ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!

Kenonne
img_20200722_191516988-jpg.1525723
 
Dit is qua kwaliteit voor mij goed genoeg, perfectie is inderdaad duur, laat ik dan ook over aan anderen....
Dat snap ik...maar sas het toch geld gaat kosten...dan maar meteen goed.... ....
Dit is qua kwaliteit voor mij goed genoeg, perfectie is inderdaad duur, laat ik dan ook over aan anderen....
Dat snap ik..maar als het toch geld gaat kosten..dan maar meteen goed....vind die gouden öhlins gewoon prachtig...
 
Mooi spul hoor, heb een YSS op de hawk maar nog niet getest :P

de 28ste zandvoort gaat niet lukken helaas, de 17e augustus misschien. Ben wel benieuwd hoe de zrx gaat bevallen, hiervoor toch een tuono?

Had geloof ik ook nog wel een fork brace liggen ;)
 
Een maat van mij is enige tijd geleden onderuit gegaan met zijn Kawasaki, hij zoekt nog een linker kuipdeel voorzijde, een koplamp en een spiegel.
ik /we kunnen het slecht vinden op het net, dus ik dacht, ik vraag het hier even voor hem.

hij rijdt deze kleur / type
 

Bijlagen

  • FA8966DD-F44B-4011-BE10-B8AF93F8F217.jpeg
    FA8966DD-F44B-4011-BE10-B8AF93F8F217.jpeg
    114,2 KB · Weergaven: 7
Een maat van mij is enige tijd geleden onderuit gegaan met zijn Kawasaki, hij zoekt nog een linker kuipdeel voorzijde, een koplamp en een spiegel.
ik /we kunnen het slecht vinden op het net, dus ik dacht, ik vraag het hier even voor hem.

hij rijdt deze kleur / type
Dit is slechts een klein deel van wat er allemaal op Kleinanzeigen te vinden is.
Er is namelijk nog veel meer, kijk er maar even rond. Ik heb ook weleens wat gekocht daar in Duitsland, contact is altijd ok, en de verzendingen ook.
 
Dit is slechts een klein deel van wat er allemaal op Kleinanzeigen te vinden is.
Er is namelijk nog veel meer, kijk er maar even rond. Ik heb ook weleens wat gekocht daar in Duitsland, contact is altijd ok, en de verzendingen ook.

Duitsers zijn top👍versturen netjes en snel ,fijn volk om wat van te kopen 👍
 
Zeker weten, ik heb al meerdere dingen voor de ZRX er vandaan, en ook voor m'n andere hobby mooie dingen daar vandaan. :t
Altijd was alles correct en netjes op tijd geleverd.:) Is wel wat anders dan dat klote Marktplaats.
Ook op mp geen problemen gehad, t gaat bij mij altijd goed👍ligt aan mij 😂
 
Dan heb je geluk, ik ben al een paar keer m'n centen kwijt geraakt daar, voor originele z650 onderdelen. Bod werd geaccepteerd, ik betaald en alles zou opgestuurd worden, maar kwam nooit aan. En de verkoper was spontaan van de aardbodem verdwenen.Ook wel goede dingen daar, dat wel.
En als je op mp wat te koop aanbied word je gek van de reacties die vaak nergens over gaan, of zo laag qua bieden zijn dat je spontaan er klaar mee bent.
 
Dan heb je geluk, ik ben al een paar keer m'n centen kwijt geraakt daar, voor originele z650 onderdelen. Bod werd geaccepteerd, ik betaald en alles zou opgestuurd worden, maar kwam nooit aan. En de verkoper was spontaan van de aardbodem verdwenen.Ook wel goede dingen daar, dat wel.
En als je op mp wat te koop aanbied word je gek van de reacties die vaak nergens over gaan, of zo laag qua bieden zijn dat je spontaan er klaar mee bent.


Heb ik nog geen last van gehad , ik doe zelf ook lage biedingen dus verwacht t zelfde👍komt meestal goed,als ik een laag bod doe en ik hoor nix ,doe ik ff een mailtje met de vraag of t bod te hoog of laag is,dat zorgt altijd voor reactie en meestal kom je eruit👍,ik zie t maar als een soort sport,btw dure dingen haal ik op,
 
Ik zet zelden iets op marktplaats. Wordt simpel van al die zielige niks-gevers, die waarschijnlijk zo'n saaie vrouw op de bank hebben zitten, dat ze zich bezig houden met adverteerders spammen met veel te lage biedingen en zelden komen opdagen.
 
Nou, ik ben blij dat ik vrijgezel ben. Heb een flink aantal jaren samengewoond met een vrouw en dat was wel genoeg voor me..
Was blij dat ik van dat gedoe en die verplichte dingen af was.
Misschien ben ik gewoon gemaakt om alleen te zijn, bevalt me prima. Niet dat ik geen leuke vrouwen ken of er een hekel aan heb hoor.
Alleen mijn huis is voor mij, ze mogen op visite komen en daar blijft het bij. *O* :t
 
Nou, ik ben blij dat ik vrijgezel ben. Heb een flink aantal jaren samengewoond met een vrouw en dat was wel genoeg voor me..
Was blij dat ik van dat gedoe en die verplichte dingen af was.
Misschien ben ik gewoon gemaakt om alleen te zijn, bevalt me prima. Niet dat ik geen leuke vrouwen ken of er een hekel aan heb hoor.
Alleen mijn huis is voor mij, ze mogen op visite komen en daar blijft het bij. *O* :t
ik heb ook geen hekel aan andere vrouwen hoor ,helemaal niet :+
 
T is zo ,de 1 vindt M.P geweldig en de ander vindt t niets ,ik vind t best ,handelen zit in t bloed .ook spotbieden , als je een bepaalde prijs speciaal wilt ,zet er dan bieden vanaf bij ,anders niet miepen over biedingen , open dan een winkel of laat t verstoffen in de kast :t
 
Terug
Bovenaan Onderaan