ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!

Ah, leuk leuk leuk! Een blokkie om lijkt me tof, maar eerst de gereviseerde remklauwen er maar eens opzetten dit weekend. De glijvlucht het IJsselmeer in van de ZRX collega staat me nog helder voor de geest :)
 
Ah, leuk leuk leuk! Een blokkie om lijkt me tof, maar eerst de gereviseerde remklauwen er maar eens opzetten dit weekend. De glijvlucht het IJsselmeer in van de ZRX collega staat me nog helder voor de geest :)
Werk jij toevallig bij Motorstore Uithoorn?
Daar heeft een tijdje een erg brute ZRX in de showroom gestaan.
 
Mijn ZRX 1200 R gaat in de verkoop, dus als iemand interesse heeft of iemand kent die interesse heeft.
Is nogal wat versleuteld aan de machine , div extra's te veel om hier op te noemen.
Motor is in top conditie , klaar voor het komende seizoen.
Vraag prijs € 6250.
Interesse of ken je een ge interesseerde graag een PBtje

GREETZ
Niemand ?
 
6 mei beginnen bij mijn nieuwe werkgever in beverwijk,hopelijk komt het mooie weer eraan,elke dag zwanenburg-beverwijk op de motor...
Dus ook met regenweer ?
Maar dat kleine stukje komt ie niet eens goed op bedrijfstemperatuur!!??
IK zou het overwegen om niet de zrx te nemen.

GREETZ
 
Heb je nog een foto? KawaTed
Namens @kawa ted:

1000049597.jpg

1000049593.jpg
 
Werk jij toevallig bij Motorstore Uithoorn?
Daar heeft een tijdje een erg brute ZRX in de showroom gestaan.
Nee, maar m'n ZRX komt daar wel vandaan. Verder bezoek ik deze zaak niet, ze rekenen daar te goed. Vlakbij zit AMR motorfietsen, daar moet je zijn voor reparatie, onderdelen, onderhoud (als je 't zelf niet doet), of advies.
 
Nee, maar m'n ZRX komt daar wel vandaan. Verder bezoek ik deze zaak niet, ze rekenen daar te goed. Vlakbij zit AMR motorfietsen, daar moet je zijn voor reparatie, onderdelen, onderhoud (als je 't zelf niet doet), of advies.
Ik heb toevallig een zeer goede ervaring met ze ivm een andere motorfiets van me. Maar wat je zegt geldt voor veel grotere bedrijven van ex-ketens.
BIj wie moet ik zijn bij AMR?
Mijn ZRX heeft een kleine beurt nodig.
Door fysieke problemen lukt me dat niet meer.
 
Ik heb toevallig een zeer goede ervaring met ze ivm een andere motorfiets van me. Maar wat je zegt geldt voor veel grotere bedrijven van ex-ketens.
BIj wie moet ik zijn bij AMR?
Mijn ZRX heeft een kleine beurt nodig.
Door fysieke problemen lukt me dat niet meer.
Kleine beurt?
Olie ,met filter
Bougietjes
Luchtfilter?

Joh kan ik.nog wel voor je doen

Haal de spullen hier bij horeon in zwanenburg,betaal je mij alleen arbeidsloon...
 
Ik heb toevallig een zeer goede ervaring met ze ivm een andere motorfiets van me. Maar wat je zegt geldt voor veel grotere bedrijven van ex-ketens.
BIj wie moet ik zijn bij AMR?
Mijn ZRX heeft een kleine beurt nodig.
Door fysieke problemen lukt me dat niet meer.
AMR is een eenmanszaak, Denny heet hij.

Mijn motor moet binnenkort ook nieuwe olie hebben, filtertje heb ik al. Luchtfilter blaas ik meestal ff schoon.
Doe het waarschijnlijk zaterdag over een week, samen met de yamaha fazer van onze zoon. Heeft 'ie nu drie weken, eerste motor.
Je bent welkom, doen we er drie
 
AMR is een eenmanszaak, Denny heet hij.

Mijn motor moet binnenkort ook nieuwe olie hebben, filtertje heb ik al. Luchtfilter blaas ik meestal ff schoon.
Doe het waarschijnlijk zaterdag over een week, samen met de yamaha fazer van onze zoon. Heeft 'ie nu drie weken, eerste motor.
Je bent welkom, doen we er drie
Op 6 april?
Zeg maar hoe laat?
Wat moet ik meenemen?

Ik heb een mail gestuurd naar Denny, maar geenbreactie.
Kleine beurt?
Olie ,met filter
Bougietjes
Luchtfilter?

Joh kan ik.nog wel voor je doen

Haal de spullen hier bij horeon in zwanenburg,betaal je mij alleen arbeidsloon...
Bedankt voor het aanbod.
Arbeidsloon is een erg rekbaar begrip hahaha
De ene monteur vraagt zus, de ander zo.
 
Ik zie bij de foto's van Deeffox de bobbins een stuk verder naar voren staan
dan dat ik ze heb.
Zelf gelast?
Vandaar ook zo;n korte wheelstand?
Heb de groene van Datona en dat moet met z'n tweëen.
En dan nog.
 
Volgens mij heeft @Deeffox dezelfde paddock stand als ik, van Datona. Die 1100 van mij (Deeffox heeft ook een 1100), heeft de bobbins gewoon op de originele plek. Die van hem ook, voor zover ik zag. En dat gaat gewoon in je eentje, dat opbokken.
Heb je wel de juiste stand gekocht dan, er zijn 2 soorten leverbaar weet ik.
1711483218386.png
 
Terug
Bovenaan Onderaan