ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!

precies, beetje warm aankleden en lekker genieten van de mooie droge herfst/winter dagen.

Mocht je hem toch langere tijd weg willen zetten: ik zou hem aftanken met een betere benzine, en de vlotters aftappen, Na een week ofzo zou ik de vlotters nog eens proberen af te tappen, als ze weer vol zitten dan lekt je brandstofkraan.
 
Angel GT inderdaad, en bevallen goed ook in natte en koude condities. Gewoon niks op aan te merken vooralsnog. De GT2 krijgt wel betere recensies al geloof ik.

Ik reed op de Bandit de laatste 2 sets Continental Road Attack 3's, die vond ik ook echt super. Weet even niet zo of die er ook in de gangbare maten voor de ZRX zijn. Maar 100% vertrouwen in alle weertypes, en sleten ook mooi. Ik zou die ook weer overwegen voor de ZRX denk ik. Had het idee dat die net wat scherper invielen, een wat puntigere band zeg maar.
 
Vraagje als er delen met vloeibare pakking echt heel goed aan mekaar zitten wat is dan de beste manier om ze te scheiden, of beter hebben jullie goede ideeën ik wil namelijk de delen niet beschadigen...
 
Vraagje als er delen met vloeibare pakking echt heel goed aan mekaar zitten wat is dan de beste manier om ze te scheiden, of beter hebben jullie goede ideeën ik wil namelijk de delen niet beschadigen...
Is dit wat?
Screenshot_20211105-175322.jpg
 
Angel GT inderdaad, en bevallen goed ook in natte en koude condities. Gewoon niks op aan te merken vooralsnog. De GT2 krijgt wel betere recensies al geloof ik.

Ik reed op de Bandit de laatste 2 sets Continental Road Attack 3's, die vond ik ook echt super. Weet even niet zo of die er ook in de gangbare maten voor de ZRX zijn. Maar 100% vertrouwen in alle weertypes, en sleten ook mooi. Ik zou die ook weer overwegen voor de ZRX denk ik. Had het idee dat die net wat scherper invielen, een wat puntigere band zeg maar.
Die Conti's heb ik er nu voor de tweede keer onder. Wel de GT achter. Bevallen mij ook prima, ook met nat weer. Ervaring met andere banden onder de zrx heb ik niet. Voor de 1200 bestaat dus de juiste maat.
 
Die Conti's heb ik er nu voor de tweede keer onder. Wel de GT achter. Bevallen mij ook prima, ook met nat weer. Ervaring met andere banden onder de zrx heb ik niet. Voor de 1200 bestaat dus de juiste maat.
Dat is mooi, ik heb een 1200 achterwiel in m'n 1100, en het voorwiel is voor de 11 en de 12 hetzelfde, qua maat. 🙂
 
Ik heb deze banden rijden heerlijk
Ik heb nu de pilot power 2ct eronder. Daar rij ik al een tijd mee, en op m'n vorige motor zaten ze ook, dat was een SV 650 S. Pilot power heb ik ook al naar gekeken, de 2ct's die ik heb nu, hebben wel snel de neiging om te gaan smeren. Nou ben ik dat wel gewend, maar als er beter is te krijgen doe ik dat liever natuurlijk. Bedankt voor je bericht! 👍
 
Ook de els benzine kraan geplaatst, niet omdat het moet maar omdat het lekker old school is....
 

Bijlagen

  • DDD84D98-BF91-44D2-AF40-AD1CBDAB0F59.jpeg
    DDD84D98-BF91-44D2-AF40-AD1CBDAB0F59.jpeg
    102,7 KB · Weergaven: 10
Ik moet een andere achterband, dus ik ben een beetje op zoek naar info over banden die geschikt zijn voor de ZRX.
Dit is een vraag met GEEN passend antwoord oftw 1 vraag 100 antwoorden
Dit moet je zelf ervaren , de band waar ik over tevreden ben , voldoet misschien toch net niet aan jou eisen.
Dus........
 
Daeg heeft inderdaad injectie. Allemaal leuk en aardig, maar je bent beter af een 1100 of 1200 wat beter te maken, is goedkoper(voor wat dat waard is dan), en als je klaar bent is een 11 of 12 beter.
Zie maar eens een Daeg hier te krijgen, en op kenteken te krijgen...
 
Ik heb nu de pilot power 2ct eronder. Daar rij ik al een tijd mee, en op m'n vorige motor zaten ze ook, dat was een SV 650 S. Pilot power heb ik ook al naar gekeken, de 2ct's die ik heb nu, hebben wel snel de neiging om te gaan smeren. Nou ben ik dat wel gewend, maar als er beter is te krijgen doe ik dat liever natuurlijk. Bedankt voor je bericht! 👍
Ik ben bevooroordeeld, Michelin vind ik bij voorbaat niks, maar dat komt door de autobanden.
Op de ZRX zitten sinds het voorjaar Angel GT2's en ze herkende de motor niet meer terug, stuurt veel scherper en geven veel vertrouwen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan