ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!

278243287_1470377053378603_3600591650647212465_n.jpg
 
Zeker! En ik heb nog een z650 in onderdelen in het schuurtje ernaast liggen ook...ben ietwat doorgeslagen daar in.
Alle ZRX onderdelen heb ik nu al verkocht, aan Kawaronald. Het werd weer te druk in de garage en het onderdelen schuurtje.
En ik had ze niet nodig, dus weg = weg.
 
Is het te doen om de tellerbak te openen om een stickertje op de tellerplaat te plakken? Lijkt me wel wat om er een 1'tje voor te plakken zodat de stand weer klopt. :)
 
Kun je die er gewoon vanaf de achterkant uittillen ofzo? Hoe werkt da?
van de onderkant los maken van de brug ( 2 moeren en borging ) , stekkers en kabel los maken , dan kun je ze van onderen los schroeven, eerst de covers dat wijst zijn eigen, en dan de tellers op zich..
Let wel op bij het draaiknopje van de dagteller daar zit een heel klein schroefje in.
Succes👍
 
Haha, die had ik ff gemist. Ik had eigenlijk verwacht dat ik hem zou missen op de snelweg. Vanuit Amsterdam naar huis, afrit Aalsmeer en vlak na de rotonde stond ie precies op 99999.9. Fatsoenlijke plek om stil te staan ook.
Daarna even door naar het eerstvolgende vrije parkeervak, kwam precies op 00000.0 uit!
 
Is het nu echt zo dat als je het pair slangenstelsel onder de tank loskoppeld en blok off plates installeert, het geplof en gebrauwel bij gas terug aanzienlijk minder wordt?
 
Is het nu echt zo dat als je het pair slangenstelsel onder de tank loskoppeld en blok off plates installeert, het geplof en gebrauwel bij gas terug aanzienlijk minder
Helaas weet ik niet hoe mijn ZRX klonk voordat ik de blok off plates monteerde maar heel veel last van geplof of gebrauwel heb ik nu niet.
Voordeel met de blok off plates dat je een hoop rommel kwijt bent en geen last meer heb van een andere rare milieu eis voor je ZRX.
 
Terug
Bovenaan Onderaan