ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!

Iemand interesse, deze vond ik nog is nieuw


DCF5B1C9-4D15-4EDA-93B1-6F274086450D.jpeg
EC2CD0E7-8FDF-4EA0-94D8-385F66CE6486.jpeg
 
U
Godverdomme... @jopiezrx gaat gelijk krijgen.

Net met Lemstra gebeld. Kettingset is vervangen, was op zich wel nodig... maar het probleem zit volgens hun hoogstwaarschijnlijk in de bak. Wat het exact is kunnen ze alleen zeggen als ze die openen. Gaat waarschijnlijk wel richting de 1000 euro reparatiekosten. -O-

Ideeën zijn welkom...
Versnellingsbak heb ik nog voor je...geheel goed en compleet
 
Godverdomme... @jopiezrx gaat gelijk krijgen.

Net met Lemstra gebeld. Kettingset is vervangen, was op zich wel nodig... maar het probleem zit volgens hun hoogstwaarschijnlijk in de bak. Wat het exact is kunnen ze alleen zeggen als ze die openen. Gaat waarschijnlijk wel richting de 1000 euro reparatiekosten. -O-

Ideeën zijn welkom...
Mooi....schakelworm misch wel

Die heb ik er niet in gezet toen de 6 bak van de zzr erin ging

Dus uit het zrx blok...komt en heb ik nog een goede bak
 
Ik heb nu tegen Lemstra gezegd dat ze 't maar moeten gaan bekijken maar ze bellen me wel zodra bekend is wat er is. Dus als 't die worm is dan hangt 't even van de nieuwprijs af. Goed om te weten dat Jopie die heeft liggen. :t
Het is mij om zelf te doen te gek om het hele blok uit te gaan bouwen, dit is voor mij echt het punt om het aan de profs over te laten. Qua kosten zal het weinig uitmaken of ik ze alles terug laat bouwen of dat ze daadwerkelijk onderdelen moeten vervangen. Bij Lemstra zijn ze ook niet vies van gebruikt (hebben voor Jenny haar Tiger wel eens een gebruikte achterbrug gezocht en op die fiets gezet) dus als 't een duur onderdeel is en ik kan daar zelf gebruikt aankomen dan zullen ze me echt niet scheef aankijken.
 
Ik heb nu tegen Lemstra gezegd dat ze 't maar moeten gaan bekijken maar ze bellen me wel zodra bekend is wat er is. Dus als 't die worm is dan hangt 't even van de nieuwprijs af. Goed om te weten dat Jopie die heeft liggen. :t
Het is mij om zelf te doen te gek om het hele blok uit te gaan bouwen, dit is voor mij echt het punt om het aan de profs over te laten. Qua kosten zal het weinig uitmaken of ik ze alles terug laat bouwen of dat ze daadwerkelijk onderdelen moeten vervangen. Bij Lemstra zijn ze ook niet vies van gebruikt (hebben voor Jenny haar Tiger wel eens een gebruikte achterbrug gezocht en op die fiets gezet) dus als 't een duur onderdeel is en ik kan daar zelf gebruikt aankomen dan zullen ze me echt niet scheef aankijken.
Ik wil je best helpen op een zaterdag om een blok uit en in te bouwen...

Scheelt zo 8 uur arbeidsloon

Kunnen we zelf makkelijk...

Breng je alleen het blok..met onderdelen..

Maar daar weet ik wel iemand voor!!!

Mij.ook geholpen..
 
Ik heb nu tegen Lemstra gezegd dat ze 't maar moeten gaan bekijken maar ze bellen me wel zodra bekend is wat er is. Dus als 't die worm is dan hangt 't even van de nieuwprijs af. Goed om te weten dat Jopie die heeft liggen. :t
Het is mij om zelf te doen te gek om het hele blok uit te gaan bouwen, dit is voor mij echt het punt om het aan de profs over te laten. Qua kosten zal het weinig uitmaken of ik ze alles terug laat bouwen of dat ze daadwerkelijk onderdelen moeten vervangen. Bij Lemstra zijn ze ook niet vies van gebruikt (hebben voor Jenny haar Tiger wel eens een gebruikte achterbrug gezocht en op die fiets gezet) dus als 't een duur onderdeel is en ik kan daar zelf gebruikt aankomen dan zullen ze me echt niet scheef aankijken.
App of bel me maar
Kan wel wat regelen voor je denk ik
 
Nouja hij staat daar al en ik heb al gezegd dat ze aan de gang kunnen dus waarschijnlijk zijn ze er al aan begonnen. Toch bedankt! Volgende keer wacht ik even met terugbellen. 😅
We hadden het denk zelf voor een 1/4 kunnen doen....en is nog leuk ook.

Maar hopelijk vinden ze de kwaal,en vallen de kosten voor jou mee.
 
Vandaag een kuipruitje ontvangen van Jeroen deze heeft een verrekte mooie zrx op mp staan genaamd BRUTUS en zo te zien verkocht.
Deze had nog een donker kuipruitje liggen, zo te zien helemaal nieuw.
De mijne word trouwens ook gespoten en gestikkerd in de kleuren zoals zijn motor op MP

GREETZ
Kreeg net bericht van hem , heb geluk gehad met dat ruitje , motor is ook verkocht anders was het ruitje mee verkocht.

GREETZ
 
Kennen jullie deze site (MSP Motorcycle Spare Parts)? Ik vind die site erg goed, goede 'exploded view' afbeeldingen (zelfs beter dan het werkplaatshandboek dat ik heb) met onderdeel nummers van Kawasaki. Weten jullie of er ook nog andere soortgelijke sites zijn?
 
Ik heb hem eerder gezien maar nooit iets besteld.. Wel bij cmsnl.com waar ze dezelfde tekeningen gebruiken (zijn gewoon de originele tekeningen van kawa). Met cms wel goede ervaringen.
 
Ik heb hem eerder gezien maar nooit iets besteld.. Wel bij cmsnl.com waar ze dezelfde tekeningen gebruiken (zijn gewoon de originele tekeningen van kawa). Met cms wel goede ervaringen.

Ik heb geen bestel ervaringen met beide sites, maar ze hebben wel mooie en overzichtelijke onderdelen sites.
 
Terug
Bovenaan Onderaan