ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!

Mag ik vragen waar je het montage setje voor de stuurdemper vandaan heb.
Ik heb zelf nog een stuurdemper liggen dan weet ik waar ik hem kwijt kan ;)
20220626_194642.jpg
 
je kan de pinnen uit de oude stekker halen met een naald, dan kan je hem hergebruiken. Volgens mij is het wel een molex stekker trouwens, ik heb nog ergens een zak met allemaal verschillende soorten, ooit eens op alie gekocht.
 
je kan de pinnen uit de oude stekker halen met een naald, dan kan je hem hergebruiken. Volgens mij is het wel een molex stekker trouwens, ik heb nog ergens een zak met allemaal verschillende soorten, ooit eens op alie gekocht.
Zou je voor mij willen kijken dan kom ik graag bij je langs...
 
Lijkt er niet op...

Was gisteren nog bij Bruggeman motoren, dacht Ducati en Kawasaki dealer en hebben kennis van Brembo... Ik met de losse onderdelen er heen, het verhaal uitgelegd in een bijna lege zaak. Antwoordt -> hebben wij niet... ik wilde bijna nog zeggen het zijn Ducati / Brembo onderdelen maar dacht laat maar zitten...
Bekijk bijlage 1776013
Had jij eigenlijk moeten zeggen Stefan "dan laat die superleggera"V4 ook maar zitten waar ik zo lang voor gespaard heb "
 
Misschien is dit niet de juiste plaats om te vragen, maar ik doe het lekker toch :]

Heeft er iemand misschien nog een verhoogd kuipruitje liggen voor een ZRX1200S? Toen ik mijn motor kocht zat er wel een zwarte verhoogde ruit bij maar die blijkt helaas gescheurd te zijn op de hoek.
 
Sjonge. Ik laatst oliepeil checken. Fuck, nogal laag... ZRX de garage in en eerst maar even een beetje olie scoren om bij te vullen voordat we er weer mee op pad gaan. Gisteren even een litertje gehaald. Vandaag tussen de middag de Rex even op een vlakke ondergrond. Eerst nog even checken... huh? :?

Note to self: oliepeil niet meer checken bij een draaiende motor. :+
 
Sjonge. Ik laatst oliepeil checken. Fuck, nogal laag... ZRX de garage in en eerst maar even een beetje olie scoren om bij te vullen voordat we er weer mee op pad gaan. Gisteren even een litertje gehaald. Vandaag tussen de middag de Rex even op een vlakke ondergrond. Eerst nog even checken... huh? :?

Note to self: oliepeil niet meer checken bij een draaiende motor. :+
blundertjuh ☑️
 
Haha, ja maar ik zag dus dat ik eigenlijk helemaal niet bij hoefde te vullen vóór ik de fles opende. ;)
 
Goedemiddag allen
Ik ben Ronald woonachtig in Ijmuiden
Ik ben sins vorige week zaterdag de nieuwe eigenaar van van deze mooie ZRX 1200 S
Er zit nu een digitale kilometerteller op maar ben op zoek naar de standaard tellers.
Iemand misschien iets te koop.
En ja er zit handvat verwarming op😁
Zijn er nog dingen waar ik op moet letten.
 

Bijlagen

  • B94F7978-49BF-4E67-8AAD-12A3C46BB014.jpeg
    B94F7978-49BF-4E67-8AAD-12A3C46BB014.jpeg
    88,9 KB · Weergaven: 30
  • BE8C0490-991F-41F5-A809-D075FDAAC658.png
    BE8C0490-991F-41F5-A809-D075FDAAC658.png
    126,4 KB · Weergaven: 31
  • B76E60BE-E815-442F-BDD5-9C15385028AF.png
    B76E60BE-E815-442F-BDD5-9C15385028AF.png
    202,6 KB · Weergaven: 33
Welkom hier :) .

Letten kan je op de starterketting dat die geen stukken uit je koppelingskorf slaat dat is een bekend probleem. Is een hele nette oplossing voor van James Compton.
Voor de rest weinig problemen met de ZRX maar misschien dat de meer ervaren jongens hier meer tips hebben.
 
Welkom hier Ronald ,
Mooie brommer heb je , kwouw dat ik handvat verwarming had voor de kouwe voor en najaars dagen ( is nog een optie voor mij ) .
IDD teller vervangen is een goeie optie én dan gelijk dat carterventilatiefilter onderhanden nemen, bungeld daar ook maar raar vind je niet?.

GREETZ
 
Welkom hier Ronald ,
Mooie brommer heb je , kwouw dat ik handvat verwarming had voor de kouwe voor en najaars dagen ( is nog een optie voor mij ) .
IDD teller vervangen is een goeie optie én dan gelijk dat carterventilatiefilter onderhanden nemen, bungeld daar ook maar raar vind je niet?.

GREETZ
Hoi ZRXje
Ja er zijn wel wat dingen wat wat aandacht nodig heeft. Ben alles even aan het doorlezen en wat ideeën opdoen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan