Eeehhhh ja apart zal ik maar zeggen.Hoe verzin je deze oplossing qua kontje...
Bekijk bijlage 1893534
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Eeehhhh ja apart zal ik maar zeggen.Hoe verzin je deze oplossing qua kontje...
Bekijk bijlage 1893534
ja , en met een hoektand en rare flap over het luchtfilter.Hoe verzin je deze oplossing qua kontje...
Bekijk bijlage 1893534
Bedoel je dit onderdeel?Vraag, (ZRX1100) als je de radiateur weghaalt zit daarachter een soort van rubberflap tegen de cilinderkop aan. Bij mij is dat ding half vergaan, hangt in stukken en brokken nog vast. Ik heb gezocht op onderdeel maar kan het ding niet vinden. Wat is de functie van dat ding en heeft iemand nog een goed exemplaar liggen dat ik kan overnemen.
Ik wordt godverdomme agressief van die 'keep calm' plaatjes. Geen tijd voor! Gas erop!
Ik wordt godverdomme agressief van die 'keep calm' plaatjes. Geen tijd voor! Gas erop!
Tja welke rubber flap bedoeld ie nou, erg specifiek moet ik zeggen ?Bedoel je dit onderdeel?
Bekijk bijlage 1895440
Kijk op de website van hksuspesion voor de juiste ohlins. Ik heb daar mijn ohlins gekocht. De STX versie is geschikt voor de ZRX maar zijn wel duurder dan de YSS schokbrekers.Dag mannen, ik heb een vraagje. Ik wil graag de achter schokbrekers vervangen door een paar nieuwe. Nu heb ik de YSS gezien op CafeRacer Webshop, maar die zijn net zo duur als de OHLINS S36PR1C1L, alleen ik twijfel over de maat van die ohlins..
Heeft een van jullie ervaring hiermee? ik zoek enige advies. Dank alvast!
Het hangt er ook vanaf wat je wil, YSS heeft ook het iets goedkopere type YSS RG362-TRCL for Kawasaki ZRX1100/ZRX1200 dat volledig instelbaar is inclusief lengte verstelling. Het belangrijkste verschil met het duurdere type wat jij poste is dat het duurdere type hoge en lage snelheid dempings instelling heeft. Of je dat nodig hebt voor gewoon straat gebruik kan je je afvragen.Dag mannen, ik heb een vraagje. Ik wil graag de achter schokbrekers vervangen door een paar nieuwe. Nu heb ik de YSS gezien op CafeRacer Webshop, maar die zijn net zo duur als de OHLINS S36PR1C1L, alleen ik twijfel over de maat van die ohlins..
Heeft een van jullie ervaring hiermee? ik zoek enige advies. Dank alvast!
Wat had je met die Bos gedaan dan? De Bos van mij klinkt zeer beschaafd en ik rij wekelijks in die buurt.Hi allen, onder het motto luid is uit (en vooral omdat ik zelf doof werd van mijn Bos demper), heb ik de standaard pijp er weer onder geschroefd.
+ Weer allemaal lachende gezichtjes als ik langs de kromme Mijdrecht rijd.
- Hij is wel heeeeeeeel erg stil!
Is er een manier om ietsjes meer dB's uit de pijp te krijgen? De eindkap zit gepopnageld. Iemand al eens gehobbied?
Ik denk dat de vulling niet meer volledig in de pijp aanwezig is. Of het is mijn helm die als een verkeerde klankkast functioneert. Gelukkig loopt de motor net zo goed met de standaard pijp als met de Bos pijp. Standaarddemper wordt wel vlamheet na een lekker ritjeWat had je met die Bos gedaan dan? De Bos van mij klinkt zeer beschaafd en ik rij wekelijks in die buurt.
Jaja is een oplossing maar ik hou van een lange pijp, hoort gewoon bij het uiterlijk van de motor vind ik. Denk dat er niets anders op zit dan te winnen aan het geluid van een opgevoerde naaimachine.Popnagels eruit boren eindkap eraf 10 centimeter eraf halen. Nieuwe gasdichte popnagels erin en hij klinkt wat harder.
Iets minder lachende gezichtjes op de kromme Mijdrecht maar jou glimlach onbetaalbaar