ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!

@Don1961 , ben je nog op zoek naar een forkbrace voor je 1100? Er staat er hier 1 te koop, een exemplaar van Greg Couch, op Marktplaats.
Wel even alle foto's bekijken, kom je hem vanzelf tegen. Wat ie kosten moet weet ik niet, maar je kan het altijd vragen aan de verkoper.
 
Helaas in Portugal geen ZRX kunnen vinden...
20211122_161841.jpg
 
Laatst bewerkt:
@Don1961 , ben je nog op zoek naar een forkbrace voor je 1100? Er staat er hier 1 te koop, een exemplaar van Greg Couch, op Marktplaats.
Wel even alle foto's bekijken, kom je hem vanzelf tegen. Wat ie kosten moet weet ik niet, maar je kan het altijd vragen aan de verkoper.
Die meneer heb ik benaderd.
Hij trok nogal van leer tegen me omdat ie dacht dat een ander voor hem.had.
Ben een beetje allergisch voor dat gedrag.
Ik wacht even af.
 
Misschien had ie een klotedag, dat kan. Maar dan tel je even tot 10.
Hij mag altijd een dagje meelopen op mijn werk om e.e.a. te leren hahaha
Zo ken ik Joost NIET ( is bekend hier ) ? het is best wel een toffe peer , niks mis mee.
Wij hebben vaker zaken gedaan , over en weer, en ideeën uitgewisseld en elkaar verder geholpen als we ergens niet uit kwamen.
Zoals ik al zei , niks mis mee hele aardige kerel . :Y
Misschien heb je hem niet aardig genoeg benaderd :?
 
Zo ken ik Joost NIET ( is bekend hier ) ? het is best wel een toffe peer , niks mis mee.
Wij hebben vaker zaken gedaan , over en weer, en ideeën uitgewisseld en elkaar verder geholpen als we ergens niet uit kwamen.
Zoals ik al zei , niks mis mee hele aardige kerel . :Y
Misschien heb je hem niet aardig genoeg benaderd :?
Heel gewoon benaderd en gevraagd naar de prijs van de forkbrace. Toen de prijs genoemd werd reageerde ik heel normaal dat ik de prijs wat aan de hoge kant vond, waarop 'Joost' direct reageerde dat hij mij al vaker had gematst en dat het nu wel welletjes was.
Ik ken die hele vent niet.
Tja.
Vinnik ik niet echt vriendelijk.
 
iemand hier interesse in een origineel remschijf setje , dan maar een pbtje
 

Bijlagen

  • 20211127_095710 (Small).jpg
    20211127_095710 (Small).jpg
    61,9 KB · Weergaven: 11
  • 20211127_095723 (Small).jpg
    20211127_095723 (Small).jpg
    65 KB · Weergaven: 10
  • 20211129_193334 (Small).jpg
    20211129_193334 (Small).jpg
    60,6 KB · Weergaven: 11
Terug
Bovenaan Onderaan