ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!

Ik heb jaren lang gewoon door gereden,. Ook met sneeuw en ijzel.
Ik moest wel, want had alleen een motorrijbewijs. En dat gaf niet, ik wist niet beter. Toen ik echter een vriendin had, werd dat anders..
Eerst was alles prima, tot ze er klaar mee was om altijd achterop te zitten, met kou, ijzel en zo. Ik heb destijds m'n autorijbewijs gehaald, op haar dringend advies..
En nu ik wat ouder word, rij ik ook niet meer met sneeuw en ijzel..ik pak de auto wel, is beter, en vooral warmer.
Hier staan de ZRX, en de z650 gewoon lekker in de garage te wachten op de zomer/lente.
 
Hier ook: Uit principe geen auto rijbewijs willen halen _O- Maar ja, ook een beetje krentenkakker, dus toen pa en ma wanhopig aanboden om de auto lessen te betalen (uit angst) toch maar behaald. 1978, 8 lessen + examen, dat kon nog.
Tientallen jaren woon- werkverkeer met de motor gedaan, met plezier, ook met dit soort weer. Nu een ouwe pensionado, pas een goedkoop boodschappen autootje erbij gekocht. Met een loeigoeie kachel 8-) Lekkah.
Ondanks goede zorg zag ik mijn motoren toch wel achteruit gaan, door al die winters. De K75 kon het goed hebben.
Ondertussen zijn er mooie staalomvlochten remleidingen besteld voor de ZRX. Binnenkort monteren en de rest van het onderhoud gaan doen.
 
Hallo allen,

Heeft er iemand nog een knappe ovale uitlaatdemper voor een ZRX1100 te koop?
Aanbiedingen graag met foto.
greetZ, Rob
 

Bijlagen

  • IMG_2627.jpeg
    IMG_2627.jpeg
    375,1 KB · Weergaven: 0
Vraag: Op de remslangen van mijn ZRX1100 staat de DOTcode 1098, betekent dit hetzelfde als bij banden dus productiedatum de 10e week van 1998?, motor is van 1999!
 
Terug
Bovenaan Onderaan