ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!

Huib is net als ik al vroeg wakker denk ik zo. Als ik om 8 uur m'n bed uit ga is dat al erg laat voor mijn doen.
Geintje hè, die smiley stond er niet voor niets achter. ;)
Ik ben gewoon een beetje erg laat uit bed vandaag, zit nu pas te ontbijten.
 
Zohee, ik had het effect niet zo sterk verwacht!
Bandje eraf, knijpen... wut? Ik krijg hem nu al niet meer helemaal ingeknepen! Wilde eigenlijk vanavond nog een rondje ontluchten doen maar ik denk dat het een testrondje gaat worden. *O*
 
Ik ben iig blij dat ik m verkocht heb , ik heb m n lol in t motorrijden weer terug
Dat is fijn om te horen Jan lekker knallen met de Funduro
t blijft de mooiste motor die er is, dat dan weer wel. maar ik ben geen verzamelaar .
Ben ik het zeker mee eens, en hij is in goede handen heb denk ik ook al een goed adres gevonden voor onderhoud.
Een motor alleen om in de schuur te hebben staan is niet mijn ding ,en ik hoef nu niet meer te poetsen , heerlijk
Begrijpelijk een motor moet je op rijden, het poetsen heb ik natuurlijk zelf in de hand ik maak hem ook niet schoon na elke rit.
 
Dat is fijn om te horen Jan lekker knallen met de Funduro

Ben ik het zeker mee eens, en hij is in goede handen heb denk ik ook al een goed adres gevonden voor onderhoud.

Begrijpelijk een motor moet je op rijden, het poetsen heb ik natuurlijk zelf in de hand ik maak hem ook niet schoon na elke rit.
Ik ben blij dat t ding bij jou terecht gekomen is , dat je m goed verzorgd is natuurlijk mooi ,als je m b.v geel spuit ook best :+
m.a.w hij is niet meer van mij ,dus wat je er ook mee doet :t , als je er maar van geniet 💪
 
Ja dat kan een reden zijn. Ik beheer de afgelopen paar jaar de OP van het Petfles spel en daar is recent een nieuw topic voor aangemaakt om te voorkomen dat we de 1000 pagina's halen omdat degene die de scores bijhoudt dan z'n Excel sheet moet ombouwen. :P
Technisch is er in ieder geval geen beperking meer.

Kan ook zijn dat Erik het wil overdragen. Enige manier om dat te doen is die ander en nieuw topic te laten aanmaken.
 
Nou de remmetjes doen het weer heur!
pxl_20210508_185025312-jpg.1629780
 
haha, gave foto :t

Gisteren lekker dagje gehad, lijf werkte niet echt mee maar de zrx deed het in ieder geval prima!

begon behoorlijk nat, maar dat was op zich wel mooi om rustig te beginnen. Verschil met de mannen op regenbanden viel me nog mee.
F9cI7f3.jpg


Derde sessie was al helemaal droog en einde van de dag was lekker zonnig, al met al prima dus :T

8S33ihF.jpg
 
Zandvoort! Een kennis van me uit het reginale topic was er ook, met een gele Aprilia RSV. Zijn vriendin heeft ook een ZRX. 🙂
Een paarse 1100.
 
top! alles heel gehouden?

Was echt aan het prutsen met schakelen. Mijn pook zit bij het kogelgewricht als ie op de hoede hoogte zit, maar daardoor zit is dus vaak met mijn voet tegen het mechanisme ipv het schakelpedaal, met als gevolg soms niet schakelen en het rubber wat er constant vanaf gaat. Misschien dat ik die schakelpook gewoon eens 1-2cm naar buiten buig voor wat meer speling, moet alleen uitkijken dat ik hem er dan niet vanaf rij
 
Terug
Bovenaan Onderaan