ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!

Deze dan???
Screenshot_20220113-214948.jpg
 
Tja voor ieder wat wils... die laatste snap ik niet, er zijn zat mooie supersports die met veel minder moeite/geld mooier en beter zullen zijn.
 
Goedenavond

Het oranje monster is te koop ! Mocht iemand belangstelling hebben of iemand weten laat het me weten
 

Bijlagen

  • 638B059F-5FC9-4165-8EED-14E0DA2CDBFB.jpeg
    638B059F-5FC9-4165-8EED-14E0DA2CDBFB.jpeg
    289,1 KB · Weergaven: 19
Als je hem er droog en afgekoeld in zet wel. Anders kun je hem beter buiten laten staan.
Was een idee om de ZRX er in te zetten. Mijn garage is namelijk niet verwarmd en met vochtig weer zit er veel condens aanslag op. Ik dacht dan blijft de ZRX tijdens de wintermaanden mooi vochtvrij...
 
Goedenavond

Het oranje monster is te koop ! Mocht iemand belangstelling hebben of iemand weten laat het me weten
Nee hoor niemand van hier .
Is toch altijd van alles niet goed aan , en zal wel veel te duur zijn, kijk maar naar de vorige berichten hier .
Maar gelukkig hebben wij allemaal perfecte motoren -O-

SUCCES met de verkoop 👍

PS , wat wil je dan gaan rijden

GREETZ
 
Was een idee om de ZRX er in te zetten. Mijn garage is namelijk niet verwarmd en met vochtig weer zit er veel condens aanslag op. Ik dacht dan blijft de ZRX tijdens de wintermaanden mooi vochtvrij...
Condens op je ZRX? Heb ik geen last van in de garage, die is ook niet verwarmd.
Zorgen dat ie een beetje kan doortochten met extra gaten (nee, niet in je ZRX! :+) geen optie? :)
 
Nee hoor niemand van hier .
Is toch altijd van alles niet goed aan , en zal wel veel te duur zijn, kijk maar naar de vorige berichten hier .
Maar gelukkig hebben wij allemaal perfecte motoren -O-

SUCCES met de verkoop 👍

PS , wat wil je dan gaan rijden

GREETZ
Ja ik weet het 😂

Motor mankeert niks aan

Maar ga over op enduro
 
Goedemorgen ZRX rijders,

Ik heb een raar probleempje met mijn kilometer teller. Als ik wegrijd geeft hij niet gelijk aan, pas na een paar minuten geeft hij pas de snelheid aan.
Heeft iemand een idee wat dit zou kunnen zijn?
 
Terug
Bovenaan Onderaan