A
Anoniempje728
Guest
Ik gebruik er een ouwe pattatemmer voorMoet je wel iets schoons hebben om 't in op te vangen, maar dat kan natuurlijk geregeld worden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik gebruik er een ouwe pattatemmer voorMoet je wel iets schoons hebben om 't in op te vangen, maar dat kan natuurlijk geregeld worden.
Nee moet naar de zwarte markt......Gaat er nog iemand naar motorcentrum Rijen zaterdag het is daar kawadag?
haha , dan is de motor goed los heb ook een ZRX 1200 R van 2006 gehad , vind deze wat snellerZo te zien ook gewoon de standaard pijp, idd enkel met een andere dempert erop. Zo op 't oog niets niet-standaard aan te zien maar je kunt op de foto natuurlijk niet zien wat er inwendig evt aangepast zou zijn. Keertje samen dragracen om te kijken welke sneller is? De mijne is op zeker standaard (op de dempert na) namelijk.
Dat is dan wel raar , t zelfde blok ,wel jammer dat je die R hebt weggedaan ,vond t een mooi ding!haha , dan is de motor goed los heb ook een ZRX 1200 R van 2006 gehad , vind deze wat sneller
Dat is dan wel raar , t zelfde blok ,wel jammer dat je die R hebt weggedaan ,vond t een mooi ding!
en toch weer een zrx erbijklopt heb toen een Z 1000 sx gekocht en deze weer verruilt voor een appie V4 aprc , rij dus nu weer beide
wil de kawa meenemen in 2020 naar Isle of Mann
Komt voor de bakker! En een tof aanbod
Uiteraard neem ik jullie mee in het geheel, speciaal FB hiervoor nemen is uiteraard niet nodig
Vind de andere mooier....
ook geen zweetlucht ?Yes! Driemaal scheepsrecht.
In één dag m'n TomTom naar de knoppen, de linker speaker van m'n Sena headset én de radiator van de ZRX lek.
maar ik rook niet
Allemaal zo lekker goedkoop ook... hoewel headset speakertjes nog wel meevallen.Yes! Driemaal scheepsrecht.
In één dag m'n TomTom naar de knoppen, de linker speaker van m'n Sena headset én de radiator van de ZRX lek.
maar ik rook niet
Waarom is 't meer gekut? Lastiger checken omdat je een koppeling _altijd_ helemaal kunt inknijpen, maar verder?
Ik heb 't met een vacuümpomp geprobeerd. Toen ik 'm boven zag springen dacht ik: misschien zit de lucht aan de bovenkant, dus met een spuit wat olie uit het reservoir gezogen en dat er van onderen weer ingespoten (dat 10x herhaald ofzo). Geen resultaat. Ook ontlucht op de banjo's, maar er komt meteen olie uit... dus ik hoop dat 't ding na revisie van beide kanten weer goed functioneert.
Allemaal zo lekker goedkoop ook... hoewel headset speakertjes nog wel meevallen.
Heeft die Sena een minijack aansluiting? ik heb m'n oude speakertjes misschien nog wel liggen (heb er nu Uclear speakers in, die klinken 600x beter dan wat Cardo std. meeleverd... eigenlijk zou ik je die aanraden voor 2 tientjes ).
ook geen zweetlucht ?
tja geluk komt altijd met z n drieën
En van onder uit vullen ?Nou, avondje zoet geweest maar nog steeds geen goed werkende koppeling.
Eerst de master uit elkaar proberen te halen maar de borgveertang die we geleend hadden kwam niet diep genoeg.. Daarop is Erik zo goed geweest zijn tangen even langs te brengen zodat ik het daarmee kon proberen. De slave had ik in een paar minuten voor elkaar.
Uiteindelijk gelukt. Alles weer in elkaar gezet en aangesloten. Reservoir gevuld met vloeistof (ik leer snel hè Huib? ). Vervolgens een slangetje in een potje met een laag vloeistof, ontluchtingsnippel open en knijpen maar.
Binnen een minuut of 5 kwam er vloeistof uit het slangetje, maar nog steeds luchtbellen dus blijven knijpen... grofweg een half uur later de boel dicht en proberen. Helaas...
Nog een keer, een nu afgesloten met een aantal keer de conventionele manier (nippel dicht, aantal keer knijpen, ingeknepen houden en de ondertussen de nippel even kort open en weer dicht).
Zooi dichtgeschroeft, even testen... kut. Met moeite in versnelling en als ie daarin staat dan kost het moeite om de motor te verplaatsen met ingeknepen handle.
Terug bij af dus, zeg maar... hopelijk morgenavond meer succes maar ik begin er een hard hoofd in te krijgen.
zit gewoon nog lucht in.Nou, avondje zoet geweest maar nog steeds geen goed werkende koppeling.
Eerst de master uit elkaar proberen te halen maar de borgveertang die we geleend hadden kwam niet diep genoeg.. Daarop is Erik zo goed geweest zijn tangen even langs te brengen zodat ik het daarmee kon proberen. De slave had ik in een paar minuten voor elkaar.
Uiteindelijk gelukt. Alles weer in elkaar gezet en aangesloten. Reservoir gevuld met vloeistof (ik leer snel hè Huib? ). Vervolgens een slangetje in een potje met een laag vloeistof, ontluchtingsnippel open en knijpen maar.
Binnen een minuut of 5 kwam er vloeistof uit het slangetje, maar nog steeds luchtbellen dus blijven knijpen... grofweg een half uur later de boel dicht en proberen. Helaas...
Nog een keer, een nu afgesloten met een aantal keer de conventionele manier (nippel dicht, aantal keer knijpen, ingeknepen houden en de ondertussen de nippel even kort open en weer dicht).
Zooi dichtgeschroeft, even testen... kut. Met moeite in versnelling en als ie daarin staat dan kost het moeite om de motor te verplaatsen met ingeknepen handle.
Terug bij af dus, zeg maar... hopelijk morgenavond meer succes maar ik begin er een hard hoofd in te krijgen.