ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!

Vandaag m'n nieuwe zadel uitgeprobeerd. Bovenste foto origineel.
20220118_143950.jpg
 
Mooi zadel! Zelf ook eens gehad maar ik kon er geen vriendjes mee worden
Dat had ik met het Topsellerie zadel wat op m'n 1100 zat toen ik hem kocht. Het zat wel prima, maar ik ben weer naar het standaard zadel gegaan. Dat zit net zo goed, en is esthetisch gezien mooier. Maar ik vind het Corbin zadel er ook heel mooi uitzien!
Volgens mij zijn ze redelijk moeilijk te vinden hier, echter.
 
Heb zadel gevonden op "ebay-kleinanzeigen"
De verkoper had ook nog een complete Givi kofferset te koop met bevestigingsrek.
Aangezien we de motor alleen voor dagtripjes gebruiken, of hooguit een weekendje weg, heb ik de koffers niet genomen.
De vraagprijs is € 300 voor de complete set. Mocht er iemand interesse hebben dan zal ik de link doorsturen.
 
gaan we nou iedere vrijdag fijn weekend wensen
Jullie lijken wel wijven
sexy emily ratajkowski GIF

Dadelijk zeker ook nog :
goeie nacht lekker slapen
goeie morgen, lekker geslapen
hoe voel je je vandaag
hoe was je dag vandaag
fijne avond
Kom op zeg -O- :+ :$
 
gaan we nou iedere vrijdag fijn weekend wensen
Jullie lijken wel wijven
sexy emily ratajkowski GIF

Dadelijk zeker ook nog :
goeie nacht lekker slapen
goeie morgen, lekker geslapen
hoe voel je je vandaag
hoe was je dag vandaag
fijne avond
Kom op zeg -O- :+ :$
Nee was vrij laat, te lang op de ijsbaan blijven hangen gister. Werd wel weer wat te vroeg wakker gemaakt door die kleine naar m'n zin. Maar komen net van de markt af en een frisse neus doet me wel weer goed dus voel me wel oké! Jij ook een fijne avond en lief dat je het vraagt :j
:+
 
Die had erop moeten zitten voor de radiatorslang erop ging natuurlijk. Maar veel werk is het niet hoor, gewoon even los, die radiateur bescherm ding erop, boel weer vullen. Tank erop en gaan weer. Of pak de dremel, en haal een stuk van de achterkant af, dan kan ie er ook zo op.
 
Terug
Bovenaan Onderaan