ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!

Vandaag de nieuwe pakking opgepikt en gemonteerd. Ritje van een uurtje gemaakt en geen lekkage meer *O*
Ook gelet op trillingen zo rond de 4500 rpm maar niets schokkend bij de 1200 ontdekt.
Lekker genoten van de motor, zeer fijn om zoveel koppel onder je kont te hebben hier kan ik wel aan wennen :Y

20220615_114755.jpg
 
ATE remmenpasta is hier een wondermiddel voor. Meer dan 150k zomer en winter kilometers gereden met de 75. Ieder jaar na de winter de zuigers schoonmaken, flubbertje pasta eraan en je kunt ze met de hand weer indrukken. Nooit een afdichting kapot gegaan
Ik heb de remmenpasta gebruikt ... ga ik volgende keer zeker doen bij schonmaak.
 
Vraagje weet iemand wat de beste manier is om zowel het schakel pedaal als ook het rem pedaal (blijvend) zwart te krijgen? Het is verchroomd staal, of weet iemand een bedrijf dit dit kan? Alvast bedankt
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Vraagje weet iemand wat de beste manier is om zowel het schakel pedaal als ook het rem pedaal (blijvend) zwart te krijgen? Het is verchroomd staal, of weet iemand een bedrijf dit dit kan? Alvast bedankt
De enige (relatief goedkope) oplossing is mijn inziens poedercoaten. Maar dat is niet slijtvast...
 
Terug
Bovenaan Onderaan