ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!

Achterbrug weer vastgeschroefd, boutje losgetrilt en vandaag weer 260km weggetikt. Gister en eergister ook trouwens :}:] Dinsdagmorgen was het wel onwijs koud, had ik me even op verkeken.
 
Achterbrug weer vastgeschroefd, boutje losgetrilt en vandaag weer 260km weggetikt. Gister en eergister ook trouwens :}:] Dinsdagmorgen was het wel onwijs koud, had ik me even op verkeken.
O gr c weet je wat dat word als je dan 130 rijd:? anders was je wel met de 4wieler gegaan.
of je heel goed kleden .( ik spreek uit ervaring )

GREETZ
 
even afzien in de ochtend maar genieten in de middag :) Vanochtend naast een stoere man op een snelle Yamaha bij het stoplicht, gedag zeggen vond ie wat lastig bij iemand op een ouwe lullen bmw. Maar nadat ie me 5 minuutjes probeerde bij te houden ging het duimpje wel omhoog :+

lekker warm rijden in de ochtend :]
 
O gr c weet je wat dat word als je dan 130 rijd:? anders was je wel met de 4wieler gegaan.
of je heel goed kleden .( ik spreek uit ervaring )

GREETZ

Als ik het had geweten had ik mijn vervarmde vest aangetrokken maar heb alleen op de Tengai een 12v aansluiting en had heel veel zin om op de ZRX te gaan. Dan maar kou leije haha
 
T eerste rondje gedaan en alles is perfect *O**O**O*
ik was haast vergeten dat t zo n fijne fiets is:}
Als iemand toevallig nog de2 bovenste inbusboutjes van t kuipje heeft liggen ,
en ze kwijt wil ,daar zou ik erg blij mee zijn
 
Laatst bewerkt door een moderator:
hehe, precies ;)

gelaas geen imbus over Jan. ik neem aan dat je geen nieuwe vork nodig hebt? Zet ik em binnenkort te koop!
 
Btw de Klr is vandaag gewisseld van eigenaar , m n botten vonden het niet prettig meer-O-
 
Goedemiddag allemaal, vanmiddag even een stukje gevlogen met de 1200 en ik moet zeggen hij loopt top! Een klein nadeel zijn de after market spiegels die zijn gewoon */#!$]\<¥^«. Heeft iemand van jullie nog de standaard spiegels liggen die ik over kan nemen?
 
Mooi dat je hem verkocht hebt! Maar nog mooier dat ie gerestaureerd word, hij zag er best netjes uit. Er stond er nog 1 te koop voor minder, maar die was in een veel mindere staat.
 
Mooi dat je hem verkocht hebt! Maar nog mooier dat ie gerestaureerd word, hij zag er best netjes uit. Er stond er nog 1 te koop voor minder, maar die was in een veel mindere staat.
klopt Coert, daar was m n koper ook bij wezen kijken,die was wat goedkoper ,maar dat interesseerde hem niet ,de mijne was idd beter en mooier :t
 
Goedemiddag allemaal, vanmiddag even een stukje gevlogen met de 1200 en ik moet zeggen hij loopt top! Een klein nadeel zijn de after market spiegels die zijn gewoon */#!$]\<¥^«. Heeft iemand van jullie nog de standaard spiegels liggen die ik over kan nemen?

Joost Kemper, hier of op marktplaats even benaderen , heeft een paar setjes te koop staan , misschien heeft hij ook nog de originele.
Hij zal je eerlijk zeggen denk ik of de setjes die hij te koop heeft aanraders zijn of niet.

GREETZ
 
🏍
Goedemiddag allemaal, vanmiddag even een stukje gevlogen met de 1200 en ik moet zeggen hij loopt top! Een klein nadeel zijn de after market spiegels die zijn gewoon */#!$]\<¥^«. Heeft iemand van jullie nog de standaard spiegels liggen die ik over kan nemen?

Ik heb trouwens ook after market , maar die geven goed zicht naar achteren.
Maar vooral naar voren blijven kijken 🏍 👍
 
Ik zal Joost proberen te contacten.
Bedankt in ieder geval voor de berichten.
 
Ja dat zijn die dure spiegels.... Nee ik heb ze liever weer origineel.
Wordt nog even zoeken.....
 
Ja dat zijn die dure spiegels.... Nee ik heb ze liever weer origineel.
Wordt nog even zoeken.....

Mpartz helden , voor €40 heb je 2 spiegels oem kwalitet snelle levering en geen rommel.
Eigenaar is fanatiek motorrijder en test zelf nog al veel eer hij het gaat verkopen dus weet waarover hij praat.
Heeft al meerdere hier geholpen en is mijn hof leverancier ⚜
GREETZ
 
Mpartz helden , voor €40 heb je 2 spiegels oem kwalitet snelle levering en geen rommel.
Eigenaar is fanatiek motorrijder en test zelf nog al veel eer hij het gaat verkopen dus weet waarover hij praat.
Heeft al meerdere hier geholpen en is mijn hof leverancier ⚜
GREETZ


Doe dan is een linkje van die spiegels Huib vriend:+,ik moet ook nieuwe n.l ,en ben logisch genoeg te lui om dat helemaal op te zoeken ,als jij t zo weet
 
Terug
Bovenaan Onderaan