ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!

Nice @Dennis84!
Ik heb de opmerkingen over dat het droog moet zijn er even tussen uitgehaald want het wordt schitterend weer volgens mij ;)

AMSTERDAM 18-09-2021
Megalodon (Stefan)
Don1961 (ovb)

TIEL 18-09-2021
Deeffox (Davy)
Coert65
Megalodon (Stefan)
Kawa Ronald
Dennis84
Don1961 (ovb)

Voordat @Dennis84 reageerde heb ik nog even over een alternatief zitten denken, omdat er niemand meer uit het oosten/zuiden kwam.
Wellicht is het misschien nog te overwegen, omdat het voor @Don1961 en @HighKing ook wat meer in de richting is, en voor hen de drempel ook wat minder hoog maakt. Maar dan moet @Dennis84 het ook nog zien zitten, aangezien hij een zekere aanmelding is :t

ALTERNATIEF
Dit zou eventueel te combineren zijn met een ritje naar Goedhart motoren.

En ja een tijd moesten we ook nog afspreken... Mij maakt het niet uit, ik heb heel de dag de tijd :Y
Laat maar ff weten mannen!
 
Als vrouwlief het daarmee eens is dan red ik 11u in Boskoop ook wel. In de middag krijgen we weer kraamvisite dus dan heeft ze toch graag dat ik thuis ben gok ik. Even overleggen.
 
Jakkes Don, ik hoop dat het allemaal meevalt!

Voor mij maakt de lokatie niet zo erg uit, wel belangrijk is welke tijd :+ 11 uur moet denk ik wel lukken, vroeger mag ook wat mij betreft.
 
Oké oké, alternatief lijkt dus goed in trek.
Maarrrr... Ik check net even de site die locatie om te kijken of er niet gereserveerd moet worden...

1631802622298.png


Precies dit weekend gesloten dus B|

Nu kunnen we ook direct bij Goedhart afspreken wellicht, maar mijn voorkeur gaat uit naar het zoeken van ander een gezellig koffie/lunchtentje wat nog steeds een beetje temidden van iedereen ligt. Ik kijk nog even rond, mocht iemand anders een goed idee hebben drop het dan ff!

AMSTERDAM 18-09-2021
Megalodon (Stefan)
Don1961 (ovb)
guntherrex

TIEL/ALTERNATIEF 18-09-2021 - +/-11:00
Deeffox (Davy)
Coert65
Megalodon (Stefan)
Kawa Ronald
Dennis84
Don1961 (ovb)
guntherrex

 
De meeste maakt het ook niet uit maar als we door de locatie te schuiven met meer mensen af kunnen spreken dan is dat alleen prima toch?

Gaan we gewoon naar Tiel als jij weer terug van vakantie bent ;)
 
Is dit wat? Ik bedoel, wie houd er nou niet van pannenkoeken? (voor diegene hebben ze ook tosti's en omeletten)


Dan zou ik zeggen 11 uur daar, ff ouwehoeren op de P, koffie, rond tussen 11:30 en 12:30 iets naar binnenschuiven en wie daarna nog naar Bodegraven wil hoeft maar 5 minuutjes te rijden.

Volgens mij moet ik wel even reserveren dus dat ga ik uiterlijk begin van de avond doen. Hoop dat we het voor die tijd kort kunnen sluiten en anders wordt dit het gewoon met een paar instemmende reacties.
 
Laatst bewerkt:
Is dit wat? Ik bedoel, wie houd er nou niet van pannenkoeken? (voor diegene hebben ze ook tosti's en omeletten)


Dan zou ik zeggen 11 uur daar, ff ouwehoeren op de P, koffie, rond tussen 11:30 en 12:30 iets naar binnenschuiven en wie daarna nog naar Bodegraven wil hoeft maar 5 minuutjes te rijden.

Volgens mij moet ik wel even reserveren dus dat ga ik uiterlijk begin van de avond doen. Hoop dat we het voor die tijd kort kunnen sluiten en anders wordt dit het gewoon met een paar instemmende reacties.

Il ben voor! Maar of het een pannenkoek wordt weet ik nog niet... ;-)
 
Off topic :

Gisteren een witte Scott Russell helm gekocht, de gele had ik al. Wil tzt een vitrinekast ofzo om dit soort helmen in te zetten. Zijn uiteraard niet of te gebruiken.
20210917_125759.jpg


On topic :
 
mooie retro's :t

Werd er nog een stukje gereden voor/na de meet? Als we die kant op gaan leek een route binnendoor langs uithoorn/de hoef/meije me wel leuk binnendoor, beetje tussen de fietsers door slalommen :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan