ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!

Ik wel hoor. Slotje erop en er gewoon maar op vertrouwen dat 'ie staan blijft. Is gelukkig nog nooit misgegaan.
Maargoed, voor mij is het een vervoermiddel. Een leuk vervoermiddel, maar toch niet heel veel meer dan dat. Autorijden vind ik stom, en is sowieso in steden køt.
 
Vanmiddag eindelijk de tijd om een stukje te rijden en het snelgas uit te proberen.
Voor mij is het een grote verbetering met hoe het was geen speling meer en hoef het gas niet meer over te pakken.
Het rijdt ook niet nerveus en is goed te doseren een goede koop dus :t
Meteen een foto van de ZRX gemaakt.

20230430_154533.jpg
20230430_154552.jpg
20230430_154602.jpg
 
Vanmiddag eindelijk de tijd om een stukje te rijden en het snelgas uit te proberen.
Voor mij is het een grote verbetering met hoe het was geen speling meer en hoef het gas niet meer over te pakken.
Het rijdt ook niet nerveus en is goed te doseren een goede koop dus :t
Meteen een foto van de ZRX gemaakt.

Bekijk bijlage 1874581Bekijk bijlage 1874582Bekijk bijlage 1874583
Als je zin heb kan je een bakkie bij mij doen morgen... ben vrij namelijk...

Laat even weten leg ik wat gereedschap klaar om het eea van jouw ZRX op de mijne te schroeven... 😉
 
Als je zin heb kan je een bakkie bij mij doen morgen... ben vrij namelijk...

Laat even weten leg ik wat gereedschap klaar om het eea van jouw ZRX op de mijne te schroeven... 😉
Is prima morgen gezellig :t uurtje of 12 ben je dan al wakker ;)

Geen probleem je mag mijn schokdempers zo omruilen met die van jou *D
 
Hallo allen,
Weet iemand de maat van de O-ring van de temperatuursensor die in de radiateur zit?
greetZ, Rob
 
coert65 op die van jou zitten toch nissin remklauwen van een honda cbr , dacht ik me te herinneren , die zijn meende ik 108 mm.
 
coert65 op die van jou zitten toch nissin remklauwen van een honda cbr , dacht ik me te herinneren , die zijn meende ik 108 mm.
Dat klopt Johan, van een Fireblade, het zijn echter Tokico klauwen. Ik heb destijds van je een lijstje meegekregen, welke blokken ik moet bestellen ervoor. Dat lijstje heb ik natuurlijk nu nog, ik meen dat het een 2007 model was.
Ze zijn inderdaad 108mm.
ZRX.jpg
 
Hallo allen,
Weet iemand de maat van de O-ring van de temperatuursensor die in de radiateur zit?
greetZ, Rob
Ik wilde heel hard CMSNL roepen, maar ik zie daar de ring niet los staan... irritant.

Kun je 'm niet gewoon opmeten? Of zit 'ie er nu nog in?
Als ik het me vanavond herinner dan kijk ik even of er nog 1 in de oude kromme bonusradiateur zit. Meet ik die even op.
 
geen idee eerlijk gezegd, accu's hebben niet het eeuwige leven, ik koop meestal de goedkoopste, hoewel de zrx nu al een aantal jaren een goedkope shido lithium accu heeft en die bevalt eigenlijk prima. (afkloppen, ga het hok binnenkort weer eens starten :+ )
 
Terug
Bovenaan Onderaan