.jpg


vgVFNkc.jpg


gewichtsverschil was minimaal eigenlijk, wielen zijn met banden en remschijven bijna even zwaar (RSV iets lichter) hoewel op het zrx wiel een verslen road attack ligt en om het rsv wiel een nieuwe metzeler, dus daar zal wat in zitten. De tandwiel opname van de zrx is wel ongeveer een halve kilo zwaarder dan die van de rsv, en dan heb ik op de zrx al een aluminium tanwiel zitten en de rsv heeft (nu nog) een stalen tandwiel. dus gaat straks nog wat vanaf.
 
Mooie wielen zeg die appie's


Heeft iemand hier nog een cilinderkop liggen van een zrx?
 
Mooie wielen zeg die appie's


Heeft iemand hier nog een cilinderkop liggen van een zrx?
Whoehaha....heb nog wel een heel blok...maar sorry gaat niet weg,maar dat hoor je niet vaak....een cilindrekop gevraagd,mag ik vragen wat er gebeurd is?
 
vraagje aan jullie
Wellicht heeft iemand van jullie een ontsteking rotor liggen of weet de exacte diameter maten van het asgat en de buiten diameter van de rotor en evt de materiaal dikte hiervan.

GREETZ
 
Geen dank hoor, ik hem hem zojuist even opgemeten voor je met de Mitutoyo,
Asdiameter is 17mm ,
De breedste diameter is 77,5mm , (tussen FT1.4 en FT2.3)
De smalste diameter is 70mm ,
Materiaaldikte is 3mm.
 
Geen dank hoor, ik hem hem zojuist even opgemeten voor je met de Mitutoyo,
Asdiameter is 17mm ,
De breedste diameter is 77,5mm , (tussen FT1.4 en FT2.3)
De smalste diameter is 70mm ,
Materiaaldikte is 3mm.

Superrrrrrrrr bedankt voor de info weer een werkje bij , heb anders toch niks te doen ( velgen , groot onderhoud en hier in de bijkeuken 3 radiatoren vervangen schilderen is ook zoveel werk |() heb eigenlijk te weinig tijd om voor de baas te werken _O-
1 x rotor + 2 gr
1 x rotor + 4 gr
BTW wat is in godsnaam een Mitutoyo
Nog maals dank !!:t
 
Top, deze rotor is degene die standaard op m'n 1100 zat, zit nu eentje op die vervroegt. Loopt ie wat lekkerder mee.
Mitutoyo is trouwens het merk van mijn digitale schuifmaat.
Is goed hoor, als ik kan helpen doe ik het graag! :t
 
Zinvol of zinloos zo n vervroeger ? ik heb er geen opzitten ,die kerel waar ik m op de bank had vond het nogal onzin , vandaar mijn vraag.:t
 
Zinvol of zinloos zo n vervroeger ? ik heb er geen opzitten ,die kerel waar ik m op de bank had vond het nogal onzin , vandaar mijn vraag.:t


Ik heb de brommer vh weekend ff laten lopen,vind hem nu wel wat "feller op het gas,weet niet of dat door de andere nokjenassen komt,of mede door de vervroeger.

Heb het er met een maatje over gehad die monteur is bij motorport,bij een gsx is hij er een keer juist verwijderd,kreeg zelfs wat meer pk-tjes....dus ja....kan het ook pas vertellen als die van mij de testbank op geweest is...
 
Ik heb de brommer vh weekend ff laten lopen,vind hem nu wel wat "feller op het gas,weet niet of dat door de andere nokjenassen komt,of mede door de vervroeger.

Heb het er met een maatje over gehad die monteur is bij motorport,bij een gsx is hij er een keer juist verwijderd,kreeg zelfs wat meer pk-tjes....dus ja....kan het ook pas vertellen als die van mij de testbank op geweest is...


Interessant , ik heb op de 6bak na dezelfde set-up ,ben benieuwd wat tie van jou doet op de bank :Y
 
qua vermogen schijnt het niet uit te maken, maar als je meer compressive hebt (ZZR setup) dan is +2 graden een beetje de max. Wel pakt het wat sneller op, kan ik me herinneren toen ik de mijne had geïnstalleerd.

deze week weer op twee wielen naar het werk... begon al ontwnningsverschijnselen te krijgen :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan