ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!

Goedemorgen, als iemand nog een leuk uitlaat setje heeft liggen (standaard of niet) stuur dan even een PB.
Wil er gewoon eentje hebben liggen voor het geval dat......
 
Ik heb nog steeds de holeshot liggen, kunnen jullie mooi tegen elkaar op bieden *D.

20191207_092502.jpg
 
Vandag ff met broer naar duisburg en gladbeck geweest,2 tanken gekocht,en de gouden kawa sticker voor op de tank.

Op de terug weg mijn lekke tank,en 1 andere af gegeven in rotterdam..mijn lekke tank repareerd hij weer,opnieuw spuiten en in de lak,nm 2 word ook gespoten..

Nu voor nood 1 tank erop,bagstar hoes erover,ksn ik nog gewoon blijven rijden...ooh...de kleine krasjes op het stuurkuipje last ik ook maar meteen doen,vandaar dat die er ook af is...
 

Bijlagen

  • 20200522_181021.jpg
    20200522_181021.jpg
    1,9 MB · Weergaven: 8
Vandag ff met broer naar duisburg en gladbeck geweest,2 tanken gekocht,en de gouden kawa sticker voor op de tank.

Op de terug weg mijn lekke tank,en 1 andere af gegeven in rotterdam..mijn lekke tank repareerd hij weer,opnieuw spuiten en in de lak,nm 2 word ook gespoten..

Nu voor nood 1 tank erop,bagstar hoes erover,ksn ik nog gewoon blijven rijden...ooh...de kleine krasjes op het stuurkuipje last ik ook maar meteen doen,vandaar dat die er ook af is...

Die in Gladbeck waar jullie geweest zijn is dat ene Andreas ?.
durf je niet te rijden zonder die lelijke bagstar hoes _O-

GREETZ
 
Die in Gladbeck waar jullie geweest zijn is dat ene Andreas ?.
durf je niet te rijden zonder die lelijke bagstar hoes _O-

GREETZ

Ja klopt van Andreas. Leuke gast en had echt een smetteloze ZRX. Nooit regen gezien...

Kon niet kiezen dus alle varianten maar genomen...
 

Bijlagen

  • 20200524_092206.jpg
    20200524_092206.jpg
    1,9 MB · Weergaven: 4
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan